Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Sammie schreef:Aanvullende info van HvN is ook op VN gezet.
Ik denk dat je over de conditie van de pony vandaag geen uitsluitsel meer zal krijgen. Dan zullen ze toch eerst meer arrestaties moeten verrichten en de zaak verder onderzoeken.
Op de FP staat anders dat de pony het goed maakt?
Sammie schreef:De link is naar de algemene website van Hart van Nederland. Dat moet, omdat er wel sprake moet zijn van correcte bronvermelding.Mee eens
De tekst komt grotendeels van hen vandaan, dus is het ook terecht dat de link naar de website erbij staat. De link is niet direct naar het filmpje en ook niet direct naar foto's. Dat klopt maar het is hot news, ook bij hart van Nederland. Het eerste wat ik zie als ik op de link klik is die dikke kont op dat kleine diertje. Dat weten jullie zelf ook wel! Ik vind jou tegenargument dus een beetje zwakjes.
Vanuit Bokt is de regel dat foto's en filmpjes van dierenmishandeling niet geplaatst mogen worden. Wij zien er, zeker in dit geval, als nieuwsredactie ook niet de meerwaarde van in om het wel te tonen. Het zien van hoe een pony (gruwelijk) mishandeld wordt heeft nu totaal geen meerwaarde.
Ik vind het filmpje ook walgelijk om te zien en wens de mensen die hieraan mee hebben gewerkt ook de vreselijkste dingen toe. En ik heb heel erg te doen met die arme pony. Maar als ik de tv aanzet krijg ik het ook (ongewild) te zien. Over het afschermen van het filmpje (dat jullie steeds proberen) heb ik dan ook mijn bedenkingen. Ik kan me in jou reactie vinden maar ben het niet helemaal met je eens, maar dat hoeft ook niet. Maar toch bedankt voor het reageren.![]()
![]()
Dat Hart van Nederland (delen) wel uit gaan zenden is aan hen. Daar kunnen wij niks aan veranderen. Maar als nieuwsredactie hebben wij er voor gekozen om het niet te plaatsen. Onder de overige regels van (algemeen) Bokt.nl mogen de filmpjes en verwijzingen dus ook niet.
_San87_ schreef:Sammie schreef:Op de FP staat anders dat de pony het goed maakt?Aanvullende info van HvN is ook op VN gezet.
Ik denk dat je over de conditie van de pony vandaag geen uitsluitsel meer zal krijgen. Dan zullen ze toch eerst meer arrestaties moeten verrichten en de zaak verder onderzoeken.
Sammie schreef:_San87_ schreef:Op de FP staat anders dat de pony het goed maakt?
Jep, maar ik denk (komen we vanavond wel achter) dat ze dat hebben uit het gesprek van die man (die nu gearresteerd is). Het staat ook op VN hoor. Maar de opmerking was meer bedoeld dat we vanavond gewoon nog niet alles te weten zullen komen. Daar zal tijd over heen gaan, omdat de politie alles moet onderzoeken.