Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:30

Memories schreef:
Ik kon uit die beelden dus echt totaal niet opmaken of het een mes was of niet := wel dat ze met een voorwerp bezig waren maar wat het was, geen idee.
Klopt, ik zag er ook niet heel duidelijk een mes in inderdaad.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:31

Cayenne schreef:
Op andere sites hebben ze het erover dat ze in de selfie-foto een reflectie van een onbekende man met telefoon zien :?
Maar als je iets heel graag wilt zien kun je het imo wel overal in zien.

Mij niet opgevallen... maar ga de foto nog een keer bekijken.

[edit]
Kan het er met geen mogelijkheid uithalen. Daarbij is haar houding wel echt zo dat het echt een selfie is. Ben wel nieuwsgierig waar ze de reflectie dan in zouden zien in die foto. Ik gok dat het gekke hersenspinsels zijn van mensen.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:41

LoveUggs schreef:
Misschien niet relevant op dit topic maar ik moest er ineens aan denken..

Tegenwoordig kan je op je telefoon ook instellen (ik heb zelf een samsung, weet niet hoe het met andere telefoons zit) dat wanneer je 3x snel op de vergrendel knop drukt hij een sms bericht stuurt naar een aantal contacten. Deze kan je zelf instellen. Hierin staat dan; help mij. Je locatie wordt verstuurd, een foto van je voor en achter camera op de telefoon, en een geluidsfragment.

Mijn telefoon heeft het ook , contact ingesteld en ook geprobeerd hij geeft precies de locatie ook aan.
Is het ook dat de politie een melding krijgt of iets wanneer je 3 keer drukt of ? :x

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-17 21:43

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:46

Die zag ik ook al voorbij komen, account was geloof ik ook heel recent aangemaakt, gisteren geloof ik.

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:46

Cayenne schreef:
Koper had de info toch weggehaald waar de jas gevonden was?
Blijkbaar heeft iemand het toch ergens neer gezet: https://pbs.twimg.com/media/DLeLhcLW4AEMTmE.jpg:large

Dit staat nog steeds in berichten van Koper. Ik denk dat alleen de precieze plek uit het bericht is gehaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:47

Maar het staat ook op Twitter en Koper lijkt me niet iemand die het daar zou melden, of ik moet me vergissen. :o

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:48

Nee, denk het ook niet. Maar er lezen ook veel stille bokkers mee. Niet alles wat op Bokt staat, blijft op Bokt helaas.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:49

Laatst bijgewerkt door FennyPower op 06-10-17 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt

finnens

iedereen kan hier meelezen, dus dat het op twitter beland is niet heel gek.

Anoniem

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:51

Ik zag net een foto van iemand die omcirkeld had waar de mannen op de foto in de jas te zien is. Links onder, twee mannen. Ik haal het er zelf ook niet uit, kon de foto niet opslaan, deze was alweer verwijderd...

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:51

FennyPower schreef:
Cayenne schreef:
Koper had de info toch weggehaald waar de jas gevonden was?
Blijkbaar heeft iemand het toch ergens neer gezet: https://pbs.twimg.com/media/DLeLhcLW4AEMTmE.jpg:large

Hmm.. die persoon die dat plaatst leest dus dit topic mee..

Het is een openbaar forum. :)

Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt over waar de vrouw is. Lijkt me vreselijk voor de familie. Net als voor veel andere families die een dierbare vermissen... Verder volg ik het niet op de voet om eerlijk te zijn, omdat veel berichten vanuit de media (uiteraard) sensatiegericht zijn. Niet zo mijn ding.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:52

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:53

Koper schreef:
VivaLaVida schreef:
Koper, ik weet niet of het slim is om info te delen waar de jas precies lag etc. Meestal willen ze dat niet hebben in kader van onderzoek.

Daar heb je een punt, ik zal mijn bericht van net even aanpassen.

+:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:57

SayaJones schreef:
Nee, denk het ook niet. Maar er lezen ook veel stille bokkers mee. Niet alles wat op Bokt staat, blijft op Bokt helaas.

De hele wereld kan lezen wat hier staat. Daar zijn geen stille meelezers voor nodig.

Vervelend dat mogelijk gevoelige informatie hier gedeeld is....

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:57

Echt diep diep respect voor iedereen die zo aan het zoeken is! Over saamhorigheid gesproken enzo. Kosten noch moeite worden gespaard. _/-\o_

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:03

FennyPower schreef:
LoveUggs schreef:
Misschien niet relevant op dit topic maar ik moest er ineens aan denken..

Tegenwoordig kan je op je telefoon ook instellen (ik heb zelf een samsung, weet niet hoe het met andere telefoons zit) dat wanneer je 3x snel op de vergrendel knop drukt hij een sms bericht stuurt naar een aantal contacten. Deze kan je zelf instellen. Hierin staat dan; help mij. Je locatie wordt verstuurd, een foto van je voor en achter camera op de telefoon, en een geluidsfragment.

Mijn telefoon heeft het ook , contact ingesteld en ook geprobeerd hij geeft precies de locatie ook aan.
Is het ook dat de politie een melding krijgt of iets wanneer je 3 keer drukt of ? :x

Nee, ik heb de sms namelijk al 3x perongekijk verstuurd haha

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:11

Waar ik zelf eigenlijk al de hele dag een beetje over aan het denken ben is die selfie...

Ik ben niet bepaald goed in fietsen maar fietsen zonder handen lukt me nog wel redelijk. Mensen zeggen dat die selfie is gemaakt op de fiets, wat dus betekend dat ze dus zonder handen heeft moeten fietsen voor een selfie(?) vervolgens had ze een rugtas mee maar zat die niet op der rug maar hoogstwaarschijnlijk voorop de fiets, daarnaast was het 'storm' ik vind het zelf verdomde knap om met flinke wind, een tas voorop, zonder handen fietsend een selfie van jezelf te maken?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:12

Stond ze niet gewoon voor een stoplicht oid?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:13

Ik zag net een screenshot van de locatie op Fok, bij een stoplicht dus ze zal dan stilgestaan hebben. Je ziet onderaan ook een rood stipje op haar jas, dat zou dan goed de reflectie van een rood stoplicht kunnen zijn.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:14

Nee joh die selfie is naast de fiets gemaakt.
Ze staat gewoon stil.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:16

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 22:35

FleurSandro schreef:
Waar ik zelf eigenlijk al de hele dag een beetje over aan het denken ben is die selfie...

Ik ben niet bepaald goed in fietsen maar fietsen zonder handen lukt me nog wel redelijk. Mensen zeggen dat die selfie is gemaakt op de fiets, wat dus betekend dat ze dus zonder handen heeft moeten fietsen voor een selfie(?) vervolgens had ze een rugtas mee maar zat die niet op der rug maar hoogstwaarschijnlijk voorop de fiets, daarnaast was het 'storm' ik vind het zelf verdomde knap om met flinke wind, een tas voorop, zonder handen fietsend een selfie van jezelf te maken?

Je kan toch ook met 1 hand een selfie maken? Of even gestopt? Zo gek is dat echt niet.