Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:40

Janine1990 schreef:
Ik ben bijzonder geschokt door de instagrampost van Gerard Ekdom, die het een hype noemt.
Niet zo zeer om zijn mening, want het verbaast mij niet dat iemand die sommige popsterren praktisch verafgood, zo'n statement maakt.
Het verbaast mij dat iemand met jonge kinderen dit statement maakt... Het zal je kind maar gebeuren...

Ligt dat niet aan hun ouders, die een kind brengt naar een volwassen man. Zouden ze daar een hoop geld voor krijgen.

Ik ben wel met Gerard Ekdom eens

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:43

Ja, de link op de vorige pagina is idd het interview dat na Leaving Neverland werd uitgezonden.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:43

Ik denk toch dat dit alles er veel mee te maken heeft dat MJ een verdienmodel is.En dat men nu 10 jaar na zijn dood nog steeds probeert om hem uit te melken.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:44

Of misschien dat ze nu gerechtigheid willen voor wat hen jarenlang is aangedaan?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:44

pompadour schreef:
Janine1990 schreef:
Ik ben bijzonder geschokt door de instagrampost van Gerard Ekdom, die het een hype noemt.
Niet zo zeer om zijn mening, want het verbaast mij niet dat iemand die sommige popsterren praktisch verafgood, zo'n statement maakt.
Het verbaast mij dat iemand met jonge kinderen dit statement maakt... Het zal je kind maar gebeuren...

Ligt dat niet aan hun ouders, die een kind brengt naar een volwassen man. Zouden ze daar een hoop geld voor krijgen.

Ik heb de docu nog niet gezien, ik weet niet of die ouders daar geld voor kregen.

Maar door deze documentaire en daarmee de heren Robson en Safechuck als leugenaars te bestempelen... Wat doen je kinderen dan als het hun overkomt?
Die gaan echt niet naar hun ouders toe dan. :roll:

Dáár gaat het mij om! Je moet als ouder een veilige haven voor je kind creëren. Door dit soort statements te plaatsen op social media, zeker als BN'er, doe je in mijn ogen het tegenovergestelde. Of je moet heel erg zeker zijn dat het jouw kind nooit zal overkomen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:45

anjali schreef:
Ik denk toch dat dit alles er veel mee te maken heeft dat MJ een verdienmodel is.En dat men nu 10 jaar na zijn dood nog steeds probeert om hem uit te melken.

Dat is alleen mogelijk, omdat MJ daar zelf de gelegenheid voor heeft geboden.....

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:46

Spoiler:
Nee, de ouders kregen er geen geld voor.
Maar voor de verklaringen van de jongens dat ze niet misbruikt waren, werden ze wel beloond. Zo kreeg één familie bijvoorbeeld een huis.
Toen wisten de ouders overigens nog niet dat hun zoon misbruikt was.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:47

Maar is het geen makkelijke uitvlucht, ik weet dat er nog heel veel mensen zijn buiten gekomen met de kerkschandalen ook al kregen ze geen compensatie meer.
Ik vraag me af hoe anders het zou zijn als we Michael zijn naam doorstrepen en boer jan in de plek zetten.

Zouden we dan wel zeggen baby's buiten het raam hangen is crazy cray.
Laatst bijgewerkt door Furrow op 08-03-19 17:50, in het totaal 2 keer bewerkt

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:48

anjali schreef:

ja, Idd Alleen ze krijgen geen Niks van de kinderen.

Zij hebben een kortgeding tegen ze . Ze eisen 100 miljoen dollar .

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:49

anjali schreef:

Moet je even dat interview met Oprah kijken :roll:
Dan weet je al een beetje over het hele verhaal met betrekking tot geld...
Of vanavond gewoon kijken!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:51

En waarom denk je dat die jongens en hun families zoveel geld kregen om hun aanklacht te laten vallen? Denk je MJ dat zou hebben gedaan als hij onschuldig was geweest?

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 17:52

pompadour schreef:
anjali schreef:

Zijn kinderen hebben HBO juist aangeklaagd voor 100 miljoen vanwege de docu :+
https://www.theguardian.com/music/2019/ ... awsuit-hbo

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:03

Ja, jammer dat er weer onwaarheden/halve waarheden worden verkondigd :n

In het interview met Oprah wordt wel heel erg duidelijk waarom Robson en Safechuck zo verschillend overkomen. Robson is vele malen verder in de verwerking dan Safechuck. Safechuck voelde zich slecht en had het gevoel dat hij MJ teleurstelde. Waar Robson zichzelf heeft vergeven, want is wat misbruikte mensen doen, zichzelf de schuld geven.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:04

Ik vraag me ook af hoeveel ze winnen, ja interviews krijgt iedereen van beide kanten wat voor. Maar als ik hln opensla heb ik niet het gevoel dat ze zichzelf nationale gemaakt hebben en ik zie ze relatief weinig terug in interviews komen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:06

Furrow schreef:
Ik vraag me ook af hoeveel ze winnen, ja interviews krijgt iedereen van beide kanten wat voor. Maar als ik hln opensla heb ik niet het gevoel dat ze zichzelf nationale helden voelen en ik zie ze relatief weinig terug in interviews komen.

Robson: Ik ontving gisteren nog een doodsbedreiging.

En gezien het fanatisme van de MJ-clan, zou ik daar best bang van worden.

Als ze er geld voor krijgen, is het nooit genoeg voor wat ze moeten doorstaan ten overstaande van de rest van de wereld.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:08

pompadour schreef:
anjali schreef:

Andersom joh.

pompadour schreef:

Tja, Anjali haalde eerder aan dat ze er zelf wel bij had willen liggen. Als je iemand vertrouwt...

Jij vertrouwt hem toch ook? Als hij onschuldig is dan is het toch niet erg dat die kinderen bij hem lagen?
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 08-03-19 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

pompadour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:10

Jolien87 schreef:
En waarom denk je dat die jongens en hun families zoveel geld kregen om hun aanklacht te laten vallen? Denk je MJ dat zou hebben gedaan als hij onschuldig was geweest?

De familie hebben niet eens geld gekregen, ze profiteren juist van MJ.

Alleen in de 1ste zaak in 1993 ,
Bleek dat MJ nooit iets gedaan dat heeft die zogenaamde jongen ( is inmiddels een volwassen man) na de dood van MJ heeft toegegeven dat MJ juist een vaderfiguur voor hem was en dat zijn vader dit allemaal heeft bedacht.
Die vader heeft erna zelfmoord gepleegd

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:12

Ik stel voor dat je dan nog even wat beter de berichten in dit topic doorleest waar meerdere malen wordt genoemd dat er wel degelijk geld en andere enorme giften tegenover stonden om MJ vrij te pleiten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:13

pompadour schreef:
Jolien87 schreef:

De familie hebben niet eens geld gekregen, ze profiteren juist van MJ.

Alleen in de 1ste zaak in 1993 ,
Bleek dat MJ nooit iets gedaan dat heeft die zogenaamde jongen ( is inmiddels een volwassen man) na de dood van MJ heeft toegegeven dat MJ juist een vaderfiguur voor hem was en dat zijn vader dit allemaal heeft bedacht.
Die vader heeft erna zelfmoord gepleegd

Nee, zo ging het niet.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:23

Ik geloof in God. En die weet in elk geval wat de echte waarheid is. Misbruik is zondig,maar iemand vals aanklagen ook. De waarheid zal tenslotte zegevieren.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:23

Gaan jullie vanavond eigenlijk allemaal kijken?
Ik kijk ook nog een keer want de kwaliteit online was af en toe redelijk bagger.
Ik ben echt benieuwd of sommige meningen nog gaan veranderen (of juist niet).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:25

Cayenne schreef:
Gaan jullie vanavond eigenlijk allemaal kijken?
Ik kijk ook nog een keer want de kwaliteit online was af en toe redelijk bagger.
Ik ben echt benieuwd of sommige meningen nog gaan veranderen (of juist niet).

Uitgesteld, Ik ben bij mijn ouders.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:28

Zou het terug te kijken zijn via Ziggo? Anders moet ik het misschien voor de zekerheid maar opnemen...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:28

anjali schreef:
Ik geloof in God. En die weet in elk geval wat de echte waarheid is. Misbruik is zondig,maar iemand vals aanklagen ook. De waarheid zal tenslotte zegevieren.

Waarom laat je het oordeel dan ook niet aan God over? In plaats van hier stemming lopen te maken...
Weer zo'n dubbele moraal :r

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:29

NPO3 kun je meestal online terug kijken, maar niet altijd dus ik zou het voor de zekerheid toch opnemen.