Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik heb dat een keer gezien bij zo'n kinderdebat, waarbij Wilders aan Rutte al lachend vroeg 'stellen ze aan jou ook van die moeilijke vragen?". Jammer dat we die prettige sfeer zo weinig bij de debatten zien, die geven echt soms een haat en nijd beeld, en voor mij als kiezer hoeft dat helemaal niet, ik heb liever constructieve samenwerking.
juval schreef:Het milieu en klimaat wordt beter geholpen door de co2 uitstoot te verminderen, dat is schadelijker dan stikstof.
Maar goed, ik ben dan ook van mening dat de natuur veerkrachtig en flexibel is en zeker niet op omvallen staat.
Citaat:En dat er over de hele linie in de politiek, op alle vlakken lekker met modellen wordt gerotzooid en speciale rekentechnieken waarmee je iemand dood kunt laten verklaren die op dat moment springlevend voor je staat.![]()
De modellen op het gebied van milieu en klimaat zijn zeeer bijzonder opgesteld. (En de rest trouwens ook, men bedenkt eerst wat ze willen en dan reken je zo dat het rapport en de cijfers je bewering staven)