Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fanta2

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:01

nou ja ik heb wel genoeg dingen waarvan ik denk nou er kloppen dingen niet, dus dat mag iedereen best denken lijkt mij, en je weet tegenwoordig niet meer hoor

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:08

Met deze ramp is het enige onzekere wat er precies gebeurd is en dan in meerdere mate door wie. Wat is deels al wel bekend. De rest zijn gewoon verzinsels. Met een beetje logisch nadenken snapt iedereen, hopelijk, toch wel dat het bewust laten crashen van een vliegtuig of het opnieuw geven van een indentiteit aan 300 man in deze tijd ronduit belachelijk is.

Sommige mensen willen gewoon graag in complottheorien geloven en desnoods verzinnen ze t wel bij elkaar.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:09

Het is erg voor de familie, vrienden en bekenden van haar (zo kwam ik er namelijk bij; ik deel kennissen met die vrouw in kwestie). Het is vreselijk om het over je dierbare vriendin te lezen dat ze een spookpassagier is en bewijs is dat het nep is. Die mensen moeten zich schamen :n ik vind het psychisch uiterst ongezond om zo op te gaan in complottheorieën dat men zelfs niet geloofd dat die vrouw aan boord was en er zoveel l*lkoek bij bedenken waar ik niet bij kan . Zeg dat maar tegen haar familie dat haar dood 1 grote grap is.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 09-10-14 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:10

ja k weet niet, anders had alles toch al wel duidelijker geworden denk ik? en dat het bewust is gedaan dat geloof ik wel, maar goed niemand weet wat en kan er iets zinnigs over zeggen, wat er eigenlijk al een beetje voorspeld word, in de doofpot

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:12

Bij 9-11 was er ook een vrouw die zich voordeed als overlevende. Later is ze ontdekt dat zij helemaal niet bij de crash was en gewoon heel iemand anders was dan dat ze zich voordeed.
Als ik naar het centrum rijd in de tram kom ik langs het leemmannetje. Dit kunstwerk is van iemand uit Den haag die ook is omgekomen. Vandaag lagen er bloemen bij... ik moet altijd even naar het mannetje kijken als ik voorbij rij.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:15

Wat heeft die vrouw met deze crash te maken?

Het gaat hier om zogenaamd grootschalig overheidscomplottheorien.

fanta2 schreef:
ja k weet niet, anders had alles toch al wel duidelijker geworden denk ik? en dat het bewust is gedaan dat geloof ik wel, maar goed niemand weet wat en kan er iets zinnigs over zeggen, wat er eigenlijk al een beetje voorspeld word, in de doofpot

Wat had er dan al duidelijker geweest moeten zijn? Het is eigenlijk vrij wel regel dan uitzondering dat crashvliegtuigonderzoeken meer dan een jaar in beslag nemen. En dan heb je hier nog te maken met een locatie waarbij het onderzoeken ernstig vertraagd en verhinderd werd. Door diverse partijen.

Een standaard onderzoek neemt maanden in beslag, hier komen nog extra factoren bij kijken. Een conclussie binnen een maand verwachten is onrealistisch.

En helaas achter sommige dingen komt men soms nooit. Jimmy Hoffa is ook nog steeds missende.. :D
Laatst bijgewerkt door Sammie op 09-10-14 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:18

Lijkt mij oprecht een zwaar leven als je zo geloofd in complottheorieen. Leven met zoveel achterdocht kan niet goed zijn voor je bloeddruk :+

Al zou die familie dolblij zijn hoor als er slechts een stukje geïdentificeerd is van hun geliefde en de rest van hun geliefde nog lang en gelukkig met z'n allen ergens verstopt a la under de dome leven.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:21

Zeker weten!!! Het drama is al verschrikkelijk op zich. Dat er dan nog allerlei mensen van alles gaan verzinnen :(
Van het stel bij ons uit het dorp is vorige week van hem dna geïdentificeerd. Van haar is nog niets gevonden -O- Kan me niet voorstellen wat zoiets met je doet als ouders/broer/zus zijnde %) Voor mijn gevoel kan je dan nooit écht afscheid nemen...

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:24

ja je weet het nooit, maar goed ieder zijn ding, ik heb me gewoon verruimd in hoe of wat, niks mis mee, en er zit wat in, ben niet de enige en de interesse is ook minder geworden hierin maar goed, ales is mogelijk

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:25

ik geloof ook niet alles maar er kunnen dingen inderdaad wel waar zijn, maar ja wie gaat dat ooit bewijzen??

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 16:31

Je komt bij mij helaas ontzettend vaag over.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 18:52

Fanta ik vind het erg respectloos dat jij over deze ramp met complottheorieën komt.
Lekker voor de nabestaanden om dat te lezen.
Je Schopt ze echt tegen het verkeerde been

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:02

o nee hoor dat is helemaal niet zo er zijn meerdere in dit topic over begonnen hoor, ik zeg alleen dat ik sommige verhalen nog niet eens zo dom vind dus ja en waarom zou ik dat niet mogen zeggen overal is er wat over te vinden dus moet ik dan maar mee gaan met al het vage nieuws je op tv voorgeschoteld krijgt?

Nico12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:51

KoudbloedKim schreef:

Ik snap niet dat die Timmermans niet buiten spel/ ontslagen is. Een volslagen niet capabele minister. In tegenstelling tot andere berichten kunnen wij, op dit moment, in de russisch talige berichten nog geen speculaties vinden m.b.t. de uitspraken van Timmermans.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:54

om zn mond of om zn nek.. was t verschil?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:57

Daks schreef:
eerlijk ik denk wel dat het makser is blijven zitten,
Helaas heb ik ook een foto gezien van een vrouw die in haar stoel naar beneden is gekomen.
Ja die zat echt nog in haar stoel.

Ik geloof ook niet dat iedereen Dood op de grond is gekomen ze hebben mensen gevonden met hun handen in het gras geklemd.

Die foto's stonden in een artikel over mogelijke dummy's....
Niet geheel betrouwbaar als je het mij vraagt

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 19:58

Sammie schreef:
om zn mond of om zn nek.. was t verschil?

Om z'n nek kan tijdens de val gebeurt zijn...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:00

om zn mond ook :) zit nog hoger ook :D

handen nog in t gras geklemd lijkt mij fysiek onmogelijk? je bent slap als je dood bent. Pas later verstijf je.

in de stoel blijven zitten is niet geheel onmogelijk. is vaker gebeurd meen ik.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:42

wat een gezeik zeg!! net na de ramp was Meneer Timmermans DE held volgens velen en nu is hij in ene de gebeten hond omdat hij (hoe menselijk...) zich versprak.

Doe even normaal zég!!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:44

Dirkjohannes schreef:
KoudbloedKim schreef:

Ik snap niet dat die Timmermans niet buiten spel/ ontslagen is. Een volslagen niet capabele minister. In tegenstelling tot andere berichten kunnen wij, op dit moment, in de russisch talige berichten nog geen speculaties vinden m.b.t. de uitspraken van Timmermans.

Binnenkort zit ie in europa. Timmermans deed niets meer dan z'n emoties even laten lopen. Doet ie wel vaker. Hij heeft iets pijnlijks onthult, maar in geval van openheid en eerlijkheid is het geen extreme slip-of-the-tong geweest.

En ik heb geen idee wat dit trouwens met de russische berichtgeving te maken heeft.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:46

Ik vind de ophef over de 'verkeerde' uitspraak buiten proportie. Komt zelfs een debat erover..

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 20:48

hebben zeker niks beters te doen dan.....

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 21:57

Komkommertijd is laat dit jaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:01

Timmermans vind ik juist een van de meest betrokken kamerleden die er rondloopt op dit moment. Hoe hij dit alles heeft aangepakt rondom Rusland vind ik echt buitengewoon fantastisch. Iemand ook zijn reactie al gehoord? Hij pakt het heel persoonlijk op, die ramp, en ja, dan kan het gebeuren dat je vanuit je emoties een keertje iets laat slippen wat je niet had moeten doen. Zoals ondertussen ook al bekend is geworden is het niet het enige "geheim" wat er ontdekt is en wat nog niet met de nabestaanden of de rest van de wereld gedeeld is.

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 22:09

vuurneon schreef:
Komkommertijd is laat dit jaar...

Ik dacht het, jij zegt het. Maar als (ex?)minister kun je je nou eenmaal geen moment van onoplettendheid veroorloven.

Hoe ik het me voorstel nav de foto's van de wrakstukken is dat die raketdelen eerst de cockpit hebben geraakt... en dat er mogelijk in meer naar achteren gelegen delen van het vliegtuig gedurende een kort moment wel duidelijk was dat er iets fout was. Maar eea moet echt wel heel snel zijn gegaan.

Vind het onterecht dat Timmermans hier zo hard op wordt aangepakt. Deel dus de gedachten van Emmaa_