benedicte5 schreef:Sommige mensen kicken op aandacht...of het nou positieve of negatieve aandacht is...Dus op tv komen door een negatieve zet is voor hun een posirief gevoel...
Helemaal mee eens!
Echt ziekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benedicte5 schreef:Sommige mensen kicken op aandacht...of het nou positieve of negatieve aandacht is...Dus op tv komen door een negatieve zet is voor hun een posirief gevoel...
FZ_Lin schreef:Als het geen grap was geweest, dan was er al meer bekend over Otto. Waar hij ook overleden is, en hadden familie van hem allang gereageerd over alle media over Ceriel.
En over die berichten tegen Ceriel, doe maar eens een kijkje nemen op zijn Hyves. Zwaar triest.
Mensen lopen achter de roddels aan ipv de feiten.
Ik geef het toe, ik deed dat ook. Tot ik alles ff goed overdacht en iets had van: Waar zijn de feiten dat hij dit misselijke geintje heeft gedaan?
eefangel schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat we geen uitsluitsel meer gaan krijgen over dit hele verhaal..
eefangel schreef:Gelukkig zit jij dat niet op de stoel van de rechter
Een grap uithalen is in principe, en in dit geval geen strafbaar feit.
wendy_x schreef:eefangel schreef:Gelukkig zit jij dat niet op de stoel van de rechter
Een grap uithalen is in principe, en in dit geval geen strafbaar feit.
dus jij vindt zoiets heel normaal?
hij heeft er menig mens mee gekwetst
milo schreef:iemand die zoiets in scene zet heeft volgens mij een goede persoonlijkheidsstoornis...
slimmerik schreef:Deze link bedoel je: http://www.youtube.com/watch?v=b9pApYwgT_Q
Lijkt het bewijs dat Otto/Joost nog leeft idd
crossmonster schreef:slimmerik schreef:Deze link bedoel je: http://www.youtube.com/watch?v=b9pApYwgT_Q
Lijkt het bewijs dat Otto/Joost nog leeft idd
Inderdaad ... bahbah
Hopelijk krijgt ie toch een dikke straf hiervoor....
Eigenlijk moeten ze hem met naam en toenaam bekendmaken , wat een smerige grap zeg ...
nicole_wijh schreef:>>>Of wordt ik nou weer belaagd met mensen die nog meer bewijs willen??<<<<<