Leerkracht met hoofddoekje voor de klas.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mag een leraar een hoofddoekje/keppeltje/etcetera voor de klas dragen?

Ja
274 (40%)
Nee
396 (59%)

Totaal aantal stemmen: 670

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:06

Niet alle Islamitische stromingen dragen een Burka.
Waarom mag men niet tonen wat voor geloof men heeft???
In joodse huizen vind men de David ster.
Bij vele Rooms Katholieken het kruis, en dat ook nog aan de rand van de weg in Rooms Katholieke omgevingen.
Moeten wij die dan ook maar weg halen, omdat de protestanten het niet goed vinden???
Het uiten van geloof daar zijn wij Europianen toch zo trots op, dat wij alle geloven aksepteren???

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:28

Professor schreef:
Niet alle Islamitische stromingen dragen een Burka.
Waarom mag men niet tonen wat voor geloof men heeft???
In joodse huizen vind men de David ster.
Bij vele Rooms Katholieken het kruis, en dat ook nog aan de rand van de weg in Rooms Katholieke omgevingen.
Moeten wij die dan ook maar weg halen, omdat de protestanten het niet goed vinden???
Het uiten van geloof daar zijn wij Europianen toch zo trots op, dat wij alle geloven aksepteren???

idd
ik vind alles best;)
waarom zouden jullie er zo`n probleem van maken??
Jullie dragen hem tog niet

BTW, soms staat het ook leuk hoor!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:43

Maak mij wel druk over deze dingen, en vooral in Nederland.
Het land wat zich liberaal noemt, maar eigenlijk schijnheilig is.
Nederland met zijn vele geloven, daarbij noem ik Christelijke geloven, met zijn vele partijen.
En dan nog Fasistische bemerkingen door lui die hun haren blond maken (zg Germaantje zijn) aan het adres van gelovige.
Dat vind ik dat men daar meer zijn mond over open moet doen, en niet alles slikken.
Dat men de mensen hun ogen moet openen, het is echt wat men niet kent dat vreet men niet.
Het is toch verschrikkelijk dat mij voor de voeten gesmeten word dat het gevaarlijk is dat en dat te zeggen, maar een PVV maar alles mag uitkraaien, dat is diktatur en geen demokratie.
En geef maar een lapje stof de schuld van alles, en men ziet velen volgen dat zonder hun verstand te gebruiken.
Wanneer 65 jaar geleden er geen mensen geweest waren die werkelijk hun mond open gedaan hadden, dan hadden wij hier geen discussie kunnen voeren.
En waren velen van ons niet eens geboren worden, aangzien hun ouders al weggewerkt waren.

Krips

Re: Leerkracht met hoofddoekje voor de klas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 22:47

Ik ben het met je eens Professor. Maar in Nederland is er natuurlijk ook nog heel erg veel verzet tegen het creeëren van een zondebok. Niet iedereen is schijnheilig :P Maar op televisie en in het echt mag je al niet meer bekritiserend zijn want dan ben je bezig met linkse hobbys en mensen de hand boven het hoofd aan het houden.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:00

Professor schreef:
Springert schreef:
Dan begrijpt je me toch verkeerd.
Ik ben helemaal geen voorstander van iedere buitenlander ons land uit zetten.
Het gaat mij alleen om de rotte appels. Degene die problemen veroorzaken, zij die er juist schuld aan zijn dat mensen steeds meer tegen buitenlanders zijn. Zelf ken ik meer goeie dan slechte buitenlanders, vandaar dat ik wil dat de rotte exemplaren vlug uit de mand verwijderd worden voordat ze het goeie fruit ook aantasten.
De PVV vergelijken met de NSB is een levensgevaarlijke uitspraak, professor. Ik denk zelfs over de schreef.
Jij denkt dat ik iets tegen kleur of ras heb, nou dat heb je compleet verkeerd. Ik heb vrienden van alle komaf. Marokkanen, Turken, Surinamers, Antillianen....van ieder groep heb ik wel een of meerdere vrienden. Net als homo's en lesbie's, dus denk ik dat je daar een verkeerde indruk van me hebt.

Begrijp u wel degelijk, dat van die rotteappels zo is Hitler ook begonnen, er zijn wel goeie joden, maar...
De uitspraken van de leider van de PVV die gaan over de schreef, en mijn uitspraken zijn niet levensgevaarlijk, ik leef in een land waar men zijn vrije mening schrijven mag.
Een neger is in orde, jammer dat hij zwart is, dat zegt u eigenlijk, u loopt mee achter iemand die propaganda verkondigd.
Wie is de oorzaak van de Molukkers????
Wij Nederlanders, die hebben wij gebruikt tegen hun eigen volk, tegen de Indonisiers, het waren in feite landveraders.
Hoe komen de Amerikanen aan de Negers juist door de Nederlanders.
Hoe komen wij aan de zovele buitenlanders?????
Juist omdat wij ons te goed vonden voor bepaald werk, en nu de problemen en vooral de economie een knak heeft is het juist het punt om toe te slaan.
En dat de PVV precies als de Naties in de jaren 20, de mensen een zondebok aangeven waardoor zij hun werk verloren hebben, en dan zeggen ze worden in de watten gelegd enz...
Denk niet dat u de sociale nood kent, van deze mensen, en dat daar door bepaalde criminele dingen onstaan.

Maar wij zijn de fout, niet die mensen.
Kent u de mop de echt Amsterdamse mop (kom zelf uit het westen).
Was een man die liet aan zijn vriend achter zijn grachtenhuis in een schuurtje iets zien, allemaal surinamers opgehangen, toen zei zijn vriend dat kun je toch niet doen, er zijn er toch ook nog goede.
Ja zegt ie, die heb ik apart hangen.
Deze mop heeft een diepere betekenis en beschrijft wat u net geschreven heeft.
Wie bepaald wat rotte appels zijn, en waarom doen wij dat dan niet met rotte Nederlanders???
Nee allemaal in dezelfde boot, in goede en slechte tijden.
Denk dat u eens een jaar van een uitkering moet rond komen, in de Bijlmermeer, dan kunt u zich misschien een beter beeld vormen.
U heeft heel makkelijk spreken.
Begrijpen doe ik u best, heel best.

Heeee, Professor!!! ff normaal blijven doen he!!!
Ik heb nooit gezegd dat een neger ok is maar jammer van zn kleur...zelfs die gedachte al vind ik te gek voor woorden!!!
Ik zal nooit of te nimmer iemand veroordelen of een mening hebben, louter om zn kleur. Dus leg mij dat niet in de mond want daar heb ik echt een hekel aan. :(
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar dat kan nooit zijn uit iets wat ik geschreven heb!!!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:03

Toen was er ook een minderheid, die de meerheid wist te overrompelen, en ze hebben de macht toen echt gekregen.
En men weet uit de geschiedenis, dat alles zich herhaald, waarschijnlijk omdat wij mensen snel vergeten.

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:06

Enyaa schreef:
oke??

dit begint met een onschuldige vraag en eindigt in een grote discussie,,
En nou niet zeggen dat ik een snotneus ben :o

kijk,
Ik ben zelf moslim maar draag geen hoofddoekje,
en zelf vind ik de burka ook wat te ver gaan,
Maar als iemand ervoor kiest om een hoofddoekje te vragen,
So what?
die persoon blijft nog hetzelfde hoor,
het gaat niet om de verpakking maar wat er in zit.
en er zijn heus wel Moslims die vreselijk hun best doen om zich aan te passen.
Maar wat ik niet snap is dat we over Moslims in het algemeen praten.
Marrokanen stelen
Nederlanders Stelen
Egyptenaars stelen
Jongeren maken nederland onveilig

enz enz. Maar ik ben geen egyptenaren. ik ben een Egyptenaar(es?)

een vraagje:
Stel, Jullie verhuizen naar een islamitisch land omdat jullie daar bijv goed werk krijgen, en IEDEREEN draagt daar burka`s, ga jij er dan ook een dragen

Zo dat moest ik even kwijt,
sorry voor warrig verhaal

Maar dat houdt ook in dat je bepaalde gewoontes die je hebt, maar die in je nieuwe land niet gewoon zijn, nalaat.
Wat mijn probleem is met deze multi-culti gedachte, is dat niet geprobeerd wordt om aan onze cultuur en gewoontes aan te passen, maar juist de eigen cultuur en gewoontes hier te planten. Dat past mij niet.
Dat je je bijvoorbeeld aanpast aan onze gewoontes en iets simpels als iemand een hand geven gewoon doet.
Dat je niet in allesbedekkende jurken gaat lopen, omdat dat nu eenmaal niet gewoon is hier.
Maar juist dat soort actie's maken dat de lokale bevolking zich echt afvraagt of er uberhaupt wel wil is om zich aan te passen aan onze maatschappij.

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 23:55

Springert schreef:
Heeee, Professor!!! ff normaal blijven doen he!!!
Ik heb nooit gezegd dat een neger ok is maar jammer van zn kleur...zelfs die gedachte al vind ik te gek voor woorden!!!
Ik zal nooit of te nimmer iemand veroordelen of een mening hebben, louter om zn kleur. Dus leg mij dat niet in de mond want daar heb ik echt een hekel aan. :(
Ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, maar dat kan nooit zijn uit iets wat ik geschreven heb!!!

Blijf ook normaal, het ging niet om kleur, u heeft de zinsnede niet begrepen.
Het gaat om onderscheid te maken.
Leg u niets in de mond, u moet alleen niet zo geiiriteerd zijn, dat dreigende van u is ook geen voorbeeld voor de jeugd, dat doet u steeds wanneer u meent dat u aangevallen word, en dat werd u alleen op uw uitspraken.
Heb alleen een spiegel voorgehouden, en uw woorden daarvoor gebruikt, niets meer en niets minder.
Wanneer u over mensen schrijft die links zijn, bent u ook niet erg netjes aan het schrijven, en dat mag wel???
Het waren voorbeelden, of het nu een neger is of iemand met een Burka, dat is voor mij hetzelfde.
Of is een vrouw minder dan een man??????

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:03

Citaat:
Maar dat houdt ook in dat je bepaalde gewoontes die je hebt, maar die in je nieuwe land niet gewoon zijn, nalaat.
Wat mijn probleem is met deze multi-culti gedachte, is dat niet geprobeerd wordt om aan onze cultuur en gewoontes aan te passen, maar juist de eigen cultuur en gewoontes hier te planten. Dat past mij niet.
Dat je je bijvoorbeeld aanpast aan onze gewoontes en iets simpels als iemand een hand geven gewoon doet.
Dat je niet in allesbedekkende jurken gaat lopen, omdat dat nu eenmaal niet gewoon is hier.
Maar juist dat soort actie's maken dat de lokale bevolking zich echt afvraagt of er uberhaupt wel wil is om zich aan te passen aan onze maatschappij.

Dan moet u eerst de Nederlanders die in Amerika en Zuid Afrika leven eens gaan opvoeden, die hebben hun gewoontes ook de anderen opgedrukt, en passen zich gedeeltelijk nog niet aan.
U past dit en dat niet, dan is toch het beste dat u het land verlaat, en daar gaat wonen waar het zg beter is????
Gewoontes overnemen, hou toch op, gewoon een hand geven???
Doen Nederlanders ook niet meer, geven elkaar 3 zoenen, overgenomen van een andere cultuur.
En hoe iemand zich kleed, dus wanneer u naar een ander land gaat past u zich met u kleding ook aan???
Onzin, alle anderen wel maar mijnheer Springert niet.
Onze maatschappij, en dat is het nu, die veranderd zich, en zoveel buitenlanders heeft Nederland niet, de minste in Europa in procenten naar zg eigen inwoners.
Straks zeggen de grote landen in Europa zeg Nederlanders jullie hebben jullie aan te passen aan ons, want één groot Europa komt er, ook zonder Springert.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:05

geen pet geen hoofddoek PUNT.

heb er altijd zo een hekel aan, docenten die vanuit geloofsovertuiging het hoofd bedekken en dan leerlingen vragen hun pet af te zetten omdat ze met het hoofd bedekt minder goed zichtbaar zijn ofzo :S dat vind ik echt not done! ben zelf eigenlijk echt geen voorstander van hoofddoekjes maarja ze zijn er eenmaal!!

moet ook eerlijk zeggen dat de laatste vakanties mensen uit turkije zelf gezegd hebben van ja maar hallo!! ze vragen erom om 'gediscrimineerd' te worden... dus waar trek je de lijn? en hoever ga je in op een verhaal dat in een boek geschreven is? (het zij waar of onwaar, dat even in het midden gelaten)

zie het ook bij familie van mij, die gaan echt heel ver op in het geloof en daar mag degene waar je een relatie mee hebt ook niet in 't zelfde huis slapen, vind ik ook te ver gaan! moet ook toegeven dat ik zelf niet gelovig ben hoor! (wel gelovig opgevoed) maar neem alsjeblieft zo een 'boek' met een korreltje zout en ga er niet extreem naar leven, we zijn MENSEN geen ROBOTS die voorgeprogrammeerd moeten worden door een 'boek'..

ik zou zeggen: hoofddoekjes/petten en alle andere hoofddeksels die er NIET zijn voor veiligheid verbannen! maar who am I om dat te zeggen ;) (dus wel caps/helmen voor op de scooter/motor etc)

we leven eenmaal in een wereld waar blijkbaar dat soort dingen belangrijk zijn.... maarja mijn standpunt is wel duidelijk ;)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:14

Wilders weet gewoon elke keer tegenstellingen weer samen te rapen;
alle overlast wordt veroorzaakt door moslims?
Echt, ik zou willen dat al die raddraaiertjes gelovige moslims waren. Hadden we er stukken minder last van.

Maar goed, terug bij de les.
hoofddoek? wat mij betreft geen probleem.
Petten? not done, is buitenkleding en niet toegestaan in de klas. Net zo min als een jas. Buiten op straat natuurlijk wel.

N.B. mijn man zit in het voortgezet onderwijs (openbare school) en daar wordt bepaalde kleding wel degelijk geweerd.
We hebben het dan bijv. over
- petten (!)
- jassen
- aanstootgevende kleding; travestie valt daar ook onder, dus jongens met jurk maar ook meiden met blote navels en eindeloze decolletés.
- Lonsdale
- gezichtsbedekkende kleding (bivakmutsen, grote zwarte zonnebril of niqaab maakt in dit geval niet uit)
Kinderen met dergelijke kleding worden zo nodig gewoon naar huis gestuurd met de opdracht zich te verkleden. Is daar iets mis mee? Natuurlijk niet! En ga me niets vertellen over 'discriminatie' als een jongen in jurk en bh-vullingen op school komt...

Een hoofddoek wordt absoluut niet als aanstootgevend gezien, een keppeltje ook niet. Zoals ik eerder heb aangegeven, past een vrouw met een hoofddoek al eeuwenlang in onze cultuur, zij het mss als non.
Dat in dit geval de hoofddoek een ander geloof vertegenwoordigt, kan toch voor niemand een probeem zijn??

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:19

nee oke beantsje maar ik vind een hoofddoek/keppeltje/etc. allemaal hoofddeksels!! ik snap dat petten buitenkleding is maar in feite een hoofddoek toch ook?! hoofddoeken worden ook thuis NIET gedragen dus dan valt het toch ook onder 'buitenkleding'??

ik vind het een beetje jammer dat mensen het zo duidelijk willen maken... een kettinkje met een kruisje ofzo, prima dat is klein en dat maakt qua uiterlijk ook geen verschil...

en dat de meisjes die een hoofddoek dragen hun schoonheid zouden moeten bewaren voor de ware man ofzo dat vind ik net zo een 'onzin'...

*edit: alsof die meisjes zelf niet kunnen bepalen wat goed voor hen is, ieder ander mens dat geen hoofddoek draagt trouwt toch ook niet per definitie met een crimineel of iemand die niet goed is?!

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:24

hoofddoeken of dameshoeden worden wel degelijk binnenshuis gedragen. Zie kloosters maar ook streng-gereformeerde kerken, maar bijv. ook de sluier van een nl. bruid!
Dat moslima zich bij alleen vrouwen of alleen echtgenoot/verwanten zich niet bedekken, zal mij wurst zijn. Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze dat wel doet, als ze bij haar buren op bezoek is.

Als een vrouw haar haar als schoonheid wil bewaren voor haar echtgenoot, mag natuurlijk. Ik ga bijv. ook niet topless zonnen en ik hoop niet, dat als ik naar Brazilie ga, iemand mij zou dwingen om 'oben ohne' rond te huppelen.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:29

Professor schreef:
Doen Nederlanders ook niet meer, geven elkaar 3 zoenen, overgenomen van een andere cultuur.

Ik geef iemand echt nog wel een hand hoor, bij o.a kennismaking. Ik vind het zeer grote belediging als iemand deze weigerd. Dat er dingen worden overgenomen uit andere culturen, daar is imo niks mis mee, maar wel als iemand een algemeen (van dat land) fatsoenlijke manier van begroeten weigerd.

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:33

tsjah ik vind sowieso geloof de aller grootste onzin, tenminste zoals ontzettend veel mensen het geloof volgen... ik vind het echt prima als mensen er steun in zoeken en hun woordje kwijt kunnen maar daar moet het dan ook bij blijven...

ik vind dat alles wat verder gaat dan dat echt onzin... en als het aan mij ligt wordt het hele geloof afgeschaft maar oke dat zal toch nooit gebeuren...

oorlogen/ruzies >90% zal draaien om geloofskwesties, kijk eens naar de oorlogen: vb: israel; verschil in geloof

ik snap dit soort dingen dan niet, als er dan ECHT een god zou zijn zal dat toch niet gebeuren, kom op. elk in mijn ogen reeel denkend mens kan dat wel bedenken...

en als je het dan weer terughaalt op het hoofddoekjesverhaal: waarom zouden er zo een discussies moeten zijn en/of waarom worden mensen daarom gediscrimineerd... ?!

ik zie dat niet, en als mensen mij goed uit kunnen leggen en er een gegronde rede voor hebben om het te dragen heb ik er nog minder moeite mee dan 3/4 van de hoofddoekdragers die het gewoon puur dragen om te forceren...!! sorry maar zo is het nou eenmaal, als je vraagt waarom draag je een hoofddoek dan is het enige wat er gezegd wordt: ja ik draag het voor het geloof maar als je dan dus door gaat vragen weten ze eigenlijk niet waarom?!

ALS je het dan persee wil/doet zorg dan dat je ook gewoon weet waarover je spreekt en heb een gegronde rede voor het dragen!! en dan weer terug op de stelling van dit topic: als je een gegronde rede hebt voor het dragen van een pet naast: ik vind het mooi of het past bij me dan vind ik dat je die ook op mag houden...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:36

Geloof is een mooi ding daar is niets mis mee. het is voor mij de basis van mijn leven en ik zou niet zonder kunnen en ik wil dat niemand onthouden. Dus dit slaat nergens op. Oorlogen en ruzies worden vaak op het geloof gegooid om het te rechtvaardigen maar daar gaat het zelden over.

Hee, en als ik een hoofddoek wil dragen omdat ik het mooi vind? Mag dat dan niet?

Champie_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 00:47

naja ik weet het niet, als jij een hoofddoek gaat dragen omdat je het mooi vind dan komt het toch op 't zelfde neer als een pet?! je draagt het omdat je het mooi vind en daarom kenmerk IK dat als 'vrijetijds' of 'buitenkleding' en dan mag dat niet gedragen worden in de klas...!

mbt dat jij geloof mooi vind, tsjah prima maar zoals ik ook zei tot in bepaalde mate... het voorbeeld dat ik eerder gaf over familie van mij (dat een partner, *nog niet getrouwd* niet in 't zelfde huis mag slapen!) dat soort dingen vind ik gewoon te ver gaan...

naar de kerk tsjah als het moet prima, maar niet persee moeten knielen (nog zoiets dat IK onzin vind) of niet in het zelfde huis mogen slapen, dingen niet mogen eten (bijvoorbeeld halal prima maar moeten we dan de dieren laten lijden??) ik weet niet of extreem geloven nog in deze 'huidige wereld' past aangezien er tegenwoordig een soort van standaard is mbt leefgewoontes enzo en als je daarvan afwijkt dan krijg je verschillen en dat veroorzaakt weer meningsverschillen en ruzies en ga zo maar door...

ik vind dat geloof bij jou zelf moet blijven en dat je dat niet in het openbaar moet laten zien... ik zie geloof als een priveding en dat doe je maar thuis of ergens waar anderen er geen 'last' van hebben of er naar moeten kijken

sorry als mensen zich beledigd voelen ofzo dat is niet de bedoeling!!! ik heb mijn mening en vind het oke als mensen een andere mening hebben maar toch wil ik ook mijn visie laten horen en hoop dat dat ook gerespecteerd word net zoals ik de dingen van gelovigen respecteer

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 07:01

Dus nonnen ook het land uit, en zusters ook, die hebben op straat en binnen een hoofdbedekking, en doen in wezen daarmee hetzelfde als de Burka.
Nee het geeft juist respekt, wanneer wij dit wel aksepteren zouden.
Nederland liberaal, wel nee, schijnheilig.
En immigratie is trouwens wel nodig, aangezien de bevolking in Nederland al aardig aan het vergrijzen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 08:34

O jee professor doe mij meteen zoenen? Ik moet er niet aan denken dat elke onbekende vent mij 3 zoenen wil geven ipv een hand. Ook dat is trouwens niet echt fatsoenlijk, een vrouw een hand geven...als je de echte etiquette na gaat.

Maar ik zie mij al, ik ga solliciteren, stel mij voor, geef een 3 zoenen ipv een hand......zou ik die baan krijgen???? :P

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 08:40

Champie_Me schreef:

Inderdaad!

Professor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:15

russel schreef:
O jee professor doe mij meteen zoenen? Ik moet er niet aan denken dat elke onbekende vent mij 3 zoenen wil geven ipv een hand. Ook dat is trouwens niet echt fatsoenlijk, een vrouw een hand geven...als je de echte etiquette na gaat.

Maar ik zie mij al, ik ga solliciteren, stel mij voor, geef een 3 zoenen ipv een hand......zou ik die baan krijgen???? :P

Uit verband gerukt.
Het ging over het overnemen van gebruiken.
En dat zoenen kende men in Nederland geheel niet, ook niet bij bekende, dat is overgenomen uit het buitenland, en wanneer men zo National denkt, dan zou men dat ook moeten afschaffen, omdat het niet Nederlands is.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:24

Champie_Me schreef:

heb er altijd zo een hekel aan, docenten die vanuit geloofsovertuiging het hoofd bedekken en dan leerlingen vragen hun pet af te zetten omdat ze met het hoofd bedekt minder goed zichtbaar zijn ofzo :S dat vind ik echt not done! ben zelf eigenlijk echt geen voorstander van hoofddoekjes maarja ze zijn er eenmaal!!

met een pet zit de klep voor je ogen. Met een hoofddoekje is hel je gezicht nog zichtbaar alleen zie je het haar niet

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:31

Professor schreef:
Citaat:

Dan moet u eerst de Nederlanders die in Amerika en Zuid Afrika leven eens gaan opvoeden, die hebben hun gewoontes ook de anderen opgedrukt, en passen zich gedeeltelijk nog niet aan.
U past dit en dat niet, dan is toch het beste dat u het land verlaat, en daar gaat wonen waar het zg beter is????
En hoe iemand zich kleed, dus wanneer u naar een ander land gaat past u zich met u kleding ook aan???
Onzin, alle anderen wel maar mijnheer Springert niet.
Onze maatschappij, en dat is het nu, die veranderd zich, en zoveel buitenlanders heeft Nederland niet, de minste in Europa in procenten naar zg eigen inwoners.
Straks zeggen de grote landen in Europa zeg Nederlanders jullie hebben jullie aan te passen aan ons, want één groot Europa komt er, ook zonder Springert.

Onzin en puur verzonnen!
Nederland heeft procentueel zelfs de meeste buitenlanders van heel Europa. 9.3% van de bevolking en 11.5% van de beroepsbevolking.
Niet een land in Europa heeft dat, dus professor je bent dingen aan het verzinnen!!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:39

Enyaa schreef:
Champie_Me schreef:

met een pet zit de klep voor je ogen. Met een hoofddoekje is hel je gezicht nog zichtbaar alleen zie je het haar niet

Jaja, heb je wel eens een pet opgehad?
Als je een pet op hebt en jij iemand gewoon aankijkt is er niets aan de hand hoor, ik kan diegene zijn gezicht heel goed zien, alleen wanneer men naar beneden kijkt dan zie je geen gezicht. Dus wat zou dan een probleem zijn?

Werecat

Re: Leerkracht met hoofddoekje voor de klas.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 09:42

naja zeg,
ik snap er eigenlijk niks meer van;)

als je een hoofddoek HAAT, Hou dat dan voor jezelf?