Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:Het is aRRogantie
Zonder gekheid, wil je dan alles maar gratis krijgen, heb je dan overal maar recht op?
Grappig is dat, zo veel links-stemmers in dit topic maar de gezamelijke ''schouders eronder zetten'' is bij de meeste ver te zoeken.
Dat jij geen decadente derriére hebt Limanade is niet mijn schuld, je kunt hoogstens jezelf wat verwijten als je al zover komt eerlijk naar jezelf te zijn ipv alle problemen,bezuinigingen etc af te schuiven op ''arrogante mensen zoals ik'' of politiek Den-Haag.
Ga er zelf maar eens zitten, ga zelf maar eens jarenlang 80 uur per week draaien, ga zelf maar eens je werk voor je leven laten gaan omdat je een deadline moet halen.
Gezien jouw vorige post heb jij dat nog nooit gedaan, no offense maar hou dan je mening over andere mensen,die dat wel doen, ook in jouw belang; voor je.
Abiola schreef:purny schreef:Wachtgeld regeling moeten ze in de plomp smijten. Zal een hoop geld besparen.
Zullen we dan ook de ww regeling de plomp in gooien? Of komen we dan te dicht in je belevingssfeer?
cherie78 schreef:Niet de premie zelf.
Gewoon het Eigen Risico door 10 (of 12) delen en in januarie al betalen eraan.
Bij het niet (volledig) gebruiken van het Eigen Risico het resterende het jaar erop terugstorten.
Moet je voor naar CZ-zorgverzekeraar gaan, daar doen ze het op deze manier
karuna schreef:Als ze daar eens naar gaan kijken hoe dat sneller en goedkoper kan hoeven we misschien niet eens zoveel te gaan betalen.
mariska32 schreef:cherie78 schreef:Niet de premie zelf.
Gewoon het Eigen Risico door 10 (of 12) delen en in januarie al betalen eraan.
Bij het niet (volledig) gebruiken van het Eigen Risico het resterende het jaar erop terugstorten.
Moet je voor naar CZ-zorgverzekeraar gaan, daar doen ze het op deze manier
ik zit bij de CZ en ik weet er anders niets van?
Abiola schreef:Ik snap wel dat je 7,50 per dag moet betalen. Je krijgt wel alle maaltijden en drinken van het ziekenhuis, thuis ben je dat ook wel kwijt per dag.
Wildgirl schreef:Maar, voor iedereen die het oneens is met een hoger ER etc:
Wat willen jullie dán?
Arabesk schreef:350 euro is voor heel veel mensen een onoverkomelijk bedrag..... zo breed hebben veel Nederlanders het helaas niet meer mensen...
Laten we ipv het eigen risico verhogen alsjeblieft de hypotheekrente aftrek bij villa's aan banden leggen. Waarom moeten mensen die het makkelijk kunnen betalen villa-subsidie krijgen