Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nps schreef:Pmarena, jij hebt de rationaliteit van het Amerikaanse volk en de republikeinen iets te hoog zitten denk ik. Het maakt echt geen ene reet uit wat voor belachelijke oliebol Trump doet, Trumpers will Trump. Zélfs nu heeft hij nog steun van meer dan de helft van de Republikeinen en staat hij eenzaam aan top van de nominaties: https://www.demorgen.be/nieuws/opnieuw- ... oogle.com/
Het nieuws bol staan? Amerikaanse media is vrij gekleurd en de meeste conservatieven / republikeinen volgen alleen Fox news. Trump zijn hetze tegen de MSM / andersdenkende media heeft ook bepaald niet geholpen met het niet scheppen van een gekleurd beeld rondom media. Ik vind het érg goed dat Trump strafrechtelijk wordt aangepakt om zijn criminele handelingen en denk dat twijfelaars en zwevers over de streep zullen worden getrokken, maar niet dat die mensen een heel groot percentage uitmaken van de totale bevolking.
<KNIP>
pmarena schreef:Ik heb me niet in de details verdiept maar op CNN las ik net dat deze situatie sinds 1910 niet meer is voorgekomen. Dus wellicht toch niet de eerste keer....?
Ik ben benieuwd welk poppetje de hamer dan vast mag gaan houden.
pmarena schreef:Mwoah, er zijn wel manieren te bedenken om er minder last van te hebben. Als een McCarthy ze in de eerste plaats niet zoveel macht had gegeven dan was dit probleem er nu helemaal niet geweest.
En als de rest flink uitspreekt dat het lowlifes zijn ipv ze de hand boven het hoofd te houden door mee te gaan in hun belachelijke hearings enzo, dan kan het best nog wat worden. En ook dat zie je op gang komen, dat hun collega's en linkse media er genoeg van krijgen en negatieve uitspraken doen
Als elke keer een bepaald groepje de eigen partij traineert en ellende bezorgt, worden ze het toch wel een keer zat. Nu zijn ze McCarthy als speaker kwijt, moeten weer opnieuw iemand vinden, staan weer voor lül hiermee....net als toen met die 15 stemrondes. Er komt een punt dat "even" door de Maga ellende heen bijten en een beetje terug naar "wat meer gewoon" conservatief zijn, steeds aantrekkelijker wordt.
En ik denk dat er sowieso best een paar zijn waarbij het spannend wordt de volgende keer als hun districten weer naar de stembus gaan om hun afgevaardigde te kiezen. Bij sommigen was hun winst al nipt en niet al hun kiezers zijn erg onder de indruk van wat ze wel of niet gedaan hebben met hun tijd.
pmarena schreef:Ja hij heeft er wel een beetje van weg inderdaad, met die wenkbrauwen enzo....
Ik las gisteren nog ergens dat er een paar Maga's zijn die Trump gepolst hebben of die McCarthy zijn baantje niet over wil nemen