Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Het zegt overigens ook wel wat over de beveiliging in nederland..
Ninthe schreef:Meiden, ik moet gaan want ik moet me klaarmaken voor het werk, zal daar ook wel gesprek en paniek zijn
Ik kan de persconferentie niet meer meemaken, dan ben ik al op het werk. Is er iemand die mij misschien kan smsen? Ik wil echt graag op de hoogte blijven, iemand die zich aanbied? dan PB ik mijn nummer even!
Sjoert schreef:Honeybee schreef:Op RTL7 was eerder een politieagente die de verslaggever vertelde dat de bestuurder meegenomen was naar het bureau voor verhoor. Correspondent zei toen nog, dus hij verkeerd niet in levensgevaar? Agente zei daarop, ik kan alleen zeggen dat hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor. Verder weten we nog niets.
Communicatie verloopt op zo'n moment niet erg lekker. Er wordt teveel gespeculeert. Ook ik ben benieuwd naar de persconferentie.
Dat kan haast niet.
Dit was een hoog energetisch trauma. Die man moet eerst door een trauma-screening.
crossmonster schreef:Het zegt overigens ook wel wat over de beveiliging in nederland..
Marjolein schreef:Hij is in ieder geval meegenomen. Verhoren kan ook in het ziekenhuis als hij aanspreekbaar is.
RedPassion schreef:crossmonster schreef:Het zegt overigens ook wel wat over de beveiliging in nederland..
Och welnee. Ik woon heel dicht bij het Loo en kwam er vanmorgen om 8 uur al nauwelijks door om naar mijn werk te gaan. Gisteravond waren ze hier alles nog aan het natrekken. Het stond vol met beveiliging, wegen waren afgezet. Niets kan 100% veilig zijn, maar dit is echt niet te wijten aan de beveiliging, naar mijn mening.
Karin schreef:Sjoert schreef:
Dat kan haast niet.
Dit was een hoog energetisch trauma. Die man moet eerst door een trauma-screening.
Ik denk dat Sjoert vanuit zijn medische achtergrond idd wel weet waar hij over spreekt.