Hier een motorfiets met Duits kenteken; bouwjaar 2006.
Een diesel, 2,2 liter bij 100 km. gemengd gebruik.
Die mag en rijdt daar op de Autobahn met zeg 85-90. Zonder kreukelzone of klapzak, met alleen een verplichte helm.
Die betaalt ook gewoon wegenbelasting en heeft ook dezelfde mensenrechten.
Daar moet de rést!!! zich bij aanpassen
http://www.youtube.com/watch?v=bUw2XOqz ... creen&NR=1
Rij daar door een onvoorzien voorval wat ALTIJD kan gebeuren tegenaan met een beetje snelheidsverschil en je doodt een mens.
Als je te hard reed voor de omstandigheden is dat, ook al was dit onder het max., mogelijk dood door schuld.
, dus wordt je verwerkingsnelheid en reactievermogen ook langzamer. Wat dat betreft is het wel een verstandige beslissing dat je niet meer zo hard wilt rijden. Maar voordat je je kind kreeg was je ook al oud en wijs genoeg om tijdens die incidentele ritjes te weten dat er een heleboel pappa's op de weg reden die ook niet dood gereden wilden worden zoals jij nu. Toch was dat voor jou toen niet voldoende om het niet te doen. Nu jij die angst echter zelf hebt wil je die zoveel mogelijk met anderen delen zodat zij jou niet zullen doodrijden en jij nog lang en gelukkig van je zoon kunt genieten en hij van jou.

want speelgoed van de politiek.
, dat je dan op je gemak overal heen kan/wil tuffen, maar ik heb vaak haast. Ik heb afspraken. Gisteren was er 20 km file, ik rij dan via een andere weg, maar dat is wel ruim 20 km om, dus dan geef ik wel gas (indien mogelijk) ter compensatie. En verder hoef ik aan niemand verantwoording af te leggen. Ik heb nog nooit een ongeluk gehad of veroorzaakt en mijn bekeuringen betaal ik netjes op tijd. Deze zijn gewoon binnen de perken, ik heb nog nooit hoeven voorkomen