Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loulou schreef:Linda_Bien schreef:Waarom zouden ze?? Ze willen de burgers beschermen, ga er maar niet van uit dat ze dan belangrijke levensgevaarlijke informatie achter gaan houden.
Ze weten nog niets en zodra ze dit weten brengen ze dit naar buiten. Vooralsnog is iedereen gewaarschuwd en moet iedereen voorzichtig zijn en binnenblijven, en dat is uit voorzorg.
ik zeg dit omdat ik weet dat het gebeurd. niet bij deze brand, daar weet ik verder niks van. maar van andere bedrijven weet ik wel dat het voorkomt dat er niks naar buiten gebracht mag worden.
de wereld draait om geld en burgers naief houden is goed voor de economie. en dat laatste lukt ze nog ook blijkt wel uit de reacties in dit topic.
Faelivrin schreef:Zou even met paarden voeren wachten tot iedereen meer weet. Vanavond om 22:00 uur gaat voeren ook wel door en anders morgen ochtend ook wel.Hij gaat er vast niet dood aan..
Cayenne schreef:eenitraM schreef:Een hond die zijn behoefde in huis doet tijdens de ramp vind ik echt zoveel minder erg dan tijdens de ramp zonder eten zitten.
Dat wordt hamsteren*ziet de AH reclame net toevallig op tv voorbij komen*
Mandy_89 schreef:Ja dan zouden ze het idd in huis moeten doen. Maar dat doen ze meestal pas als ze het echt niet kunnen houden. Dus die arme dieren zitten de hele tijd alles op te houden.
Best zielig dan.