Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Exitium schreef:germie schreef:Maar dan ligt hopelijk wel dat klimaatgeneuzel eens stil.
Daar schiet je niets mee op, dat krijg je daarna gewoon harder terug. Er zijn doelstellingen waar ook Nederland zich gewoon aan moet houden en daar zijn ook gerechtelijke uitspraken over, dus daar ontkom je niet aan.
ruitje schreef:Net was Caroline op NOS, gaf aan dat ze niet perse premier wilde worden en dat als dat wel zo was ze een premier voor de Nederlanders wilde worden met een sterke minister van Buza...ik denk dat zij dus zelf ook inziet dat ze internationaal misschien niet de beste keuze is
anjali schreef:ruitje schreef:Net was Caroline op NOS, gaf aan dat ze niet perse premier wilde worden en dat als dat wel zo was ze een premier voor de Nederlanders wilde worden met een sterke minister van Buza...ik denk dat zij dus zelf ook inziet dat ze internationaal misschien niet de beste keuze is
Het is dan belangrijk dat je talen kent. Zij is meen ik van Ierse afkomst, Engels zal ze dan toch goed kennen? Of zit ik er helemaal naast?
Jessix schreef:Ik ben wel heel benieuwd waar we op uitkomen met nieuwe verkiezingen. Lees in het andere topic al veel strategische stemmen.
Ah, eigenlijk is het stemmen zo gebeurd... maar dan de formatie nog.
BigOne schreef:Zal wel ijdele hoop zijn maar aub, misschien moeten we er nu eens voor zorgen dat links het voor het zeggen krijgt.
Het zou me trouwens niet verbazen dat dit weer een zeer bewuste actie van Rutte is geweest, wacht maar af, zo meteen weer verkiezingsretoriek: Wij van de vvd wilden strengere eisen ( die door elke rechter afgeschoten werden en tegen de regels ingaat) maar de CU wilde niet.
Elke keer wanneer het kabinet plofte waren de coalitiepartners de klos .
BigOne schreef:Jessix schreef:Ik ben wel heel benieuwd waar we op uitkomen met nieuwe verkiezingen. Lees in het andere topic al veel strategische stemmen.
Ah, eigenlijk is het stemmen zo gebeurd... maar dan de formatie nog.
Hangt er maar net vanaf, indien mensen in zeer grote aantallen strategisch stemmen kan het snel klaar zijn.