Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik vind de dj's wat minder over het paard getild maar da's persoonlijke smaak.
.
Daar gaat het in België veel rustiger over.
Is dat typisch belgisch ja? Ik vroeg me echt af waarom ze dat deden
verootjoo schreef:Slechtweervandaag??![]()
Hier doen wij vanaf de aankomst elke zaterdag de schoen zetten, in totaal is dat zo’n 3x. Maar sommige kids doen het wel 3x per week ofzo. Maar dat vind ik persoonlijk veel te veel. En we doen dan met de familie een avondje pakjesavond met zakken vol cadeaus voor de kinderen, waar elk kind 7-8-9 cadeautjes krijgt
toen de sint een naam moest kiezen voor het paard en hij aan de afgeleide Piet vroeg ‘hoe zullen we hem noemen’ zei de Piet ‘Sint, tis slecht weer vandaag’
fantastisch programma, ik kijk nog steeds als het op tv is. Maar dat is inderdaad het verhaal achter de naam 
), in België op de ochtend van 6 december. De cadeautjes zitten bij ons doorgaans niet in een zak en zijn niet ingepakt maar worden uitgestald op tafel of een anders plaatsje in huis dat daarvoor kan dienen. Er worden meestal ook mandarijntjes, chocolade, speculaas en ander snoepgoed zoals nick-nackjes achtergelaten.
(Nog niet eens fatsoenlijk maar swat, je moet wat hé.xd) En yoghurt well... Dat is gewoon een geval apart.
Het killed me echt hoe Nederlanders yoghurt uitspreken, maar mijn Nederlandse vriendin vindt dat dan ook weer van Vlamingen.