Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mce schreef:https://www.ad.nl/
Kabinet gevallen over asieldeal: Rutte weet nog niet of hij doorgaat als VVD-leider
Zou hij het begrepen hebben of is dit ook weer een onderdeel van zijn strategie?
purny schreef:mce schreef:https://www.ad.nl/
Kabinet gevallen over asieldeal: Rutte weet nog niet of hij doorgaat als VVD-leider
Zou hij het begrepen hebben of is dit ook weer een onderdeel van zijn strategie?
Hij wil gewoon weer door. Dat heeft ie eerder gezegd. Maar ik weet niet of mensen wel op hem zitten te wachten. Als ze dan ook eens eerst de naam veranderen in PvdE.
Ik hoop dat er eens een ander kabinet gaat komen zonder VVD-CDA-CU en D66. Maar dat zal wel niet.
Ik ga het programma van BBB eens doornemen
juval schreef:volgens mij heeft Omtzigt zich daar nooit over uitgesproken. De wens/gedachte lijkt me duidelijk. Als ie zich bij BBB aansluit is dat voor de zetels een grote winst.
Of hij alleen een partij gaat optuigen is natuurlijk ook mogelijk, maar ook die ambitie heeft hij nooit echt uitgesproken. In dat geval zal hij waarschijnlijk ook flink wat zetels binnen kunnen slepen.
juval schreef:volgens mij heeft Omtzigt zich daar nooit over uitgesproken. De wens/gedachte lijkt me duidelijk. Als ie zich bij BBB aansluit is dat voor de zetels een grote winst.
Of hij alleen een partij gaat optuigen is natuurlijk ook mogelijk, maar ook die ambitie heeft hij nooit echt uitgesproken. In dat geval zal hij waarschijnlijk ook flink wat zetels binnen kunnen slepen.
Loretta schreef:juval schreef:volgens mij heeft Omtzigt zich daar nooit over uitgesproken. De wens/gedachte lijkt me duidelijk. Als ie zich bij BBB aansluit is dat voor de zetels een grote winst.
Ik vrees met grote vrezen dat we Omtzigt nog weleens kwijt kunnen raken.
Net als Renske Leijten. Renske was tot nu toe voor mij de grootste reden SP te stemmen.
julius_juut schreef:Eens. En ontzettend jammer dat Leijten gestopt is, al kan ik het goed begrijpen.
Je moet wel een verdomd dikke huid hebben wil je met zo veel onwil en tegengas nog plezier in je werk hebben. Dan kan je nog zo idealistisch en gemotiveerd zijn, je moet het ook maar trekken.