Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hypofocus schreef:Michel, Horse Tycoon lijkt in de verste verte niet op een CU2, google, Imageshack of YouTube.
Dat zijn allemaal websites die zélf helemaal niets met de content doen.
Bij Horse Tycoon draait het hele spel juist om de (illegaal verkregen) content.
Het is een site van een totaal ander caliber en dus ook niet te vergelijken.
Hilda79 schreef:@ Michel,
Super.
Dan nog een vraag die ik al eerder stelde maar blijkbaar niet begrepen wordt.
- Kan in het spel een extra zoekfunctie gezet worden "foto" "ja/nee". Op dezelfde wijze als je aan kunt geven ras, merrie/hengst etc etc?
Michel_ schreef:Waarschuwing is geplaatst wanneer gebruikers een foto willen plaatsen.
Even wat positiefs erin.
Michel_ schreef:Hilda79 schreef:@ Michel,
Super.
Dan nog een vraag die ik al eerder stelde maar blijkbaar niet begrepen wordt.
- Kan in het spel een extra zoekfunctie gezet worden "foto" "ja/nee". Op dezelfde wijze als je aan kunt geven ras, merrie/hengst etc etc?
De hele zoekfunctie functioneert niet naar behoren en moet nog vernieuwd worden... dan zou eventueel die optie erbij kunnen komen idd.
Appelflapje schreef:Las ook een voorstel dat iemand deed, voor een pagina met 'laatst geuploade foto's'. Dit lijkt me niet moeilijk door te voeren voor het HT beheer, dus zou het mogelijk zijn dat dat er (voor nu alvast, totdat er een andere oplossing gevonden is) komt? Zodat het zoeken voor ons als fotografen (wat dus al sowieso niet onze taak zou moeten zijn), wat vergemakkelijkt wordt en we in ieder geval vanaf nu al beter kunnen voorkomen dat het probleem alleen maar groter en groter wordt?
Bluem schreef:Een pagina met de foto's die per dag (desnoods met de mogelijkheid van enkele dagen) geupload zijn, zou denk ik functioneler zijn dan de mogelijkheid bij de zoekfunctie foto ja/ nee. Zo kunnen fotografen heel eenvoudig dagelijks of om de x-aantal dagen checken welke foto's er nieuw zijn, en of er wat bij zit van hun. Misschien hier dan gewoon een linkje bij met "meld deze foto hier indien hij niet aan de voorwaarden voldoet" of?
Hypofocus schreef:Dat zou sowieso een goede oplossing zijn:
Bij alle profielen en paardenprofielen een knop maken (net zoals de "dit is niet OK" knop van hyves).
Zodat ook anderen melding kunnen maken.
Want heel veel mensen herkennen het werk van de fotografen hier wel...
Dan kan het probleem gemakkelijker, én met meer mankracht effectief aangepakt worden.
Hilda79 schreef:Of wat ik ook al eens heb geopperd.
Geef spelers de kans om zelf de gestolen foto's er af te halen.
Voer een beloningssysteem in voor spelers die succesvol misbruik hebben gemeld. Zo gaat men op elkaar letten en van elkaar leren.