Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ginger18 schreef:En hebben jullie ook al gedacht aan alle mensen die vrienden, kennissen en dergelijke hebben verloren? Die kunnen er allemaal niet bij zijn, maar hebben er misschien wel behoefte aan.
En je kunt er vrij makkelijk om heen om het niet te kijken, het is niet zo dat je verplicht bent om het te kijken.
Ik heb de herdenking niet echt kunnen volgen helaas, was aan het werk.
Tallie1979 schreef:Er zijn gewoon families die 6 mensen in 1 klap kwijt zijn.. Dat is een verdriet die ik mij niet eens voor kan of wil stellen..
Ik verloor op 15 september mijn beste vriend (opa) en ben daar nog helemaal kapot van. Wat moeten mensen die hun beide ouders of in 1 klap hun kinderen en kleinkinderen verliezen zich dan al voelen?
Nee hoor, ik vind het prima! Laat die mensen dit alsjeblieft doen, als ze zich er gesteund door voelen en het helpt in de rouwverwerking, gewoon doen!
LadyMadonna schreef:Als ik het goed heb zijn er nog 7 slavhtoffers niet geïdentificeerd, dus 291 wel. Dat is toch wel veel eigenlijk, als je de crash site ziet...
Cayenne schreef:Zo laat na dato vind ik het helemaal niet. Het is krap 5 maanden geleden en een aantal slachtoffers zijn nog nieteens gevonden, laat staan dat de nabestaanden afscheid hebben kunnen nemen of hen uberhaupt thuis hebben. Voor hen is het nog iedere dag actueel. Je zult zo maar iedere dag wakker moeten worden..
Nee hoor, hier geen problemen mee. Fijn dat ze zo even bij elkaar kunnen komen om troost te vinden.