Overigens: m.i. hoeft de ene prioriteit de andere niet in de weg te staan.. We hebben genoeg politici en adviseurs en in nood kan men nog een hoop werkzoekenden inzetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:[
Ik zou zeggen, ga je er eens in verdiepen in die mensen, want het is duidelijk dat je dat nu niet hebt gedaan en er ook geen respect voor hebt...
Nikka schreef:Elke communicatie bestaat uit 20% verbale (het gesproken woord) en 80% non-verbale communicatie. Vaak registreren we leugens, onzekerheid, pesterigheid e.d door het nonverbale gedrag (houding, toon e.d.) de nuancering is dan wat beter aan te brengen.
tamorka schreef:Jeskoo schreef:Kijk ook eens op http://www.geertwilders.nl ,staat veel nuttige info op en zo krijg je een beter beeld van de PVV.
allemaal mooie praat. Ik hoor hem alleen maar over moslims. Al die andere dingen hoor ik hem nooit over.
erleyne schreef:@Jeskoo: ik had het pamflet al eens eerder gelezen, maar ik vind hem daarin nou niet zo onderscheidend. Het verhaal over moslims is één van de weinige zaken waardoor hij afwijkt van de andere partijen, dus lijkt me vrij logisch dat daar veel aandacht naar toe gezogen wordt.
Jeskoo schreef:Hij spreekt o.a. ook over dierenrechten, verlaging lasten en verbetering pleegzorg.
Jeskoo schreef:erleyne schreef:@Jeskoo: ik had het pamflet al eens eerder gelezen, maar ik vind hem daarin nou niet zo onderscheidend. Het verhaal over moslims is één van de weinige zaken waardoor hij afwijkt van de andere partijen, dus lijkt me vrij logisch dat daar veel aandacht naar toe gezogen wordt.
Ok, we verschillen dus duidelijk van mening, ben het hier niet mee eens, geeft niet, zo houden we het spannend, deze discussie
katiavl schreef:Heb geen probleem met mensen die hier goed kunnen integreren, maar er zijn er genoeg die het ook niet doen. Zeker in de chinese gemeenschap. Maar die hoor je niet, dus is ook niet opvallend. Maar hier al zes jaar zijn, en geen woord nederlands kunnen spreken is geen uitzondering, het is ook omdat ze niet naar buitengericht zijn. Alles wat ze doen kunnen ze gewoon chinees spreken
Ronja schreef:katiavl schreef:Heb geen probleem met mensen die hier goed kunnen integreren, maar er zijn er genoeg die het ook niet doen. Zeker in de chinese gemeenschap. Maar die hoor je niet, dus is ook niet opvallend. Maar hier al zes jaar zijn, en geen woord nederlands kunnen spreken is geen uitzondering, het is ook omdat ze niet naar buitengericht zijn. Alles wat ze doen kunnen ze gewoon chinees spreken
Dat klopt inderdaad, er zijn heel veel grote en geïsoleerde Chinese gemeenschappen. Alleen hebben die meestal economische onafhankelijkheid en daarom vallen ze niet zo op. Door de populariteit van chinese restaurantjes in de tijd dat zij zich hier vestigden
RTL Nieuws schreef:De Chinese bendes houden zich bezig met mensensmokkel via Rotterdam naar de VS, Engeland en Scandinavië, afpersing van Chinese middenstanders in Nederland en drugssmokkel.
Nathachou schreef:Heeey!
Ok, Wilders plannen zijn inderdaad nogal extreem, en toch ben ik het met sommige dingen eens. We mogen dan een nogal 'sociaal' land zijn, ik vindt dat de moslims zich nou iets te veel uit gaan breiden. Dat ze boerka's dragen enzo zal mij een zorg zijn, maar dat hier allemaal moskeeën gebouwd worden gaat mij eerlijk gezegd net iets te ver. En dan niet omdat ik een rascist ben, maar het gewoon onzin vindt dat zij hier allemaal moskeeën bouwen en wij dat allemaal moeten pikken. Maar als iemand een kerk in hun 'heilige' land bouwt, nou dan mag je behoorlijk hard gaan rennen. Dus zelf willen ze geaccepteerd worden, maar andere religies en godsdiensten accepteren, ho maar ...
erleyne schreef:runningkawa schreef:[
Ik zou zeggen, ga je er eens in verdiepen in die mensen, want het is duidelijk dat je dat nu niet hebt gedaan en er ook geen respect voor hebt...
En dit is dus precies waarom ik eigenlijk deze discussie niet meer aan wil gaan op bokt....over respectloos gesproken. Ik spreek jou nergens persoonlijk aan, kijk naar het grotere geheel. En dan zet je mij even te kakken.....dat zegt meer over jou dan over mijzelf.
Fijn dat jij weet hoe mijn leven is ingericht, want ik ben er zelf nog niet uit........Ik geloof niet dat jij mij kent.
Leg me geen woorden in mijn mond, dat ik van mezelf vind dat ik een goed stel hersens heb, dat zegt niks over wat ik van anderen vind. Hoe jij er op reageert, blijkbaar wel door wat voor zaken jij je aangesproken voelt. Maar ja, daar ga ik geen woorden meer aan vuil maken. Jammer dat je jezelf zo laat kennen.
Ronja schreef:Chinese maffia is anders ook geen grapje hoor...
Dat is een behoorlijk probleem, alleen minder gekend.
Menino schreef:Nou krijg ik vast wel heel wat kritiek over me heenEn ik ben niet goed in discussies voeren maar ok!
Jeskoo schreef:Ik vind het erg knap dat ik om 12:55 deze website heb geplaatst en dat jij (en nog iemand na jou) binnen ca. 6 minuten alles hebt gelezen. Dat is mij niet geluktUit je opmerking blijkt ook wel dat je echt niet goed gelezen hebt want wanneer je het verkiezingspamflet zou openen zie je heel wat meer dan alleen maar opmerkingen over Moslims. Hij spreekt o.a. ook over dierenrechten, verlaging lasten en verbetering pleegzorg. Naar mijn mening niet alleen maar mooie praat, maar een gedegen en goed onderbouwd verkiezingspamflet.
Ronja schreef:@ Bacannie: ik denk persoonlijk dat het een vreemd soort hype is, waarbij inderdaad de nadruk ligt op Marokkaanse Moslims, en waarbij één en ander behoorlijk overtrokken wordt. En waardoor andere problemen in het niets lijken te verdwijnen...