Ben ook dolblij dat ik er vanaf ben nu. Alweer 4 jaar inmiddels. Nou ja, beter laat dan nooit.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadya schreef:Dank je, Pallatin. Nou, het was inderdaad een hel, kan het niet anders omschrijven. Mijn hele leven draaide om wel of niet eten en zowel, hoe het er zo snel mogelijk weer uit te krijgen, zonder aan te komen. Je gaat er kapot aan. Dus ik denk niet dat iemand mij kan vertellen dat er geen wilskracht voor nodig is om met technieken te gaan werken, laat staan om er uit jezelf uit te komen...... Echt wel dat je daar een enorme kracht voor nodig hebt.
Ben ook dolblij dat ik er vanaf ben nu. Alweer 4 jaar inmiddels. Nou ja, beter laat dan nooit.
Chiqa schreef:Nee hoor scheer ze niet allemaal over een kam, maar wat ik heb gezien kan ik heb gezien vertoont dit gedrag, sja kan je mij het dan kwalijk nemen dat ik mn pet dr niet meer zo hoog voor op hen staan?
Pas als ik zie dat mensen écht hun best doen, of hebben gedaan wil ik dr wel een goed woord over en mee doen, niet eerder.
KingMarco schreef:Geen hoge pet van iemand ophebben puur op uiterlijk gebasseerd vind ik nogal wat(jij kan immers nooit of te nimmer weten wat er achter gesloten deuren gebeurt).
KingMarco schreef:Dus omdat iemand graag wat lekkers eet, deugt diegene niet, vind ik nogal wat om te zeggen.
KingMarco schreef:Jij zegt dat je geen hoge pet van zwaardere mensen op hebt.
Daarbij zeg je doodleuk ook dat ALLE mensen die zwaarder zijn wat mankeren(hiermee doelende op andere mankementen dan zwaarder zijn). Vind ik ook nogal een overtuiging.
Chiqa schreef:Nee hoor scheer ze niet allemaal over een kam, maar wat ik heb gezien kan ik heb gezien vertoont dit gedrag, sja kan je mij het dan kwalijk nemen dat ik mn pet dr niet meer zo hoog voor op hen staan?
Chiqa schreef:vidn alleen dat ze wel eens wat meer naar hunzelf kunnen kijken ipv heel boos naar de buitenwereld die ze zo veroordeeld.
KingMarco schreef:Jij zegt dat je geen hoge pet van zwaardere mensen op hebt.
Daarbij zeg je doodleuk ook dat ALLE mensen die zwaarder zijn wat mankeren(hiermee doelende op andere mankementen dan zwaarder zijn). Vind ik ook nogal een overtuiging.
En zoals ik zei, niet mijn bedoeling om woorden te verdraaien, maar is zoals ik het versta.
Rock schreef:Wat ik zelf merk is dat ik geen gezonde levensstijl heb, en als ik een koekje eet, en mijn kind wil er ook een... Zeg ik dan nee
Denk dat daar het overgewicht bij kinderen met dikkere ouders eerder vandaan komt!
Ik probeer er overigens op te letten, en mijn kindjes zijn netjes in proportie gelukkig