Shadow0 schreef:Myukii schreef:Dat Wilders ergens op een bepaalde manier over denkt, betekent toch niet dat zij dat ook doet?
Niet automatisch nee. Janesmith heeft overigens al ruimschoots aan te geven het eens te zijn met bepaalde dingen - en dan is een excuusje als 'ik zal niemand uitsluiten op grond van geloof' nogal ongeloofwaardig op z'n minst.
Maar Wilders maakt de hele allochtonenbusiness (inclusief uitsluiting op basis van geloof, en er staan heel wat dingen in die daaronder vallen) zelf tot speerpunt - als je het daar niet mee eens bent, moet je zo'n partij (dwz: een partij met een vrij eenzijdige nadruk op bepaalde soorten problemen, en vrij weinig inhoud op andere gebieden) niet steunen.
Het is helemaal geen excuus, want ik heb niets om excuses over aan te bieden. weet niet waar jij vandaan haalt dat ik me excuseer.
Nooit heb ik ergens aangegeven dat is racist ben of discrimineer. Maar ik vind wel dat we te veel Islam in ons land hebben. Dat is nog steeds geen discriminatie, dat is gewoon iets te veel vinden. Welke partij zou ik als alternatief kunnen kiezen dan? Weet jij nog een partij die zegt dat er misschien wel iets te veel doorgeslagen is? Ik niet. De rest van de partijen hebben het nog steeds over dat er best nog wel plaats is en het liefst organiseren ze een volgend algeheel pardon. Dat meer dan 40% van de laatste pardonners nog steeds geen werk hebben, doet ze niks. Hoe meer hoe beter, is hun leus.