Karl66 schreef:Ze krijgen geen andere kandidaat. Biden heeft met een overmacht de voor verkiezingen gewonnen. Er valt dus ook niet veel aan zijn stoelpoten te zagen. Het is aan de democraten om de verkiezingen over de betrouwbaarheid van Trump en vooral de economie te laten gaan. En dan tegelijk weg proberen te blijven van immigratie en leeftijd.
Er was geen enkele relevante tegenkandidaat in de voorverkiezingen dus dat zegt bijzonder weinig. Je kunt wel proberen de verkiezingen over de economie te laten gaan, maar op enig moment zal Biden toch zelf weer het spreekgestoelte op moeten. En op basis van zijn optredens in de afgelopen anderhalf jaar verwacht ik geen betere prestatie. Hoezeer ik ook zou willen dat het over de inhoud zou gaan, in de VS werkt dat blijkbaar niet zo. Ook Biden had overigens te weinig inhoud en teveel persoonlijke aanvallen in het debat, dus hij zet zelf daar ook gewoon de verkeerde toon.. ik verwacht ook geen andere kandidaat, hij raapt zich bij elkaar of verliest. Ik twijfel er alleen niet aan dat binnen de partij de druk om zich terug te trekken nu aardig oploopt.
https://www.youtube.com/watch?v=qqG96G8YdcE het gehele debat.
Laatst bijgewerkt door martichr op 28-06-24 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt