Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:14

_San87_ schreef:
Het gaat om het principe. Het is wel oké om door jouw handelingen een hengst te laten klaarkomen. Maar het is niet oké om je leuter even in je merrie te hangen omdat je geil bent.

Beide is met het oog op seksuele opwinding. Waarom is het een wel oké en het ander niet :)? Omdat bij het een het paard het genot heeft en bij het ander de mens? Nou, schandalig, een mens dat genot zoekt.

Het gaat mij kuist ook om het principe. Het is een seksuele handeling voor het paard, ja. Heb ik daar mijn bedenkingen bij? Ja. Maar wanneer de hengstenhouder erbij staat te rukken vind ik het een heel ander verhaal. Nogmaals i.m.o. not done. Er zit voor mij een groot verschil tussen genot en pervers.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:16

Ik ben zeker in staat om rationeel te oordelen over dingen. Maar met dit soort dingen komen mijn gevoelens gewoonweg naar boven. Zo gek vind ik dat niet.

Bovendien hoeven we het niet met elkaar eens te zijn.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:16

En wat als hij naar huis gaat en het daar pas doet Jessix? Is het dan wel goed?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:17

Jessix schreef:
_San87_ schreef:
Het gaat om het principe. Het is wel oké om door jouw handelingen een hengst te laten klaarkomen. Maar het is niet oké om je leuter even in je merrie te hangen omdat je geil bent.

Beide is met het oog op seksuele opwinding. Waarom is het een wel oké en het ander niet :)? Omdat bij het een het paard het genot heeft en bij het ander de mens? Nou, schandalig, een mens dat genot zoekt.

Het gaat mij kuist ook om het principe. Het is een seksuele handeling voor het paard, ja. Heb ik daar mijn bedenkingen bij? Ja. Maar wanneer de hengstenhouder erbij staat te rukken vind ik het een heel ander verhaal. Nogmaals i.m.o. not done. Er zit voor mij een groot verschil tussen genot en pervers.

Nee, dan is dat duidelijk :). Jij vind seksuele handelingen met dieren over het algemeen gewoon not done, begrijp ik dat goed?

MyHorseGirl

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:18

@_San87_ ik heb je vraag volgens mij gewoon beantwoord?

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:19

MyHorseGirl schreef:
Ik ben zeker in staat om rationeel te oordelen over dingen. Maar met dit soort dingen komen mijn gevoelens gewoonweg naar boven. Zo gek vind ik dat niet.

Bovendien hoeven we het niet met elkaar eens te zijn.

Ik begrijp jou heel goed want dat heb ik zelf ook, aan de ene kant denk ik "blijf van dat paard viespeuk"!, maar als ik er dan rationeel over nadenk dan is dat eigenlijk een rare redenering van mezelf. Zoals gezegd, dat is ook logisch want in onze cultuur is het idd "not done", net zoals de hengstenhouder zich niet hoort af te rukken in het openbaar omdat hij opgewonden raakt van het zien van het dekken van een merrie.

En ik denk dat we er daar eigenlijk allemaal wel mee op één lijn zitten, omdat we allemaal in deze cultuur zijn opgegroeid. Alleen kunnen sommige mensen zich ook niets anders voorstellen en anderen wel, en daar krijg je dus verschillen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:20

_San87_ schreef:
Maar daarmee zeg je dus wel dat deze mensen gewoon normaal in de omgang zijn.

Ik zeg helemaal niets over het gedrag van deze mensen. Daar kun je me nergens op quoten. Wat ik pervers vind is de handeling, seks met dieren. Er zijn zoveel voorbeelden van mensen met 'normaal gedrag' die lijken in de tuin hebben liggen. Gedrag zegt niets.

Nogmaals, zou ik er achter komen dan verbreek ik onmiddelijk alle contact, want me zulke mensen wil ik niet omgaan.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:20

Ja, ik ben het met je eens horseyfries.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:21

MyHorseGirl schreef:
@_San87_ ik heb je vraag volgens mij gewoon beantwoord?

Nee, dat deed je niet. Je ging met iemand mee die ook al geen antwoord op mijn vraag gaf, maar meteen schreeuwde alle contacten te verbreken, terwijl dat mijn vraag niet was.

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Ik zeg helemaal niets over het gedrag van deze mensen. Daar kun je me nergens op quoten. Wat ik pervers vind is de handeling, seks met dieren. Er zijn zoveel voorbeelden van mensen met 'normaal gedrag' die lijken in de tuin hebben liggen. Gedrag zegt niets.

Nogmaals, zou ik er achter komen dan verbreek ik onmiddelijk alle contact, want me zulke mensen wil ik niet omgaan.

Waarom geef je dan antwoord op mijn vraag? Want ik stelde een specifieke vraag gericht op MyHorseGirl die jij graag wilde beantwoorden. Overigens was jouw antwoord geen antwoord op mijn vraag, maar dat terzijde.

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:22

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Dus als je beste vriendin die jaar in jaar uit voor je klaar heeft gestaan af en toe opgewonden blijkt te raken van haar hengst is dat voor jou reden alle contact te verbreken, zonder dat ze jou of dat paard ooit iets heeft gedaan?

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:23

_San87_ schreef:
Nee, dan is dat duidelijk :). Jij vind seksuele handelingen met dieren over het algemeen gewoon not done, begrijp ik dat goed?

Ik ben meer van de natuurlijke dekkingen. Als de merrie of ander dier er niet van gediend is, dan hoef het voor mij niet. Het volspuiten met hormonen en KI gaat mij eigenlijk al een deurtje te ver.. Maar ik zou het nog erger vinden als zoiets wordt uitgevoerd vanwege lust van een mens.

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:23

Ik heb zo'n gevoel dat dit een eindeloze discussie gaat worden.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:24

horseyfries schreef:
Dus als je beste vriendin die jaar in jaar uit voor je klaar heeft gestaan af en toe opgewonden blijkt te raken van haar hengst is dat voor jou reden alle contact te verbreken, zonder dat ze jou of dat paard ooit iets heeft gedaan?

Zeker weten :j

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:24

Vjestagirl schreef:
0152141488 schreef:
Undercover in Nederland kijk ik.
Ik walg, een man wilt zijn behoeften uiten op honden.
Er waren ook andere beeld materiaal, iemand zei: ja, als HET wilt doen met een paard moet je suikerklontjes meenemen, dat vinden ze lekker. En dan vlug er in.
Het zou je paard zijn die verkracht wordt. Het zou je hond zijn die aangerand wordt.

Ik vind dit walgelijk.

Opzich, als het je eigen dier is, en je doet t geen pijn (en ik vermoed dat je het snel genoeg merkt als je het wel pijn doet) dan zie ik het probleem niet zo...

sorry hoor voel jij je wel lekker !!!!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:25

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Ik ben meer van de natuurlijke dekkingen. Als de merrie of ander dier er niet van gediend is, dan hoef het voor mij niet. Het volspuiten met hormonen en KI gaat mij eigenlijk al een deurtje te ver.. Maar ik zou het nog erger vinden als zoiets wordt uitgevoerd vanwege lust van een mens.

Dan ben je in ieder geval eenduidig in je mening :). Dat is een goed iets.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:27

@ San87 ik weet even niet meer wat je nu vraagt aan wie?

horseyfries

Jessix schreef:
_San87_ schreef:

Natuurlijke dekking met spantouw? Of laat je je dure dekhengst gewoon verrot slaan?

Amaris

MyHorseGirl schreef:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een eindeloze discussie gaat worden.

Zolang er reakties van Nagano hierboven blijven binnenvallen denk ik het inderdaad ook :Y)

Krijg je zo'n beetje een 'daar gaan we weer' gevoel van :+

Lieffiefi

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:28

Ik denk dat de discussie eindeloos blijft.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:28

Jessix schreef:
@ San87 ik weet even niet meer wat je nu vraagt aan wie?

Ik stelde een specifieke vraag aan MyHorseGirl. Jij wilde die graag beantwoorden, prima. Maar daar komt dus ook een reactie op naar aanleiding van die vraag :).

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:29

ik vraag me af hoeveel mensen die hier reageren weleens dierensex gezien hebben..

een reu of een hengst ( of varken ,geit,schaap waar ze het ook mee doen) die een vrouw dekt,zijn echt niet zielig en niet weerloos...

hoeven echt niet aangespoord of geholpen te worden in ieder geval,en wat is er zielig aan een mannelijk dier te laten klaar komen?? dat zullen ze echt niet erg vinden,valt hopenlijk toch niet onder mishandeling....

maar goed dan ga ik uit van vrouw x mannelijk dier sex,of een vrouwelijk dier enig plezier beleeft aan penetratie van een man...echt geen idee,denk dat grote dieren er weinig van zullen merken,mannen met kippen bv is echt pure dierenmishandeling...

dat je het zelf uit je eigen normen en waarden walgelijk vind kan ik ook begrijpen,maar maakt dat dat dierensex echt verboden moet zijn?

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:29

Een eindeloze discussie is niet erg, zolang het maar ergens over gaat. Zodra er constant van die 'Nagano's' voorbij komen peeuwen waar dan weer op gereageerd wordt, is het een oeverloze discussie. Die zijn stom.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:30

Peppertree schreef:
Een eindeloze discussie is niet erg, zolang het maar ergens over gaat. Zodra er constant van die 'Nagano's' voorbij komen peeuwen waar dan weer op gereageerd wordt, is het een oeverloze discussie. Die zijn stom.

:j
megastom

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:31

ja ik heb seks met dieren gezien.....

kreeg het opgestuurd......in een filmpje....moest ik wel even bij vermelden voor iedereen uit z'n dak gaat...

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:33

Jessix schreef:
horseyfries schreef:

Zeker weten :j

Grappig, dus als je er nooit achter komt heb je je hele leven een beste vriendin die je helemaal geweldig vind..... Dat is wat San_87 bedoelt, je zegt "als ik erachter kom", waarmee je dus eigenlijk zelf al zegt dat het heel goed kan dat je zulke mensen kent zonder het zelf te beseffen, en ze dus wel normaal in de omgang moeten zijn anders zou je het wel beseffen.