Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yasmine schreef:Ik ben er ook ontzettend van ontdaan en ik was er niet eens bij. Heb vannacht ook heel slecht geslapen. Maar het raakt mij gewoon zo erg omdat het hier gaat om leeftijdsgenoten, om vrienden van mij, om mensen waar ik makkelijk ook zelf tussen had kunnen staan. Ik ga jaarlijks naar meerdere festivals en dan net het ene festival waar ik heel graag heen wou maar toch niet heen ben gegaan, daar gebeurt dit.
Yasmine schreef:Ze tonen op dat NOS 24u nieuws net een meisje dat bevriend was met dat meisje van het koppel dat overleden is. Ze toonden echt hoe ze op Facebook zag dat dat meisje overleden isVind ik toch echt niet kunnen hoor, gun zo iemand toch privacy...
Yasmine schreef:Ik ben er ook ontzettend van ontdaan en ik was er niet eens bij. Heb vannacht ook heel slecht geslapen. Maar het raakt mij gewoon zo erg omdat het hier gaat om leeftijdsgenoten, om vrienden van mij, om mensen waar ik makkelijk ook zelf tussen had kunnen staan. Ik ga jaarlijks naar meerdere festivals en dan net het ene festival waar ik heel graag heen wou maar toch niet heen ben gegaan, daar gebeurt dit.
PussInBoots schreef:Is dat zo JuliaMaria? Het enige wat er dan gebeurt is dat er mensen aanwezig zijn geweest die je kent, of zelfs iemand verloren bent. En ja, dat raakt je meer dan dat het zou gaan om een festival in b.v. America waar het alleen maar cijfers zijn.
Ik vind het vrij logisch en jouw opmerking lijkt in mijn ogen best respectloos.......