Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:In zo’n korte tijd kan je misschien ook helemaal geen goede prognose geven.
En misschien wordt het ook wel niet naar buiten gebracht omdat het nadelig kan zijn als de verdachten het weten.
DuoPenotti schreef:Ik denk dat het willen weten vooral is dat we eigenlijk graag zouden willen horen is; hij gaat herstellen. Op dat wonder hopen we allemaal
verootjoo schreef:DuoPenotti schreef:Ik denk dat het willen weten vooral is dat we eigenlijk graag zouden willen horen is; hij gaat herstellen. Op dat wonder hopen we allemaal
Ja, zou ik ook graag willen horen. Maar dat is nog niet te zeggen, eerst moet het overtollige bloed en vocht uit het hoofd. Dat duurt even, en daarna kan je de balans op maken van de schade en een voorlopige prognose geven van het herstel.
Maar het is nu 2 dagen geleden, geef het wat tijd. We horen vanzelf wat.
Caboby schreef:eilleen333 schreef:Ik vind het wel frustrerend dat het zo lang duurt voordat er iets naar buiten komt over de actuele situatie. Ik snap het wel, maar ben echt ontzettend benieuwd wat er nou precies aan de hand is en wat de prognose daarmee wordt.
Er wordt regelmatig gezegd dat hij nog steeds in levensgevaar verkeert. Wat moeten ze nog meer vertellen?
Het is nog geen 48 uur geleden, ik denk niet dat er al echte prognoses gesteld kunnen worden.
Oprechte vraag hoor, maar ik krijg rondom deze situatie echt het gevoel alsof iedereen alles tot in detail moet weten. Als er iets is wat belangrijk is, wordt dat vast naar buiten gebracht.
Robijntjah schreef:Ik wil als nabestaande van een slachtoffer van een vergismoord door meerdere schoten toch me mengen.
De laatste anderhalve dag roept hier bij mijn hele familie veel op.
Ik heb de filmpjes niet gekeken, ik vind het bizar dat die rondgaan. Binnen onze eigen kring heeft mijn man die ook ontvangen en geloof mij, die persoon gaat dat van mij nog horen.
Mijn hart gaat uit naar de familie van Peter. Je komt zomaar zelf in een slechte film terecht en je kan er niks tegen doen.
Voer alsjeblieft de discussie over Peter zijn eigen aandeel wel of niet, in je eigen kring maar zorg ervoor dat nabestaanden die nergens kunnen lezen. Je hebt geen idee hoe je iemand hiermee raakt.
Monchou schreef:Ik vond het wel treffend wat Saskia Belleman bij Humberto zei gisteravond over Nederland als narcostaat. Dat iedereen die wel eens een lijntje snuift of een pilletje naar binnen werkt, hier feitelijk aan bij draagt (aan de narcostaat).
Ze hadden een gesprek over Peter, en over dat de criminaliteit steeds harder werd en hoe de criminaliteit in NL nu zo verspreid en goed georganiseerd is en verweven in de samenleving, dat het wel 10 jaar gaat duren om dit de kop in te drukken. Zij gaan er hierbij denk ik even van uit dat Taghi of een van zijn compagnons achter deze aanslag zit. Zeker de moeite waard om terug te kijken en ik ben het met Saskia eens, dat je niet een pilletje naar binnen kan gooien zonder eens na te denken over wat voor crimineel netwerk er achter zit en wat dat netwerk op zijn geweten heeft.
IMANDRA schreef:ruitje schreef:Bedoelen jullie nu dat iedereen die drugs gebruikt mede verantwoordelijk is voor deze aanslag?
Niet direct mede verantwoordelijk natuurlijk, maar het levert wel een bijdrage aan de criminaliteit rondom drugs. Dat pilletje wat je neemt komt ook ergens vandaan...
ruitje schreef:Ja, dus net zoals je als je auto rijd je verantwoordelijk bent voor de klimaatverandering en wanneer je biefstuk eet je verantwoordelijk benr voor dierenleed en wanneer je kleding koopt bij de primark je verantwoordelijk bent voor moderne slavernij?
Cer schreef:Dan Peter's advies volgen en legaliseren... Maar goed, dat is een heel ander onderwerp..
https://axed.nl/peter-r-de-vries-hard-d ... aal-maken/