prompter schreef:Ik heb waar ik nu zit niet al te best internet, maar klopt het dat Bvnl (Haga) geen zetel heeft gekregen?
Daar lijkt t op. Net als 50+ en Bij1.....
https://app.nos.nl/nieuws/tk2023/
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik heb waar ik nu zit niet al te best internet, maar klopt het dat Bvnl (Haga) geen zetel heeft gekregen?
fransje23 schreef:Denk je dat niet-PVV stemmers zich wel gehoord voelen?
Wintu schreef:fransje23 schreef:Denk je dat niet-PVV stemmers zich wel gehoord voelen?
Ik denk dat een hele grote groep Nederlanders uit allerlei richtingen zich al jaren niet gehoord voelt, waarom denk je dat deze uitslag er is.
Cayenne schreef:Het valt me vooral op dat veel PVV stemmers er niet voor uit (durven?) komen dat ze op de PVV hebben gestemd. En het zijn er toch best heel wat als we alleen al de poll hier op Bokt mogen geloven.
Niet dat dit moet uiteraard, maar ik vraag me gewoon af waarom niet. Is dat omdat men bang is voor vooroordelen of bedreigingen?
Dat zou ik wel heel treurig vinden.
8nnemiek schreef:Nederland heeft zich gewoon aan Europese regels te houden en klimaatdoelen te halen.
Als ze daar nu vanaf wijken (wat ze sowieso al deden natuurlijk) dan krijgen we alleen maar meer problemen in de toekomst.
Iris82 schreef:8nnemiek schreef:Nederland heeft zich gewoon aan Europese regels te houden en klimaatdoelen te halen.
Als ze daar nu vanaf wijken (wat ze sowieso al deden natuurlijk) dan krijgen we alleen maar meer problemen in de toekomst.
Ja en dat niet alleen, als we het kaartje weer even naar boven halen uit het algemene politiek topic dan is het hard nodig want juist Nederland staat er allerbelabberdst voor!!
Die regelingen zijn er omdat wij Nederland een waardeloze CO2 uitstoot hebben. "Waarom is het in Frankrijk zoveel anders en zijn wij 'het braafste jongetje van de klas'?" Omdat wíj de waardelooste luchtkwaliteit hebben. Wij moeten er wat aan doen.
Cayenne schreef:Het valt me vooral op dat veel PVV stemmers er niet voor uit (durven?) komen dat ze op de PVV hebben gestemd. En het zijn er toch best heel wat als we alleen al de poll hier op Bokt mogen geloven.
Niet dat dit moet uiteraard, maar ik vraag me gewoon af waarom niet. Is dat omdat men bang is voor vooroordelen of bedreigingen?
Dat zou ik wel heel treurig vinden.
8nnemiek schreef:Gewoon een gedachtenspinsel van mij; maar zouden veel PVV stemmers het misschien niet hardop durven te zeggen omdat ze zich eigenlijk een beetje schamen voor hun keuze? Ik kan me nl best voorstellen dat het erg dubbel voelt om te stemmen op een partij die openlijk racisme steunt..
Er zullen toch zat mensen zijn die denken dat alles beter wordt als we alle asielzoekers het land uit zetten, maar tegelijkertijd niet zo trots zijn op hun mening dat ze het met iedereen willen delen..?
BigOne schreef:Wanneer het Geert lukt om uit de eu te gaan is het stikstofprobleem ook opgelost .
Zonder EU inkomenssteun zit meer dan 50 % van de boeren onder het bestaansminimum. Dus één hausse stoppende boeren is te verwachten. Komt er wel veel grond vrij om te bouwen .
Cer schreef:wordt er serieus gedacht dat hij dat kan bepalen in zn eentje, dat we uit de EU gaan?
Nessie schreef:Ik denk dat mensen prima achter hun keuze staan, maar geen zin hebben in die veroordelingen. Dat hoor ik in ieder geval om mij heen.
_San87_ schreef:Ik denk dat heel veel mensen niet met zoveel woorden zeggen wat ze stemmen omdat men geen zin heeft in de zoveelste discussie. Dat is voor mij iig de reden. En ik heb niet eens PVV gestemd.
8nnemiek schreef:Gewoon een gedachtenspinsel van mij; maar zouden veel PVV stemmers het misschien niet hardop durven te zeggen omdat ze zich eigenlijk een beetje schamen voor hun keuze? Ik kan me nl best voorstellen dat het erg dubbel voelt om te stemmen op een partij die openlijk racisme steunt..
Er zullen toch zat mensen zijn die denken dat alles beter wordt als we alle asielzoekers het land uit zetten, maar tegelijkertijd niet zo trots zijn op hun mening dat ze het met iedereen willen delen..?