Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebeccaa schreef:Werkgevers zitten zeker wel te springen op mensen die enkel een krantenwijkje gehad hebben?Nee ik maak mij daar nu nog geen zorgen om eigenlijk. Tegen de tijd dat ik überhaupt al ga studeren, ben ik járen verder.
Ulfeino schreef:Mensen die de kinderbijslag willen afschaffen zijn vast degene die zelf bewust geen kinderen willen omdat die hen beperken in hun vrijheden.
Deze mensen zouden dan later ook maar helemaal alleen voor hun eigen onderhoud moeten zorgenm, want ze staan er blijkbaar niet bij stil dat "onze" kinderen later hun oude dag voor een groot deel finacieren!
Of zullen we de AOW voor hen dan maar helemaal afschaffen eens zien wat ze daar van zullen vinden
Ulfeino schreef:Mensen die de kinderbijslag willen afschaffen zijn vast degene die zelf bewust geen kinderen willen omdat die hen beperken in hun vrijheden.
Deze mensen zouden dan later ook maar helemaal alleen voor hun eigen onderhoud moeten zorgenm, want ze staan er blijkbaar niet bij stil dat "onze" kinderen later hun oude dag voor een groot deel finacieren!
Of zullen we de AOW voor hen dan maar helemaal afschaffen eens zien wat ze daar van zullen vinden
Gucci_ schreef:Zou te gek voor woorden zijn als er geen kinderbijslag zou zijn. Ik ben daar geheel afhankelijk van, anders zou ik niet eens kleding kunnen kopen. Ik ben nu 17 en kan bijna niet eens alle kleding kopen van de kinderbijslag, ik vind het zelfs te weinig. Dan heb ik het alleen nog maar over kleding en mag ik blij zijn dat mijn familie mijn hobby (de paarden) en sport voor me betaald.Ik heb daar ook een fiets,trampoline enz van gekregen, omdat mijn ouders dat niet konden betalen. Makkelijk praten voor mensen die een hoog inkomen hebben en zeggen dat de kinderbijslag wel afgeschaft kan worden.
Vjestagirl schreef:Gucci_ schreef:Zou te gek voor woorden zijn als er geen kinderbijslag zou zijn. Ik ben daar geheel afhankelijk van, anders zou ik niet eens kleding kunnen kopen. Ik ben nu 17 en kan bijna niet eens alle kleding kopen van de kinderbijslag, ik vind het zelfs te weinig. Dan heb ik het alleen nog maar over kleding en mag ik blij zijn dat mijn familie mijn hobby (de paarden) en sport voor me betaald.Ik heb daar ook een fiets,trampoline enz van gekregen, omdat mijn ouders dat niet konden betalen. Makkelijk praten voor mensen die een hoog inkomen hebben en zeggen dat de kinderbijslag wel afgeschaft kan worden.
En waarom heb je kinderen genomen als je ze niet kunt betalen?