Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:En dat er nu toevallig twee vrouwelijke presidenten aan de macht zijn en dat het dus vrouwen zijn die deze keuze maken likt mij niet zo relevant. Ik heb zo'n vermoeden dat een mannelijke president in deze situatie dezelfde keuze zou hebben gemaakt.
AmyII schreef:bigone schreef:Met alleen maar vrouwelijke presidenten was er een stuk minder gedonder in de wereld.
Haha… Dan gaan landen elkaar jarenlang negeren om daarna te roepen: weet je nog?! 6 jaar, 4 maanden en 52 dagen geleden, om 17:59, toen jij ‘zus en zo’ zei? Nou? Dát had je niet moeten doen…
AmyII schreef:Hahaha. Of aardig doen in elkaars gezicht maar achter de rug om…
irmaz schreef:Er is weer contact met de militairen in de Azovstal fabriek. De Russen proberen al 2 dagen binnen te komen en de fabriek wordt van buiten zwaar gebombardeerd. Ze verwachten dat ze op korte termijn een bloedige strijd moeten voeren tegen de Russen. Ze bedanken de hele wereld voor alle steun. De situatie is extreem moeilijk maar ze zullen hun uiterste best doen om de de verdediging vol te houden.
Er wordt niet gesproken over de burgers die nog aanwezig zouden zijn.
Bron Twitter
Kuggur schreef:bigone schreef:Met alleen maar vrouwelijke presidenten was er een stuk minder gedonder in de wereld.
"Thatcher"...
Cowboy55 schreef:De Duitsers noemden dit in Stalingrad tussen Augustus 42 en Februari 43 ‘Rattenkrieg’. Om elke meter, kamer, verdieping, kelder en rioolpijp wordt gevochten. De verliezen onder de aanvallende partij zijn enorm. Je kunt de boel wel plat schieten maar daarmee maak je het voor de aanvallende partij alleen maar moeilijker. Je creeert alleen maar meer schuilplaatsen voor de verdedigers.
Pandora2 schreef:Volgens kolonel Housen is Rusland bezig met de voorbereiding van een zwaar zomeroffensief.
Er zouden zich troepen momenteel al groeperen in centraal Rusland.
Ik hoop dat hij mis is, maar meestal is dat niet het geval
pien_2010 schreef:Ja ik las iets van een militair defilé die ze 9 mei zouden willen doen? Zo bizar...