Electra63 schreef:https://www.facebook.com/share/v/1ZSG46GUcL/
Dit is wel een interessante analyse.
Wilders spint garen bij de ontevredenheid van de burgers en Wilders vergroot dat.
Heel interessant!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:https://www.facebook.com/share/v/1ZSG46GUcL/
Dit is wel een interessante analyse.
Wilders spint garen bij de ontevredenheid van de burgers en Wilders vergroot dat.
BigOne schreef:Coenradi bij ja21, mooi, hoe meer die radicale rechtse partijen versplinteren hoe beter. Dat ze maar flink wat kiezers bij pvv weghalen
Loretta schreef:BigOne schreef:Coenradi bij ja21, mooi, hoe meer die radicale rechtse partijen versplinteren hoe beter. Dat ze maar flink wat kiezers bij pvv weghalen
Alleen hoop ik niet dat dit weer tot het volgende rechtse avontuur gaat leiden metJA21 als grootste partij en Coenradi als de zoveelste verlosser. En we weer een ronde van stilstand en achteruitgang krijgen.
Loretta schreef:BigOne schreef:Coenradi bij ja21, mooi, hoe meer die radicale rechtse partijen versplinteren hoe beter. Dat ze maar flink wat kiezers bij pvv weghalen
Alleen hoop ik niet dat dit weer tot het volgende rechtse avontuur gaat leiden metJA21 als grootste partij en Coenradi als de zoveelste verlosser. En we weer een ronde van stilstand en achteruitgang krijgen.
Electra63 schreef:Ik vind het een lastige kwestie.
Die prominente PvdA-ers zijn Joden, dus begrijpelijk dat zij hier tegen zijn.
De aanval van Israël op Iran, vind ik discutabel. Iran was in overleg met de VS.
Je kunt niet zomaar een land aanvallen.
Maar ik vind Iran wel een gevaarlijk land.
De motie van PvdA/GL was niet heel slim. Het wordt op SM natuurlijk helemaal uitgemolken en is een goede stok om mee te slaan.
Electra63 schreef:Ik vind het een lastige kwestie.
Die prominente PvdA-ers zijn Joden, dus begrijpelijk dat zij hier tegen zijn.
De aanval van Israël op Iran, vind ik discutabel. Iran was in overleg met de VS.
Je kunt niet zomaar een land aanvallen.
Maar ik vind Iran wel een gevaarlijk land.
De motie van PvdA/GL was niet heel slim. Het wordt op SM natuurlijk helemaal uitgemolken en is een goede stok om mee te slaan.
Electra63 schreef:Ik denk dat voor de meeste mensen de situatie in Israel/Iran/midden-Oosten te ingewikkeld is.
Ik geloof zeker dat Iran bijna kernwapens heeft en dat dit gevaarlijk is, maar geeft Israël dat het recht om Iran aan te vallen met alle gevolgen van dien ?
Ik zag van de week Thomas Erdbink daarover.