Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:56

Ik zou nooit iemand zomaar een racist noemen. Maar op het moment dat je trots bent en stemt op iemand die o.a. veroordeeld is wegens discriminatie en aanzetten tot etnische zuiveringen... ik vind dat wel heel akelig ja. Op z'n zachts gezegd. :)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:58

Sandeman schreef:
Ik ben GEEN rascist Electra...... heb absoluut geen hekel aan marrokanen. Heb zelfs veel vrienden en collegaas die marrokaan zijn. Dus ga niet tegen mij zeggen dat ik rascist ben.....want dat dan ben jij gewoon een enorm domme koe,. ga lekker ergens anders loeien.... heeel ver weg op de hei....

Zolang je die mensen marrokanen (het moet trouwens zijn Marokkanen) en buitenlanders noemt kijk je al met een zeker dedain op hen neer. Het lukt je maar niet om hen gewoon Nederlanders of mede Nederlanders te noemen.
Je blijft hen gewoon in een hokje plaatsen.

Men noemt het ook wel allochtonen en dat zijn mensen waarvan minimaal een ouder uit een ander land komt. Derhalve is Geert ook een allochtoon, alleen verven al die andere allochtonen hun haar niet blond om net te doen of ze volledig Nederlander zijn.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 18:58

Women2 schreef:
Als ik moet kiezen tussen Cohen en Wilders absoluut Wilders. Sta niet achter al zijn punten, maar hij kan tenminste keuzes maken en zijn mening uiten... Hij durft zn mening te uiten. Ben zelf al jaren VVD stemmer, maar daar mag Wilders best naast zitten.
Hoofddoekjes; geen probleem, maar net wat Sandeman zegt: niet in publieke functie, ik draag ook geen hoed/ petje of bivak muts op mn werk.

Daarnaast zijn er genoeg punten van Wilders waar ik wel achter sta... Welke ook al door Sandeman aangehaald zijn. Daar heb ik dus niets meer aan toe te voegen.

En waarom geen Cohen... Vond m als burgemeester een prima vent, maar een land leiden... Nee, daar vind ik m te soft voor. En de PvdA ben ik al helemaal niet gecharmeerd van. Slappe hap, bezuinigen op en geld uitgeven aan de verkeerde dingen... Nee daar gaat ons landje niet beter van worden.

Misschien kun je even teruglezen?
Hoe gaat Wilders de problemen dan oplossen? Wettelijk en financieel?
Er van uitgaand dat je het niet alleen over zijn standpunten m.b.t. de marokkanen heeft.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:00

Electra63 schreef:
Sandeman schreef:
Prima dan begrijp je mij ook. Ik stemde toen ook voor CD, later was ik voor Pim Fortuijn en nu Geert Wilders.

Ik ben dan blij dat jij niet tot mijn kennissenkring behoort, ik heb een hekel aan rascisten.

En je eerder argument dat je niet alleen PVV stemt voor de marokkanen enz. was dus maar gelul, zeg dan gelijk dat je een rascist bent, dan zijn we uitgepraat.

Dan ben ik ook racist? ach ja die moeten er ook zijn he,anders is de wereld zo saai als iedereen hetzelfde is.
Wel vreemd dat een racist met turken voetbalt? Een racist turkse kleine kinderen in huis neemt als gast gezin?
Een racist vrienden en kennissen heeft die turk/marokaan en wat dan ook heeft?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:01

Electr
[quote="Sandeman schreef:
Prima dan begrijp je mij ook. Ik stemde toen ook voor CD, later was ik voor Pim Fortuijn en nu Geert Wilders.

Ik ben dan blij dat jij niet tot mijn kennissenkring behoort, ik heb een hekel aan rascisten.

En je eerder argument dat je niet alleen PVV stemt voor de marokkanen enz. was dus maar gelul, zeg dan gelijk dat je een rascist bent, dan zijn we uitgepraat.[/quote]

Ik ben GEEN rascist Electra...... heb absoluut geen hekel aan marrokanen. Heb zelfs veel vrienden en collegaas die marrokaan zijn. Dus ga niet tegen mij zeggen dat ik rascist ben.....want dat dan ben jij gewoon een enorm domme koe,. ga lekker ergens anders loeien.... heeel ver weg op de hei....[/quote]

Ik WEET dat ik geen rascist ben. Jij veroordeelt mij terwijl je me niet eens kent. dan zou je wel anders piepen. Geert is ook geen rascist. Wil alleen de radicalen aan pakken en immigratie stop . Wat is daar mis mee. Jij kwest mij door te zeggen dat ik een rascist ben.Als ik dat zou zijn...zou ik niet zoveel multi-culturele vrienden en collegaas hebben.

Ik woon in Rotterdam, weinig hei hier in de buurt.

Maar als jij denkt dat je geen rascist bent, prima hoor. Droom lekker verder.......[/quote]

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:02

Women2 schreef:
Als ik moet kiezen tussen Cohen en Wilders absoluut Wilders. Sta niet achter al zijn punten, maar hij kan tenminste keuzes maken en zijn mening uiten... Hij durft zn mening te uiten. Ben zelf al jaren VVD stemmer, maar daar mag Wilders best naast zitten.
Hoofddoekjes; geen probleem, maar net wat Sandeman zegt: niet in publieke functie, ik draag ook geen hoed/ petje of bivak muts op mn werk.

Daarnaast zijn er genoeg punten van Wilders waar ik wel achter sta... Welke ook al door Sandeman aangehaald zijn. Daar heb ik dus niets meer aan toe te voegen.

En waarom geen Cohen... Vond m als burgemeester een prima vent, maar een land leiden... Nee, daar vind ik m te soft voor. En de PvdA ben ik al helemaal niet gecharmeerd van. Slappe hap, bezuinigen op en geld uitgeven aan de verkeerde dingen... Nee daar gaat ons landje niet beter van worden.

Diverse werkgevers organisaties hebben al aangegeven dat wanneer Wilders echt aan de macht komt, dat desastreus voor de economie van Nederland zal zijn, ondanks dat de meeste van hen rechts zijn, kiezen ze daarom voor Cohen, al was het om Nederland voor een deficit te behoeden.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:03

gohya schreef:
[quote="Electra63

En je eerder argument dat je niet alleen PVV stemt voor de marokkanen enz. was dus maar gelul, zeg dan gelijk dat je een rascist bent, dan zijn we uitgepraat.[/quote]

Dan ben ik ook racist? ach ja die moeten er ook zijn he,anders is de wereld zo saai als iedereen hetzelfde is.
Wel vreemd dat een racist met turken voetbalt? Een racist turkse kleine kinderen in huis neemt als gast gezin?
Een racist vrienden en kennissen heeft die turk/marokaan en wat dan ook heeft?[/quote]

Ach ja Gohya...dan zijn we maar rascisten.....in hun ogen dan, wij weten wel beter.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:08

Een racist vrienden en kennissen heeft die turk/marokaan en wat dan ook heeft?[/quote]

Ach ja Gohya...dan zijn we maar rascisten.....in hun ogen dan, wij weten wel beter.[/quote]

Ik zit er totaal niet mee dat ik racist genoemd word,ik weet zelf idd. wel beter.
Sommige buitenlanders zijn slimmer als sommige nederlanders merk ik wel,en vele malen vriendelijker tegen mij.Nog nooit heeft een buitenlander mij racist genoemd.Never nooit.En ik sport liever met een turk of andere buitenlander dan met een hollander.

Sandeman

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:11

Amen...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:13

Heino schreef:
Chris schreef:
Ik denk dat dat komt doordat er meer kritische vragen worden gesteld richting de Wilderskiezers en minder richting de Cohenkiezers..

Juist... kom maar op met argumenten waarom links nou zo slecht is. En waarom bepaalde linkse aanpakken niet gaan werken. Maar dat gebeurt niet. Verder dan "theedrinken" en "soft beleid" komt men niet. Discussie lijkt alleen van links naar rechts te gaan en niet vice versa. Jammer, inhoudelijke discussies zijn juist zo fijn..

Erg jammer ook dat je afgedaan wordt als drammer wanneer er doorgevraagd wordt. Maargoed, ik was weg hier ;)

Klopt.. discussie is leuker als er kritische vragen/opmerkingen worden gesteld vanuit beide kanten. Maargoed ik trek me denk ik ook terug uit dit topic want het wordt me allemaal veel te persoonlijk.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:38

gohya schreef:
"Heino" jij voelt je aangesproken?wie noemt jou een drammer dan?
Er zijn geen namen uit gesproken toch?

MamboBeach vindt dat ik dram als een verwende kleuter ;)

En Sandeman: als Wilders idd alleen de relschoppers er uit wil hebben, waarom doet hij dan uitspraken die er op wijzen dat hij álle Moslims het liefst het land uit wil hebben?? En waarom wil hij dan alleen niet-Westerse allochtonen weren? Is dat niet racistisch dan??

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:44

Heino schreef:
gohya schreef:
"Heino" jij voelt je aangesproken?wie noemt jou een drammer dan?
Er zijn geen namen uit gesproken toch?

MamboBeach vindt dat ik dram als een verwende kleuter ;)

En Sandeman: als Wilders idd alleen de relschoppers er uit wil hebben, waarom doet hij dan uitspraken die er op wijzen dat hij álle Moslims het liefst het land uit wil hebben?? En waarom wil hij dan alleen niet-Westerse allochtonen weren? Is dat niet racistisch dan??

En dat bewijst deze reactie wel weer... :roll:
Gaan we weer Heino, jammer hoor...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 19:50

sarabande schreef:
Sandeman schreef:
Ik ben GEEN rascist Electra...... heb absoluut geen hekel aan marrokanen. Heb zelfs veel vrienden en collegaas die marrokaan zijn. Dus ga niet tegen mij zeggen dat ik rascist ben.....want dat dan ben jij gewoon een enorm domme koe,. ga lekker ergens anders loeien.... heeel ver weg op de hei....

Zolang je die mensen marrokanen (het moet trouwens zijn Marokkanen) en buitenlanders noemt kijk je al met een zeker dedain op hen neer. Het lukt je maar niet om hen gewoon Nederlanders of mede Nederlanders te noemen.
Je blijft hen gewoon in een hokje plaatsen.

Men noemt het ook wel allochtonen en dat zijn mensen waarvan minimaal een ouder uit een ander land komt. Derhalve is Geert ook een allochtoon, alleen verven al die andere allochtonen hun haar niet blond om net te doen of ze volledig Nederlander zijn.

Dit bedoel ik sarabande, Heino schrijft ook al jaar en dag marrokanen en geen marokkanen en iemand anders die niet in jouw straatje praat wil je zonodig corrigeren... Erg jammer van je.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:02

MamboBeach schreef:
Dit bedoel ik sarabande, Heino schrijft ook al jaar en dag marrokanen en geen marokkanen en iemand anders die niet in jouw straatje praat wil je zonodig corrigeren... Erg jammer van je.

Ten eerste ik heb geen reden MB te quoten vandaar
En het is tekenend dat je juist dit uit het hele stuk haalt, lees toch eens zorgvuldiger

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:16

sarabande schreef:
MamboBeach schreef:

Ten eerste ik heb geen reden MB te quoten vandaar
En het is tekenend dat je juist dit uit het hele stuk haalt, lees toch eens zorgvuldiger

MB ben ik. :)

Nee hoor, ik quote alleen wat jij post, zijn je eigen woorden. :D

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:41

Het is al de derde keer dat ik dit neer zet. Maar ik wil zo graag dat iemand er op reageert. :P Niemand stelt een kritische vraag aan mij. Rechts wordt steeds gevraagd waarom maar links krijgt die vragen niet. (Hoewel rechts een hele slechte benaming is, Wilders heeft zeer veel zeer linkse standpunten)
Citaat:
Ergens denk ik we kunnen wel met cijfers, voorbeelden e.d. blijven gooien. Maar als we eens aannemen dat er een probleem is rond allochtonen. (Waar we het allemaal, mee eens zijn. Lijkt het wel als ik zo naar het topic kijk. Ook de 'linkse' politiek ontkent dit niet. De grote van het probleem is nog wat omstreden. Maar in principe denk ik dat wij het hier wel over eens zijn) Er zijn een aantal allochtonen die er een potje van maken.

Maar ligt dit aan religie? Wilders geeft hiervan de schuld aan de religie die zij delen. Ik heb deze vraag volgens mij al wel eerder gesteld. Maar toch. Is dit geen typische achterstandswijk-problematiek? Zien we niet exact dezelfde problemen in 'witte' achterstandswijken?

En dan nog iets. Wat is de concrete oplossing van Wilders? En dat vinden de Wilders stemmen dé oplossing. Ik vind dit niet echt duidelijk altijd, hier in het topic. De oplossing is:
1. Het uitzetten van probleemgevallen?
2. Het invoeren van heropvoedingskampen?
3. Een totale stop op integratie?
4. Het verbieden van alles wat met de Islam te maken heeft?

Nou punt 1: het zijn Nederlandse staatsburgers. Veel probleemjongeren zijn niet eens in Marokko geboren. Daarom vind ik de term Marokaan ook niet kloppen. Het zijn Nederlanders. Die kun je niet zomaar naar een ander land sturen.
punt 2: Wat stel je je hierbij voor? Ik krijg er een naar gevoel van. (Hier kan ik niet echt een reactie op geven)
punt 3: Wat betreft de politieke vluchtelingen? En dan geen islamitische vluchtelingen? Dat is pure discriminatie. En bovendien, is Nederland van ons? Hebben wij en andere niet recht op een toekomst?
punt 4: Hieronder lijden alle islamieten, niet alleen de probleemgevallen. Bovendien staat er in onze grondwet dat we vrij zijn, vrij zijn om een religie uit te oefenen. Is het niet ontzettend oneerlijk om mensen dit af te nemen? En wat heb je er voor last van dat iemand anders denkt? Is de Islam een puur slechte religie? Wat is er dan zo superieur aan het atheisme en het christendom?

En ten slotte, integratie gaat niet gedwongen. Dit moet vrijwillig zijn. En gestimuleerd door respect. Zodat mensen zich welkom voelen om te integreren. Ze eerlijke kansen krijgen.

Ik heb hier kort uiteengezet waarom ik denk dat het beleid van Wilders niet uitvoerbaar is. Ik heb ook al een aantal keer aangegeven wat volgens mij wel de oplossing is. Maar dat wil ik nog wel een keer doen als daar vraag naar is.
Laatst bijgewerkt door Krips op 05-04-10 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:42

MamboBeach schreef:
En dat bewijst deze reactie wel weer... :roll:
Gaan we weer Heino, jammer hoor...

Ik heb het niet tegen jou. Misschien dat Sandeman het me uit kan leggen? Ik begrijp niet helemaal waarom deze reactie nu weer drammerig is. Ik heb gewoon nog geen antwoord gekregen op deze vraag.

Krips, niet zo drammen :P
Laatst bijgewerkt door RoodZonnetje op 05-04-10 20:43, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:43

MamboBeach schreef:
MB ben ik. :)

Nee hoor, ik quote alleen wat jij post, zijn je eigen woorden. :D

Sorry ik bedoelde Heino, moet ook niet posten als ik haast heb

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 20:44

Ik verplicht niemand om te reageren hoor :P.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:01

Krips schreef:
Het is al de derde keer dat ik dit neer zet. Maar ik wil zo graag dat iemand er op reageert. :P Niemand stelt een kritische vraag aan mij. Rechts wordt steeds gevraagd waarom maar links krijgt die vragen niet. (Hoewel rechts een hele slechte benaming is, Wilders heeft zeer veel zeer linkse standpunten)
Citaat:
Ergens denk ik we kunnen wel met cijfers, voorbeelden e.d. blijven gooien. Maar als we eens aannemen dat er een probleem is rond allochtonen. (Waar we het allemaal, mee eens zijn. Lijkt het wel als ik zo naar het topic kijk. Ook de 'linkse' politiek ontkent dit niet. De grote van het probleem is nog wat omstreden. Maar in principe denk ik dat wij het hier wel over eens zijn) Er zijn een aantal allochtonen die er een potje van maken.

Maar ligt dit aan religie? Wilders geeft hiervan de schuld aan de religie die zij delen. Ik heb deze vraag volgens mij al wel eerder gesteld. Maar toch. Is dit geen typische achterstandswijk-problematiek? Zien we niet exact dezelfde problemen in 'witte' achterstandswijken?

En dan nog iets. Wat is de concrete oplossing van Wilders? En dat vinden de Wilders stemmen dé oplossing. Ik vind dit niet echt duidelijk altijd, hier in het topic. De oplossing is:
1. Het uitzetten van probleemgevallen?
2. Het invoeren van heropvoedingskampen?
3. Een totale stop op integratie?
4. Het verbieden van alles wat met de Islam te maken heeft?

Nou punt 1: het zijn Nederlandse staatsburgers. Veel probleemjongeren zijn niet eens in Marokko geboren. Daarom vind ik de term Marokaan ook niet kloppen. Het zijn Nederlanders. Die kun je niet zomaar naar een ander land sturen.
punt 2: Wat stel je je hierbij voor? Ik krijg er een naar gevoel van. (Hier kan ik niet echt een reactie op geven)
punt 3: Wat betreft de politieke vluchtelingen? En dan geen islamitische vluchtelingen? Dat is pure discriminatie. En bovendien, is Nederland van ons? Hebben wij en andere niet recht op een toekomst?
punt 4: Hieronder lijden alle islamieten, niet alleen de probleemgevallen. Bovendien staat er in onze grondwet dat we vrij zijn, vrij zijn om een religie uit te oefenen. Is het niet ontzettend oneerlijk om mensen dit af te nemen? En wat heb je er voor last van dat iemand anders denkt? Is de Islam een puur slechte religie? Wat is er dan zo superieur aan het atheisme en het christendom?

En ten slotte, integratie gaat niet gedwongen. Dit moet vrijwillig zijn. En gestimuleerd door respect. Zodat mensen zich welkom voelen om te integreren. Ze eerlijke kansen krijgen.

Ik heb hier kort uiteengezet waarom ik denk dat het beleid van Wilders niet uitvoerbaar is. Ik heb ook al een aantal keer aangegeven wat volgens mij wel de oplossing is. Maar dat wil ik nog wel een keer doen als daar vraag naar is.

"Krips" ook al stem ik PVV wil dat niet zeggen dat Wilders allemaal goede oplossingen heeft voor mij.
Er zitten uitspraken bij van Wilders die nooit waar gemaakt kunnen worden en nooit uitgevoerd kunnen worden.Daar is nog altijd een meerderheid voor nodig van andere partijen.Maar de uitspraken die wilders doet kunnen wél wat veranderd worden door de andere partijen zodat je toch nog iets in die richting zit.En geloof me Wilders doet echt wel water bij de wijn,heeft hij ook zelf gezegd.Ik stem PVV omdat hij punten heeft waar ik het wél mee eens ben en die wél uit gevoerd kunnen worden,waar andere partijen het ook mee eens zijn.Met de PVV erbij gaat er eindelijk eens een heel andere wind waaien en worden vele kamerleden wakker geschud of gestimuleerd.Wilders is absoluut géén Jan maat,die man ging wel héél erg ver.Ook hij had er goede punten bij zitten,maar de man draaide helemaal door toen hij vele aanhangers kreeg.Daardoor kreeg hij waan ideeën die heel erg ver gingen,té ver voor veel stemmers.Deze stemmers zijn allemaal afgehaakt later en zijn partij was zo weer weg.
Wilders is niet zo dom als Jan Maat toen was,Wilders kent de consequentie's.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:16

Maar wat dan bijvoorbeeld. Hoe kun je de vier standpunten van Wilders relativeren, of matigen? De oplossing die veel politici zien is het stimuleren van de integratie. Het positief bekrachtigen in plaats van negatief.

En een nieuwe wind daarin. Ik snap wel wat je bedoelt. Maar wat is dan de precieze aanklacht op de politiek? Zij zijn dus wel degelijk bezig met het oplossingen zoeken voor de problemen die zijn ontstaan. Maar met het in negatief daglicht stellen van een bevolkingsgroep stimuleer je toch juist de integratie niet? Je remt het juist af.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:39

Een nieuwe wind door groepen uit de samenleving tegen elkaar op te zetten zodat de integratie jaren achterop raakt.

Dat lijkt toch niet op iets dat het goed met die samenleving op heeft, integendeel.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:42

Krips schreef:
Maar wat dan bijvoorbeeld. Hoe kun je de vier standpunten van Wilders relativeren, of matigen? De oplossing die veel politici zien is het stimuleren van de integratie. Het positief bekrachtigen in plaats van negatief.

En een nieuwe wind daarin. Ik snap wel wat je bedoelt. Maar wat is dan de precieze aanklacht op de politiek? Zij zijn dus wel degelijk bezig met het oplossingen zoeken voor de problemen die zijn ontstaan. Maar met het in negatief daglicht stellen van een bevolkingsgroep stimuleer je toch juist de integratie niet? Je remt het juist af.

De aanklacht op de politiek is:ze zijn iets té soft vind ik,en durven niet volledig hun mening te geven.
Ik merk gewoon dat ze zich soms inhouden over bepaalde punten als er een debat word gehouden.Ze weten wat ze willen zeggen maar durven niet goed.Om 1 voorbeeldje te noemen:Balkenende was helemaal panisch en in paniek toen Wilders die docu Fitna ging uitbrengen.Ook daarom raakten vele burgers in paniek en waren er vele bang voor aanslagen in nederland.En dat kwam allemaal door Wilders docu Fitna.En alles liep met eeen sisser af,je hoorde er na een jaar nix meer over.
Wilders is totaal niet bang en speelt met zijn leven omdat hij wél zegt wat hij denkt.
De andere partijen zeggen niet alles wat ze denken en dat is heel erg jammer.
Oplossingen?ik denk dat het daar nu te laat voor is,er had al veel eerder ingegrepen moeten worden.
Ze zoeken al jaren lang oplossingen,maar geen enkele hielp omdat ze té soft waren.
En nee op de manier van wilders stimuleer je geen integratie,maar ook niet op de manier zoals het nu gaat.Het kost nu handen vol geld zoals ze het nu doen.Gewoon,je wil in nederland wonen?prima dan ga je nederlands leren en binnen een jaar spreek je nederlands.Stel er een bepaalde tijd voor vast,denk dat dat wél stimuleert.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:58

Trouwens nog wat,de meeste haat tegen buitenlanders is veroorzaakt door de politiek zelf.Door grote verschillen te maken tussen buitenlanders en niet buitenlanders.De mensen pikken dat niet meer.Een voorbeeldje?het is verboden geworden om een embleem van de nederlandse vlag op je schooltas of op je tas te dragen.Je mag daarmee niet op school komen,en waarom?het zou discriminerend zijn.Dat slaat toch nergens op,daar discrimineer je toch niet mee?je mag toch wel je eigen vlag dragen op je kleding of spullen,het heeft altijd gemogen.En zo zijn er meerdere kleine dingen.Dankzij de politiek is er zoveel haat tegen de buitenlanders,voorheen was dit niet zo.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 22:01

Krips schreef:
Ik verplicht niemand om te reageren hoor :P.

Krips, ik ben het helemaal met je eens hoor.