Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Tja, daar heb ik ook aan zitten denken hoor, dat ze bij iemand zijn ondergebracht. Als diegene nu een beetje afgezonderd is, amper contact met mensen, geen media volgt... En dat de vader de kids bij diegene heeft gebracht onder hem mom van, "zorg er goed voor, laat ze niet in handen van de moeder vallen..' Misschien dat er mensen zijn die dit geloven? Ervan uitgaan een goede daad te doen door de kinderen te beschermen? Dan is het nog helemaal niet zo lang, een weekje vakantie en afgezonderd van de buitenwereld...
Maar vrees ook dat dit ijdele hoop is..
Knakker schreef:ik heb ook het idee dat ze helemaal niet daar in de buurt moeten zoeken.
Die vader is toch in Limburg geweest, daar is hij toch iets wezen doen zou je denken..........
cinn87 schreef:Kan me haast niet voorstellen dat ze iets " kleins " over het hoofd zien. Alles, maar dan ook echt alles word uitgeplozen. Er zit mij teveel tijd tussen het tanken in Limburg en het zien rijden van de auto in Rhenen. Hij kan in die tijd overal geweest zijn.
cinn87 schreef:Kan me haast niet voorstellen dat ze iets " kleins " over het hoofd zien. Alles, maar dan ook echt alles word uitgeplozen. Er zit mij teveel tijd tussen het tanken in Limburg en het zien rijden van de auto in Rhenen. Hij kan in die tijd overal geweest zijn.
verootjoo schreef:cinn87 schreef:Kan me haast niet voorstellen dat ze iets " kleins " over het hoofd zien. Alles, maar dan ook echt alles word uitgeplozen. Er zit mij teveel tijd tussen het tanken in Limburg en het zien rijden van de auto in Rhenen. Hij kan in die tijd overal geweest zijn.
Ja, bv naar duitsland of belgie. Weet niet of dit daar ook zo in het nieuws is?
@xfiemox: 1,5 uur ong.