Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BigOne schreef:Karl ik hoop dat je het sarcasme van mijn berichtje snapt.
Vertellen dat vaccineren helpt tegen overbevolking klopt zeker. Maar zonder enige vaccinatie ooit uitgevonden zouden er heel veel minder mensen zijn.Daar valt niet tegenop te fokken
MyWishMax schreef:Bij andere vaccins worden mensen ook gewoon ziek van vaccinatie hoor. Jij hebt er misschien nooit van gehoord, maar komt ook regelmatig voor. Reisvaccinaties vond ik ook erg naar en kon ik beide armen niet gebruiken door de pijn en zwelling. Die waren veel naarder als het covid vaccin, daar was arm alleen wat stijf.
Elisa2 schreef:https://www.lareb.nl/news/
https://www.pw.nl/nieuws/2022/bijna-700 ... e-cervarix
Nee hoor, vaccinaties zijn compleet veilig..allemaal collataral damage...(sarcasme modus uit)
Hier ken ik vier mensen met bijwerkingen van de Covid vaccinaties, een vriendin waarvan de menstruatie blijvend van slag is. Een kennis met hartproblemen op jonge leeftijd, zwager die spierreuma kreeg na de vaccinatie en een kennis wiens leven helemaal verwoest is door ernstige allergische astmatische reacties na de vaccinatie wat ook bevestigd is door de artsen dat dit door de vaccinatie is ontstaan.
Dus nogmaals, ik ben geen anti vaxxer maar in dit topic worden de bijwerkingen en problemen die mensen na vaccinaties kunnen krijgen nogal gebaggataliseerd en dat stuit mij tegen de borst.
Avalanche schreef:Ebola kun je dacht ik geen pandemie van krijgen omdat mensen er te snel dood aan gaan. MERS kan zeker wel. Gelukkig kan je je tegen MERS ook laten vaccineren
Elisa2 schreef:https://www.pw.nl/nieuws/2022/bijna-700 ... vaccinatie
Hier de link, hopelijk doet deze het nu wel.
En ik ben het ermee eens, openheid doet wonderen..ik denk dat iedereen wel snapt dat een vaccin wat zo snel ontwikkeld is als het C vaccin geen langere tijd getest heeft kunnen worden. Net zoals iedereen snapt dat een vaccin wel nodig was om de pandemie te bestrijden. Maar juist dan is het baggataliseren van ernstige bijwerkingen gewoon nogal l*llig voor de mensen die hier problemen door hebben gekregen.
Edit typfout.
Elisa2 schreef:https://www.lareb.nl/news/
https://www.pw.nl/nieuws/2022/bijna-700 ... e-cervarix
Nee hoor, vaccinaties zijn compleet veilig..allemaal collataral damage...(sarcasme modus uit)
Hier ken ik vier mensen met bijwerkingen van de Covid vaccinaties, een vriendin waarvan de menstruatie blijvend van slag is. Een kennis met hartproblemen op jonge leeftijd, zwager die spierreuma kreeg na de vaccinatie en een kennis wiens leven helemaal verwoest is door ernstige allergische astmatische reacties na de vaccinatie wat ook bevestigd is door de artsen dat dit door de vaccinatie is ontstaan.
Dus nogmaals, ik ben geen anti vaxxer maar in dit topic worden de bijwerkingen en problemen die mensen na vaccinaties kunnen krijgen nogal gebaggataliseerd en dat stuit mij tegen de borst.
MoniqueT schreef:Vaccinatieschade zal er inderdaad wel zijn, alleen inderdaad niet op grote schaal. Dat is dan ook geen 'complottheorie', maar een nadeel bij een veel groter belang, de volksgezondheid en het voorkomen van een veel ernstiger probleem.
De complottheorie die gerelateerd is aan vaccins, is dat vaccins (of corona in het algemeen) er alleen maar zij gekomen omdat er een groter plan achter zit. Het vernietigen van de mensheid, de overname van de macht, controle over de mensen via apps of chips etc. Inplanteren van chips, uitsluiten van niet-gevaccineerden op lange termijn en noem maar op. Dingen die niet bewezen zijn, maar wel op grote schaal als waarheid verspreid zijn.
germie schreef:Maar het gaat hier om 'klaar met Nederland'. Het zwartmaken van 'complotdenkers' is mogelijk ook onderdeel van het klaar zijn met Nederland. Dan past het weer in de discussie. Ook het niet geven van juiste of volledige informatie over gevaren van vaccins behoort er mogelijk bij.
MyWishMax schreef:Digitale geld snap ik niet wat je bedoeld. Die bankrekening hadden we allemaal al toch
veneri schreef:MoniqueT schreef:Vaccinatieschade zal er inderdaad wel zijn, alleen inderdaad niet op grote schaal. Dat is dan ook geen 'complottheorie', maar een nadeel bij een veel groter belang, de volksgezondheid en het voorkomen van een veel ernstiger probleem.
De complottheorie die gerelateerd is aan vaccins, is dat vaccins (of corona in het algemeen) er alleen maar zij gekomen omdat er een groter plan achter zit. Het vernietigen van de mensheid, de overname van de macht, controle over de mensen via apps of chips etc. Inplanteren van chips, uitsluiten van niet-gevaccineerden op lange termijn en noem maar op. Dingen die niet bewezen zijn, maar wel op grote schaal als waarheid verspreid zijn.Citaat:Ik snap wat je zegt, maar iets wat niet bewezen is, hoeft niet persee niet waar te zijn he.
Citaat:Digitaal geld en controle op uitgaven
Citaat:corona paspoort met qr code
Citaat:Ik ben wel achterdochtig en kritisch op wat er gaande is.
[/quote]Citaat:Het lijkt alsof de meeste hier alles maar vertrouwen omdat de overheid dat zegt, of omdat niet anders bewezen is.
Elisa2 schreef:In Duitsland gaan ze er gelukkig wat serieuzer mee om.
germie schreef:Je bent dan ook geen complotdenker of wappie.