Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daks

Re: Boeing 777 neergestort in de Oekraïne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:01

eerlijk ik denk wel dat het makser is blijven zitten,
Helaas heb ik ook een foto gezien van een vrouw die in haar stoel naar beneden is gekomen.
Ja die zat echt nog in haar stoel.

Ik geloof ook niet dat iedereen Dood op de grond is gekomen ze hebben mensen gevonden met hun handen in het gras geklemd.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:06

Wat vreselijk Daks dit soort dingen wil je als nabestaande helemaal niet weten :(

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:08

Misschien wordt dit verteld met het idee dat er (weer) media aandacht aan wordt geschonken. Je hoort er nu vrij weinig over, het wordt 'vergeten'. Nu heeft iedereen het weer over de ramp, er wordt over nagedacht enz.
Neemt niet weg dat het belangrijk is dat er nog goed onderzoek naar wordt gedaan. Echter is maar de vraag of we alles te weten gaan komen of sterker nog of we dat wel willen..

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:08

Daks schreef:
eerlijk ik denk wel dat het makser is blijven zitten,
Helaas heb ik ook een foto gezien van een vrouw die in haar stoel naar beneden is gekomen.
Ja die zat echt nog in haar stoel.

Ik geloof ook niet dat iedereen Dood op de grond is gekomen ze hebben mensen gevonden met hun handen in het gras geklemd.

T waren lappenpoppen... Geen 1 zal het bewust hebben meegemaakt. Kan meerdere oorzaken hebben waardoor het lijkt alsof ze zelf nog gras hebben vastgegrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:09

Nee idd misschien een spierstuip ..?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:11

Precies!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:12

Laten we maar gewoon de experts geloven en niet Fransje Timmermansje

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 11:32

kan van alles wezen inderdaad,
maar we weten nu nog allemaal niks.

Alleen geruchten.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:04

Voor hetzelfde geldt zat er iemand in het toestel met ademhalingsproblemen (copd of iets) en had die al een masker op. Al met al zal het Timmermans aankomende dagen niet makkelijk gemaakt worden denk ik door deze uitspraak

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:29

Zie dat er een mail is verstuurd naar de nabestaande met een bevestiging dat er 1 Australiër met een zuurstofmasker is gevonden.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:44

Een of andere malloot op een andere site (Urubin) denkt dat alle 298 mensen nog in leven zijn. Dan denk ik: wat heb je in vredesnaam gesnoven?!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:51

HorseyDude schreef:
Een of andere malloot op een andere site (Urubin) denkt dat alle 298 mensen nog in leven zijn. Dan denk ik: wat heb je in vredesnaam gesnoven?!

Zal dat niet over het vliegtuig gaan wat is vermist sinds maart?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 12:57

Over dit vliegtuig zijn er helaas ook complottheorieen dat het een truk is geweest om de EU in de oorlog te mengen. Alle mensen zouden een nieuwe indentiteit aangemeten zijn elders in de wereld.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:02

Sammie schreef:
Over dit vliegtuig zijn er helaas ook complottheorieen dat het een truk is geweest om de EU in de oorlog te mengen. Alle mensen zouden een nieuwe indentiteit aangemeten zijn elders in de wereld.

Je eerste zin, oke.. De wereld doet soms gekke onverklaarbare dingen. Maar nieuwe indentiteit? Er zijn lijken gevonden die zijn geïndentificeerd. Dan zou ik het logischer vinden met een vermist vliegtuig.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:05

purny schreef:
Laten we maar gewoon de experts geloven en niet Fransje Timmermansje

Hij heeft wel gelijk,zijn uitspraak klopt.Is bevestigd hoorde ik net op t.v.
Alleen waren het de nabestaanden die het liever niet hadden willen weten.
Timmermans bied ook zijn verontschuldigingen aan.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:07

Ik zou wel willen weten wat er met mijn naaste gebeurd is.
Laatst bijgewerkt door Daks op 09-10-14 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:07

@nathalie: dit gaat geloof ik over MH370. Het eerdere verdwenen vliegtuig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:13

xNathaliee schreef:
Maar nieuwe indentiteit? Er zijn lijken gevonden die zijn geïndentificeerd. Dan zou ik het logischer vinden met een vermist vliegtuig.

Jup.. Zouden allemaal poppen zijn of 'andere' lichamen.

Eigenlijk gewoon te onbeschoft voor woorden als je er over nadenkt. Dat iemand 't kan verzinnen.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:50

purny schreef:
@nathalie: dit gaat geloof ik over MH370. Het eerdere verdwenen vliegtuig

Dat zou dan toch niks met de oorlog te maken hebben. Er wordt daar de oorlog tussen Oekraine en Rusland toch mee bedoeld?

Ja echt achterlijk, vooral voor de nabestaanden. En toch zou het me niks verbazen mocht het wel waar zijn. Ook al komen we daar nooit achter denk ik..

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 13:58

Ik geloofde al helemaal niets over die theorieën van 'poppen' e.d. maar er zijn nu nabestaanden die 'herkenbare' overledenen hebben gezien/geïdentificeerd.
En een nieuwe id aangemeten slaat helemaal nergens op... Er is niets of niemand in staat om 300 mensen hun mond te laten houden over de echte gebeurtenis :P

Aan de ene kant zou ik als nabestaande zeker willen weten wat er precies gebeurd is, aan de andere kant zou ik in deze liever in de waan blijven dat ze er niets van meegekregen hebben, dan écht te weten wat voor 'n hel ze de laatste tellen hebben meegemaakt -O-

onkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:00

Citaat:

En niemand van alle vermiste zou dan een poging doen om naar huis te gaan of te bellen of te schrijven of iets....??? Vind ik wel een hele vreemde theorie dit!

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 14:01

Kentaro ik denk dat dat ook voor iederen op zich is.

Die complottheorieeen gaan echt helemaal nergens over.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:26

wekenlang is het stil, niemand komt wat te weten? ik vind er ook niks van kloppen en ja ik sluit tot nu toe de complot theorieën niet uit,de foto s die ik heb gezien lijken idd wel iets anders als mensen maar goed er zijn helaas niet heel veel duidelijke fimpjes tevens is er ook geen onafhankelijk onderzoek, daarom heb ik ook mijn twijfels bij alles maar goed denk dat we niet veel meer te weten komen, er word een hoop achter gehouden

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-14 15:46

Het ergste vond ik de discussie op internet over 1 Nederlandse vrouw die niet in het vliegtuig zou zitten en niet op de passagierslijsten stond en daarom was het nep. Hele discussie gaande over die vrouw en zelfs toen iemand zei; die vrouw woont een straat achter mij! Werd erop gereageerd; is die vrouw die achter jou woont wel echt die vrouw?
Wtf.

Dat iemand toevallig een andere doopnaam heeft dan roepnaam en alleen met de roepnaam in de krant staat, betekent niet dat het 1 grote grap is. Die vrouw is helaas dood... :n dat is geen grap, ze zat in het bewuste vliegtuig. Ik snap niet dat mensen überhaupt denken dat het een hoax is, dan is er toch iets mis met de grijze materie vrees ik..