Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eilleen333 schreef:Even via mijn mobiel, maar dit is het HK topic:
[HK] [Write a Soldier #1] Voor elke soldaat staan wij paraat!
Eyecatcher schreef:
Ik heb me ook aangemeld, ben goed gekeurd en heb de informatie van "mijn" soldaat gekregen. Hij is opgegeven door een vriend van hem, dus heb maar even gevraagd of hij het wel leuk vindZoniet dan vraag ik om een andere soldaat
xxrossiexx schreef:Eyecatcher schreef:
Ik heb me ook aangemeld, ben goed gekeurd en heb de informatie van "mijn" soldaat gekregen. Hij is opgegeven door een vriend van hem, dus heb maar even gevraagd of hij het wel leuk vindZoniet dan vraag ik om een andere soldaat
Hoelang heeft het bij Jou geduurd dan? Want heb me woensdag aangemeld maar nog steeds geen bericht, en zit gewoon echt elke 2 uur te kijken of ik al wat heb... Maar we wachten nog maar wat langer
Eyecatcher schreef:Ze vinden het wel degelijk leuk... en nee we hebben geen medelijden met ze, ze kiezen zelf voor dit werkwij kunnen ze alleen maar even op andere gedachte brengen door te vertellen wat we doen zoal op een dag en een beetje over koetjes en kalfjes schrijven.
Wij vinden dit leuk om te doen. er zijn genoeg mensen die met gedetineerden in amerika schrijven, moet je daar dan ook medelijden mee hebben? Het is hun keuze geweest om iets te doen wat volgens de wet niet mag, dus daar moet je dan ook voor boeten, maar het zijn en blijven mensen en die vinden het prettig om wat aanspraak te hebben of "leuke" dingen te lezen dan alleen maar ellende zien en horen
Oliver schreef:Ik kan me niet voorstellen dat soldaten zitten te wachten op post van iemand die ze niet kennen? Krijg een beetje een raar gevoel bij t idee? Alsof jullie zoveel medelijden hebben met soldaten?