Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delvira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:46

fijn dat er in elk geval iemand is opgepakt....

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:47

Super dat PVV actie gaat ondernemen !!!

BugsFunny

Apart dat dezelfde pony dan op recente filmpjes staat, met dezelfde naam??

NatassJa

Oef, er gaat nu inderdaad een nog 2e filmpje rond. Die vind ik bijna nog schokkender. Ook een Nederlandse. Hoop dat die ook opgepakt wordt.

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:48

Ja .. dat is erg raar?

Dan maakt de pony het toch helemaal niet goed?

koko163

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:49

:( verschrikkelijk.. hier kan ik zo boos om worden.. arm beestje

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:49

Aanvullende info van HvN is ook op VN gezet.

Ik denk dat je over de conditie van de pony vandaag geen uitsluitsel meer zal krijgen. Dan zullen ze toch eerst meer arrestaties moeten verrichten en de zaak verder onderzoeken.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:50

Dit is te ziek voor woorden.

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:50

Vandaag toch nog even een half uurtje langer met mn eigen pony geknuffeld en der in der oor gefluisterd dat ik haar dat nooit aan zou doen :+:

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:52

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:52

Sammie schreef:

Ik denk dat je over de conditie van de pony vandaag geen uitsluitsel meer zal krijgen. Dan zullen ze toch eerst meer arrestaties moeten verrichten en de zaak verder onderzoeken.

Op de FP staat anders dat de pony het goed maakt?

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:53

_San87_ schreef:
Sammie schreef:

Ja op Hvn staat dat het filmpje al 9 jaar oud is
en dat de pony Cavallo het goed maakt etc

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:54

Ik heb een shetlandpony op een site gevonden die ook cavello heet, in een paardenasiel zit en een vos is.

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:54

Sammie schreef:
De link is naar de algemene website van Hart van Nederland. Dat moet, omdat er wel sprake moet zijn van correcte bronvermelding. :) Mee eens :) De tekst komt grotendeels van hen vandaan, dus is het ook terecht dat de link naar de website erbij staat. De link is niet direct naar het filmpje en ook niet direct naar foto's. Dat klopt maar het is hot news, ook bij hart van Nederland. Het eerste wat ik zie als ik op de link klik is die dikke kont op dat kleine diertje. Dat weten jullie zelf ook wel! Ik vind jou tegenargument dus een beetje zwakjes.

Vanuit Bokt is de regel dat foto's en filmpjes van dierenmishandeling niet geplaatst mogen worden. Wij zien er, zeker in dit geval, als nieuwsredactie ook niet de meerwaarde van in om het wel te tonen. Het zien van hoe een pony (gruwelijk) mishandeld wordt heeft nu totaal geen meerwaarde.
Ik vind het filmpje ook walgelijk om te zien en wens de mensen die hieraan mee hebben gewerkt ook de vreselijkste dingen toe. En ik heb heel erg te doen met die arme pony. Maar als ik de tv aanzet krijg ik het ook (ongewild) te zien. Over het afschermen van het filmpje (dat jullie steeds proberen) heb ik dan ook mijn bedenkingen. Ik kan me in jou reactie vinden maar ben het niet helemaal met je eens, maar dat hoeft ook niet. Maar toch bedankt voor het reageren. :) :)
Dat Hart van Nederland (delen) wel uit gaan zenden is aan hen. Daar kunnen wij niks aan veranderen. Maar als nieuwsredactie hebben wij er voor gekozen om het niet te plaatsen. Onder de overige regels van (algemeen) Bokt.nl mogen de filmpjes en verwijzingen dus ook niet.

Het gaat ook niet zo zeer hierom maar dat de paardjes verlost worden van Anita Obees oid. Ik lees dat het paardje het goed maakt (hopelijk...????) dat zou geweldig zijn. :)
Laatst bijgewerkt door Watermelon op 03-07-13 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:57

_San87_ schreef:
Sammie schreef:

Jep, maar ik denk (komen we vanavond wel achter) dat ze dat hebben uit het gesprek van die man (die nu gearresteerd is). Het staat ook op VN hoor. Maar de opmerking was meer bedoeld dat we vanavond gewoon nog niet alles te weten zullen komen. Daar zal tijd over heen gaan, omdat de politie alles moet onderzoeken.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:58

Paardengek0 schreef:
Ik heb een shetlandpony op een site gevonden die ook cavello heet, in een paardenasiel zit en een vos is.

Heb ik inderdaad gezien ja, zou het dezelfde zijn?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 21:58

Sammie schreef:
_San87_ schreef:

Jep, maar ik denk (komen we vanavond wel achter) dat ze dat hebben uit het gesprek van die man (die nu gearresteerd is). Het staat ook op VN hoor. Maar de opmerking was meer bedoeld dat we vanavond gewoon nog niet alles te weten zullen komen. Daar zal tijd over heen gaan, omdat de politie alles moet onderzoeken.

Ach zo :D. Nou, ik hoop toch van harte dat het arme dier een fijn weitje met vriendjes heeft en nooit meer een zeekoe op zijn ruggetje hoeft rond te zeulen.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:01

Citaat:
Toen hij ontdekte dat de pony mishandeld was tijdens de opnames, heeft hij de samenwerking met de makers verbroken en het filmpje offline gehaald, zo luidt zijn verweer.

Het ´lange´ filmpje van dezelfde producent staan nog gewoon op de site... >;)

testebeest

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:06

er komen steeds meer foto's van monsters langs op fb dierenleed.Hoop dat ze allemaal herkend gaan worden

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:06

Nogmaals de DierenPolitie gesproken.
Moest jullie bedanken voor de tips. Waren ze erg blij mee, en ze hadden er erg veel aan! :j

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:09

LoveUggs schreef:
Nogmaals de DierenPolitie gesproken.
Moest jullie bedanken voor de tips. Waren ze erg blij mee, en ze hadden er erg veel aan! :j

+:)+ hebben ze niet nog een plaatsje vrij voor jou, inspector. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:10

Heb echt hele erge foto's gezien waar het vosje door de benen zakt en met grote wielsporen word geprikt

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:12

Oh wat heb ik zin om boven op die mensen te ploffen, een sigaartje te roken, ze uit te putten, en weer overnieuw te beginnen. Helaas ben ik niet zo zwaar!

Wel lang leve Facebook!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:16

Ik weet niet f het al in dit topic genoemd wordt, maar straks in Hart van NL op SBS6 komt de eigenaar van de pony aan het woord.

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:16

er komt zo op hart van Nederland een stuk over .
ze zeiden dat zij de eigenaar hebben gesproken ???
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 03-07-13 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Verwensing verwijderd.