nils schreef:[naam], die beesten lopen niet met bomgordels of blazen zich niet op in een vliegtuig![]()
Nee die hebben nog gruwelijker methoden. Maargoed, dat is offtopic.

Echt vredig vind ik het niet iig..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nils schreef:[naam], die beesten lopen niet met bomgordels of blazen zich niet op in een vliegtuig![]()
Redrumfox schreef:Het hele idee van een film maken om een geloof in slecht daglicht te zetten vind ik ziek. Die film zelf interesseert me niets: ik wéiger zelfs erna te kijken.
Redrumfox schreef:nils schreef:eerst de film maar eens zien en dan pas commentaar leveren!
Zoals ik al zei: het gaat me niet om de film zelf, maar om het idee dat deze film gemaakt wordt. De reden vind ik echt idioot.
Eerst maar eens goed lezen en dán pas commentaar leveren.. Dit heb ik namelijk een minuut geleden gezegd.
nils schreef:maar waarom mogen moslims ons en ons geloof wel verrot schelden en alles erover zeggen wat ze willen!?
kijk ze maken er geen film over maar schieten/steken of blazen je meteen overhoop.........
Redrumfox schreef:Nee ik ben tegen alle vormen van raccisme (dit versta ik daar ook onder), dus als christenen belachelijk worden gemaakt dan kan ik daar ook niet tegen. Ik ben van mening dat mensen elkaar gewoon lekker met rust moeten laten. Of het nou christenen, hindoes, islamieten of leden van de scientology church zijn: laat mensen toch gewoon hun eigen ding doen en hun leven leiden.. het leven is te kort voor dit soort conflicten.
Redrumfox schreef:nils schreef:maar waarom mogen moslims ons en ons geloof wel verrot schelden en alles erover zeggen wat ze willen!?
kijk ze maken er geen film over maar schieten/steken of blazen je meteen overhoop.........
Dat keur ik ook absoluut niet goed. Niemand heeft het recht om over andermans levensloop te bepalen.Maar ik begrijp wel dat ze fel reageren, alleen pakken ze het in mijn ogen een beetje verkeerd aan.. Net zoals Al Qaida: het is duidelijk waar ze voor staan en ik kan me daar ook zeker in vinden, alleen proberen ze op de verkeerde manier hun zin door te drijven.
faye schreef:Inderdaad, NIEMAND heeft het recht het leven van een ander te bepalen. En wie is deze hele ellende gestart op 9-11?
Mystica schreef:@ Nils: volgens mij niet. Voor de moslims waren het de molukkers.
nils schreef:Al Qaida is een soort sekte, een ziek iets...
Citaat:dit ben ik met je eens maar kennelijk word het niet geacepteerd door de islamieten en zowel de andere geloven... (elkaars geloof wordt niet gerespecteerd)
tuurlijk zijn daar menings verschillen over maar een christen schiet anderen niet overhoop omdat jij zijn geloof niet opvolgt of erger, belachelijk maakt...
nils schreef:Mystica schreef:@ Nils: volgens mij niet. Voor de moslims waren het de molukkers.
zijn dat ook geen moslims??
Redrumfox schreef:Ach ja.. Ik heb me heel lang verdiept in de standpunten van Al Qaida en ben tot de conclusie gekomen dat die lang zo slecht niet zijn. Alleen pakken ze het zo vreselijk stom aan. Dat is inderdaad ziek.
nils schreef:prima dat het geloof hun allesje is maar doe dat in eigen land en val er geen andere mensen, landen en geloven mee lastig...
Mystica schreef:Nope Molukkers zijn voornamelijk protestants en een aantal katholiek. Christelijk dus
nils schreef:Mystica schreef:Nope Molukkers zijn voornamelijk protestants en een aantal katholiek. Christelijk dus
ben dan toch echt andere google dingen tegen gekomen....
Redrumfox schreef:nils schreef:prima dat het geloof hun allesje is maar doe dat in eigen land en val er geen andere mensen, landen en geloven mee lastig...
Hoe bedoel je andere landen en mensen lastigvallen? Als ze het niemand opdringen heb je er toch geen last van? Dat vind ik echt zó'n flauwekul.. Je hebt ook van die mensen die beginnen te zeiken omdat moslima's een hoofddoek dragen in Nederland. Alsof het in de weg zit..
Als ze het wel andere mensen op willen dringen dan hoeft het van mij ook niet. Zo heb ik het ook niet zo op Jehova getuigen: houdt je geloof lekker bij je.. Als ik een geloof zoek dan kijk ik wel op internet of het me interesseert.. Nee, dat zieltjes winnen hoeft van mij niet zo.
Redrumfox schreef:nils schreef:prima dat het geloof hun allesje is maar doe dat in eigen land en val er geen andere mensen, landen en geloven mee lastig...
Hoe bedoel je andere landen en mensen lastigvallen? Als ze het niemand opdringen heb je er toch geen last van? Dat vind ik echt zó'n flauwekul.. Je hebt ook van die mensen die beginnen te zeiken omdat moslima's een hoofddoek dragen in Nederland. Alsof het in de weg zit..
Als ze het wel andere mensen op willen dringen dan hoeft het van mij ook niet. Zo heb ik het ook niet zo op Jehova getuigen: houdt je geloof lekker bij je.. Als ik een geloof zoek dan kijk ik wel op internet of het me interesseert.. Nee, dat zieltjes winnen hoeft van mij niet zo.