vibabu schreef:Wtf... Ik heb een aantal posts geleden gezegd waar ik woon. Of wil je soms m'n adres hebben ook?
Nee hoor. Ben erin geinteresseerd of dit bericht aantoonbaar waar is. Meer niet.
vibabu schreef:iLokale krant is zeker niet goed genoeg?
Ik gaf zelfs aan dat dit goed genoeg was.
vibabu schreef:Als je iets meer op de hoogte was van wat media wel en niet schrijven dan weet je ook heel goed dat dit soort dingen niet in de grote media genoemd worden om en de slachtoffers niet teveel in de media te zetten en de asielzoekers niet in een kwaad daglicht willen zetten
Zoals er ook media zijn die dit nieuws zouden uitvergroten en aan de grote klok zouden hangen. Je kunt in deze dagen van internet dit soort nieuws niet stil houden. Er is altijd wel iemand ergens die erover schrijft, al is het maar op een blog. Als je iets meer op de hoogte was van wat media wel en niet schrijven dan weet je ook heel goed dat dit soort nieuws binnen een dag uitlekt.
vibabu schreef:Maar goed succes met zoeken. Park heet quelderduyn in den helder. Ligt achter een deel van het azc. Achter 1 van de 2. Het begin van het park ligt op de route vanaf het centrum. Of moet ik soms ook bewijzen waar ik woon met bron ed?
Nee hoor. Dit bericht is wat mij betreft (vooralnog) niet aantoonbaar waar. Meer hoef ik niet te weten van je.