2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:38

Sommige mensen zijn gewoon koekoek
Laatst bijgewerkt door Desiree_2001 op 11-05-13 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:39

Wel om het half uur kijk ik op dit topic omdat het me zo v-r-e-s-e-l-i-j-k lijkt voor die moeder..
Hebben ze de route nog niet bekent gemaakt?

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:43

Nee jammer genoeg,ik hoop dat ze oke zijn
Laatst bijgewerkt door Desiree_2001 op 11-05-13 19:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:44

horsesX schreef:
Nee jammer ik hoop at ze nog leven

Ik ook maar vrees het ergste.. :=

Knakker

ik heb ook het idee dat ze helemaal niet daar in de buurt moeten zoeken.
Die vader is toch in Limburg geweest, daar is hij toch iets wezen doen zou je denken..........

Marocje

Tja, daar heb ik ook aan zitten denken hoor, dat ze bij iemand zijn ondergebracht. Als diegene nu een beetje afgezonderd is, amper contact met mensen, geen media volgt... En dat de vader de kids bij diegene heeft gebracht onder hem mom van, "zorg er goed voor, laat ze niet in handen van de moeder vallen..' Misschien dat er mensen zijn die dit geloven? Ervan uitgaan een goede daad te doen door de kinderen te beschermen? Dan is het nog helemaal niet zo lang, een weekje vakantie en afgezonderd van de buitenwereld...

Maar vrees ook dat dit ijdele hoop is..

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:45

ik heb het gevoel als of we (politie enz + bokkers) gewoon allemaal iets over het hoofd zien, als we nou de gouden tip kregen vielen alle puzzel stukjes op zijn plek....

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:47

Marocje schreef:
Tja, daar heb ik ook aan zitten denken hoor, dat ze bij iemand zijn ondergebracht. Als diegene nu een beetje afgezonderd is, amper contact met mensen, geen media volgt... En dat de vader de kids bij diegene heeft gebracht onder hem mom van, "zorg er goed voor, laat ze niet in handen van de moeder vallen..' Misschien dat er mensen zijn die dit geloven? Ervan uitgaan een goede daad te doen door de kinderen te beschermen? Dan is het nog helemaal niet zo lang, een weekje vakantie en afgezonderd van de buitenwereld...

Maar vrees ook dat dit ijdele hoop is..

fijn dat je het zo positief bekijkt, maar zelf denk ik niet dat ze nog in leven zijn, sorry

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:50

Vereentjex schreef:
ik heb het gevoel als of we (politie enz + bokkers) gewoon allemaal iets over het hoofd zien, als we nou de gouden tip kregen vielen alle puzzel stukjes op zijn plek....

Dat gevoel heb ik dus ook

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:51

horsesX schreef:
Vereentjex schreef:

Dat gevoel heb ik dus ook

pfiiiieeeeuw dan ben ik niet de enige die er zo over denkt! _/-\o_

Desiree_2001

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:53

Ik wil een nieuwwe update (tenminste, als hij positief is anders wil ik het nie)

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:55

Kan me haast niet voorstellen dat ze iets " kleins " over het hoofd zien. Alles, maar dan ook echt alles word uitgeplozen. Er zit mij teveel tijd tussen het tanken in Limburg en het zien rijden van de auto in Rhenen. Hij kan in die tijd overal geweest zijn.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:56

Hij heeft daar toch ook geld op genomen. Wie weet wel voor zijn kinderen of aan ''diegene'' die goed voor ze gaat zorgen.
Knakker schreef:
ik heb ook het idee dat ze helemaal niet daar in de buurt moeten zoeken.
Die vader is toch in Limburg geweest, daar is hij toch iets wezen doen zou je denken..........

Maar meer neig ik nog steeds ernaar dat hij wellicht expres zijn GSM uitgezet heeft om zijn kinderen te droppen ergens (ver weg) over de grens en ze zijn geld met ze mee gegeven hebben zodat ze kunnen overleven.

Of misschien heeft zijn ex wel niet alles eerlijk verteld :o.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:56

Hoelang is het rijden van Neerbeek naar Rhenen dan? :o.
Edit: Zie het al is 152km, 1 uur en 27 min. Als ie de snelste route heeft genomen dan he.
cinn87 schreef:
Kan me haast niet voorstellen dat ze iets " kleins " over het hoofd zien. Alles, maar dan ook echt alles word uitgeplozen. Er zit mij teveel tijd tussen het tanken in Limburg en het zien rijden van de auto in Rhenen. Hij kan in die tijd overal geweest zijn.
Laatst bijgewerkt door XFiemoX op 11-05-13 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:57

is er duidelijk hoeveel geld hij heeft opgenomen? sorry als ik eroverheen heb gelezen ..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:58

cinn87 schreef:

Ja, bv naar duitsland of belgie. Weet niet of dit daar ook zo in het nieuws is?

@xfiemox: 1,5 uur ong.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:59

Niet dat ik weet heb er niks over gehoord of gelezen. Alleen dat hij geld opgenomen heeft in Limburg.
love_Soraya schreef:
is er duidelijk hoeveel geld hij heeft opgenomen? sorry als ik eroverheen heb gelezen ..

LiesxAnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:01

Ja daar is het ook allemaal in het nieuws. Is ook de eerste amber alert geweest in meerdere landen. Als het 1,5 uur rijden is, dan blijft er nog zeker 1,5 uur over. En wat heeft ie in die tijd gedaan? Waren er maar beelden in Rhenen van de auto waar de kinderen nog op zouden staan of juist niet. Dan kan je in ieder geval een gebied al uitsluiten.

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:03

België en Duitsland verspreiden ook de vermissing van de twee broertjes alleen geen idee of ze net zo uitgebreid doen.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:03

Dan kan ik me gewoon niet voorstellen dat als iemand ze zou hebben gezien dat het niet gemeld wordt. En die kinderen zijn oud genoeg om iemand om hulp te vragen, die gaan niet zelf lopen dwalen. Lijkt mij dat hij ze moedwillig kwijtgemaakt heeft, dood of levend.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:05

verootjoo schreef:
cinn87 schreef:

Ja, bv naar duitsland of belgie. Weet niet of dit daar ook zo in het nieuws is?

@xfiemox: 1,5 uur ong.

Hier in België is het ook overal op het nieuws, als ze hier rondliepen, waren ze al lang gevonden.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:06

Is bekend in wat voor auto ze reden?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:06

Ik zou toch denken dat hij de kinderen in Limburg of ver over de grens afgezet heeft (misschien heeft ie ze wel verkocht :o, en het geld voor de jongens nagelaten. Sorry hele nare gedachte maar hij was dan vast wel van plan zichzelf van het leven te beroven).

Wie weet sliepen die kinderen in die nacht wel allang dus ergens :o...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:08

moelly schreef:
Is bekend in wat voor auto ze reden?

Ja, lichtblauwe hyundai getz dacht ik, nr bord weet ik niet uit mijn hoofd.

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 20:15

Het lijkt mij echt doodeng als je een van die jongetjes bent