geerke schreef:Electra63 schreef:Iedereen moet vooral stemmen waarop hij/zij zelf wilt.![]()
Maar als je PVV-stemmer bent en je weet niet dat je morgen maar in 2 steden op de PVV kan stemmen, ben je misschien niet dom, maar in ieder geval onwetend
en niet echt geïnteresseerd in politiek. Ik vraag mij dan af, hoe je dan een goede keuze kan maken, die grote invloed kan hebben op de samenleving en misschien wel op jou persoonlijk.
vergeet je niet de niet nederlandssprekende medelanders...die ook gewoon maar PVDA stemmen omdat hun familie dat ook doet.
Overigens ....uit onderzoek blijkt dat 60% van de mensen niet de namen weten van de wethouders in hun gemeente.Zouden dat nu echt alleen PVV stemmers zijn?
Ik ben er van overtuigd, dat het gros van de Nederlanders inderdaad niet weet waarom hij/zij op iemand of een partij stemt.

Maar de discussie hier op Bokt, gaat over de PVV, dan sta je toch raar te kijken als je ergens in Nederland in een stemhokje staat en de PVV staat niet op de lijst.

Maar om dan terug on-topic te gaan. Ik vind de uitspraken van Geert dom, racistisch, dictatoriaal, opruiend en vooral levert hij, naar mijn mening, geen bijdrage aan een betere samenleving.