16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:03

Vlindie schreef:
Mijn mening;

Ik vind Patricia Paay dus op- en top een vrouw in meerdere opzichten!
Haar lijf kan prima (nog) in de Playboy. Maar wat voor mij zeker
doorslaggevend was de manier waarop ze met het commentaar omging.
Het sierde haar enorm dat ze in feite 'negeerde' welk een genadeslag Theo
door zijn uitlating zichzelf aandeed.
Maw. ze zal we gedacht hebben; Wie het laatst lacht, lacht het hardst!

Paay is in waarde, vanuit kritiek-incasserend-vermogen, gestegen.
Maassen is vanuit dat oogpunt zeer gekelderd!
Hij heeft zichzelf dusdanig verlaagd, dit zal hem zeker geen goed
doen in zijn verdere 'carriere'. Hoe dom kan een mens zijn.....

kan het niet meer dan eens met je zijn....en bekend nederland heeft ondertussen ook zn mond opengedaan Zo Twitterde Paul de Leeuw: "Patricia Paay bij De Wereld Draait Door: waarom ze zo overeind bleef? Omdat het een Rotterdams wijf is!!En dat gaat nooit verloren! respect!"

en so be it!

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:04

Fiffill schreef:
xxriiannee schreef:
Inderdaad niet echt netjes om iemand persoonlijk aan te vallen.

Maar vind het ook nergens op slaan dat er hier word gereageerd dat Patricia
ordinair is.. en lelijk o.i.d.

En dat Theo lelijk is? En verlept?

Vind ik ook niet kunnen..
die was ik trouwens ook nog nergens tegengekomen.
iedereen heeft er een mening over, maar of je ze nou lelijk vind of niet
dat heeft helemaal niks met deze discussie te maken.
Iedereen is hoe die is, of je nou mooi bent of minder mooi, ze is niet voor niks gevraagt voor deze shoot..

Fenrir

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:05

@xxriiannee ik was hem wel vaker tegengekomen in het topic en ik heb ook meermalen genoemd dat het inderdaad geen argument is.

Ik vind PP ook ordinair en niet mooi, maar dat is mijn mening en geen argument.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:06

Theo word alleen beoordeeld in dit topic op zijn GEDRAG, Patricia krijgt allemaal dingen naar haar hoofd van "lelijk" of "ordinair" of "ouwe doos" etc... das een heel groot verschil

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:07

Lifaya, misschien moet je het topic nog eens goed doorlezen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:08

nee ik lees het door hoor :+ ben alleen niet wakker :P

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:09

lifaya schreef:
Theo word alleen beoordeeld in dit topic op zijn GEDRAG, Patricia krijgt allemaal dingen naar haar hoofd van "lelijk" of "ordinair" of "ouwe doos" etc... das een heel groot verschil

Dat is niet helemaal waar!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:10

_San87_ schreef:
Een man met het uiterlijk van Theo, mag imo geen enkel commentaar hebben op iemand met het lichaam van Patricia. En al helemaal niet op zo'n manier. Wat een ronduit walgelijke kerel is het zeg!

ThePast03 schreef:
Iedereen kent Theo Maassen? Natuurlijk heb ik van de naam gehoord en heb hem ook weleens op tv gezien, maar al zou ik over hem struikelen dan zo ik hem nog niet herkennen. Vind hem ook niet de moeite waard om te onthouden, lelijk mannetje wat probeert stoer te doen door zielige opmerkingen te maken over andere mensen.
Alles wat je hier zegt is geen excuus om zo onbeleefd te zijn naar wie dan ook. Hij is niets meer en niets minder dan een zielig stumpertje.

*knip*

Zo even twee quotes opgezocht, zijn er echt nog wel meer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:12

ow haha die had ik niet gezien :) nee dat is ook niet netjes, ik beoordeel liever mensen op hun gedrag dan uiterlijk *al is Theo niet echt mijn type :') * maar dat heeft geen toegevoegde waarde aan het topic natuurlijk dus houd ik dat ook voor me :P

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:12

Fiffill schreef:
Miska, je bent echt niet de enige die vervelende ervaringen heeft op het gebied van seksualiteit en naaktheid, maar ook ik ben het er mee eens dat je mening en de reden ervoor ons nu wel duidelijk is geworden. Je hoeft je niet steeds achter die reden te verschuilen en je mening opdringen gaat niet werken, want anderen denken er anders over dan jij en dat gaat heus niet veranderen als je twintig keer hetzelfde vertelt.

Hier wil ik nog even op in gaan...
Ik verschuil me nergens achter het is voor sommigen die het nog niet hebben meegekregen ter verduidelijk en daardoor verklaarbaar waarom en hoe ik reageer.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:14

Maar na al die herhalingen kan het wel een beetje zo overkomen Miska... sommigen denken al dat je jaloers bent (wat ik niet denk) maar het is simpelweg de meesten wel duidelijk wat je bedoelt.

@Lif ik vind zowel PP als Theo niks, maar inderdaad dat is mijn mening. :+

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:15

lifaya schreef:
ow haha die had ik niet gezien :) nee dat is ook niet netjes, ik beoordeel liever mensen op hun gedrag dan uiterlijk *al is Theo niet echt mijn type :') * maar dat heeft geen toegevoegde waarde aan het topic natuurlijk dus houd ik dat ook voor me :P

Kijk en daarom vind ik Paay ook zeker niet mooi, want die is ook alles behalve sympathiek.
Dan kan ze het voorbeeldige lichaam hebben zoals de meerderheid dat graag ziet, maar dat maakt een mens niet mooi!
Theo is ook geen knapperd en heeft ook een grote bek, maar die ligt meer in mijn straatje, want die is gewoon lekker ongezouten zoals ik. :P

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:15

Aladinnetje schreef:
hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers! :(:) :+ :Y) :D

Jeetje doe eens even lekker normaal joh.
Dat is pas echt laag.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:17

Ik dacht dat er tussen 'ongezouten' en 'onbeschoft' toch nog best een verschil zat...

Ook ik moest wel even lachen om zijn opmerking, hoe kom je erop, maar zoiets zeg je gewoon niet. Al helemaal niet live op de tv.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:19

Het is helemaal geen ramp als je dingen aan jezelf hebt laten doen maar waarom moet je erover liegen?
Ze ziet er super uit voor 60, en daardoor gewoon TE goed. Maakt verder niet uit, het ziet er niet onsmakelijk uit in de Playboy maar lieg er dan niet over dat het niet allemaal meer echt is. (wat heel logisch is natuurlijk)

Mijn mening over PP in de Playboy: Tja had ze het echt nodig? Misschien de kick, misschien het geld? Ach als ze dat wil is dat prima toch? Moet ze zelf weten. Ziet er nog prima uit.
Dit kan gewoon nog. Marijke Helwegen hoef ik niet te zien in haar naakie.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:20

Fiffill schreef:
Ik dacht dat er tussen 'ongezouten' en 'onbeschoft' toch nog best een verschil zat...

Dat is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt.
Toch?
Dat houdt het boeiend. ;)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:20

De beweegredenen van Paay zijn duidelijk toch?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:22

Miska schreef:
De beweegredenen van Paay zijn duidelijk toch?

Ik denk dat het voornamelijk de kick is en niet echt het geld.
Maar dat geeft toch niet?
Misschien vind ik het ook wel gaaf en kicken om in zo'n blad te staan. Enigste verschil is dat het bij een BN-er niet oridinair of goedkoop is. (die mogen dat) Als ik erin zou staan en mensen om mij heen herkennen me dan vinden ze me goedkoop.

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:24

Ik denk dat Theo nog een extra bonus krijgt, betere reclame kun je niet bedenken iedereen heeft het erover :j
Reken maar dat dit de verkoopcijfers goed doet.

Mloei

Aladinnetje schreef:
Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

hahahaha oke sorry hoor, maar als ik jouw foto´s zie in je profiel ben jij niet echt moeders mooiste en een beetje dik en had je mogen willen dat je eruit had gezien als patricia paay! volgens mij ben jij gewoon een beetje jaloers! :(:) :+ :Y) :D

En hier baal ik van! Wie geeft jou het recht om iemand zó af te kraken? Hoe oud ben je? Wat ongelofelijk kinderachtig!

Fenrir

Suzanne F. schreef:
Het is helemaal geen ramp als je dingen aan jezelf hebt laten doen maar waarom moet je erover liegen?
Ze ziet er super uit voor 60, en daardoor gewoon TE goed. Maakt verder niet uit, het ziet er niet onsmakelijk uit in de Playboy maar lieg er dan niet over dat het niet allemaal meer echt is. (wat heel logisch is natuurlijk)

Mijn mening over PP in de Playboy: Tja had ze het echt nodig? Misschien de kick, misschien het geld? Ach als ze dat wil is dat prima toch? Moet ze zelf weten. Ziet er nog prima uit.
Dit kan gewoon nog. Marijke Helwegen hoef ik niet te zien in haar naakie.

Precies wat ik vind. :j

@Miska maar er zijn gewoon dingen die te ver gaan. Als je dat niet ziet dan klopt er iets niet: dit is het pijn doen van mensen (en ook woorden kunnen pijn doen!) en dat is gewoon iets wat niemand mag doen, klaar. Zo simpel is het. Je kan de opmerking van Theo fantastisch vinden maar hij ging gewoon te ver. Hoewel hij misschien in de essentie juist was (dat kan je vinden) maar de woordkeuze was te grof. Volgens mij ziet iedereen dat in, ook de mensen die het met hem eens zijn.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:33

WAAR-DE-LO-ZE reactie inderdaad aladinnetje.
En je hebt nog niet eens gelijk ook, ik vind haar een mooie meid en een maatje meer staat haar heel goed! +:)+

Ontopic:
Ik vind dat Patricia een beetje teveel de bedrogen vrouw speelt, vind het soms lachwekkend, maar weet dat ik zelf in haar situatie niet anders zou zijn. :=
Ik vind het een prachtige vrouw en vind het stoer dat ze in de Playboy staat, al zou ik het zelf nooit doen (waarschijnlijk, omdat ik niet zo'n mooi lichaam heb als haar haha!).

Verder hoop ik dat ze snel weer gelukkig wordt en dat die Theo M. snel besluit dat TV maken niks voor hem is en hij gewoon stratenmaker wordt of zo. Een eervol beroep waar hij op een nettere manier geld kan verdienen dan dat hij het verdiende met het genoemde optreden naar mijn idee...

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:34

Fiffill schreef:
@Miska maar er zijn gewoon dingen die te ver gaan. Als je dat niet ziet dan klopt er iets niet: dit is het pijn doen van mensen (en ook woorden kunnen pijn doen!) en dat is gewoon iets wat niemand mag doen, klaar. Zo simpel is het. Je kan de opmerking van Theo fantastisch vinden maar hij ging gewoon te ver. Hoewel hij misschien in de essentie juist was (dat kan je vinden) maar de woordkeuze was te grof. Volgens mij ziet iedereen dat in, ook de mensen die het met hem eens zijn.

Wat is te ver gaan?
Ik bedoel, heb het filmpje net nog even weer bekeken en ze pakt het lachend op en zegt ook duidelijk wat ze ervan vindt.
Ik zie er echt niks kwalijks in.
Woorden zijn maar woorden en wij geven het inhoud, maar op zichzelf staand stelt het niks voor.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:43

Aladinnetje schreef:
Wildgirl schreef:
Patricia Paay mooi?
Daar kan ik echt niet bij, die vrouw is zoooooo ordinair.
Dat je uberhaupt in de playboy gaat staan, maar op deze leeftijd met zo'n mediastunt eromheen is gewoonweg patethisch als je het mij vraagt

SO!

Dit is by far de meest onbeschofte en directe persoonlijke aanval op iemand die ik ooit hier op bokt gezien heb. Jij durft!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 12:44

Maar haar reactie achteraf achter de schermen zegt genoeg. Lachen wil nog niet zeggen dat ze het leuk vond... ;) Nee, woorden kunnen echt wel hard aankomen.