Maar je weet niet, misschien hadden hun dat nog wel gedaan

Bedankt voor de navraag
Ik hoop echt dat we het volgend jaar gaan merken in een daling...want ik heb ze net helaas toch weer binnen moeten zetten...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Perrokai schreef:Ik heb zojuist een skippybal, een hoepel en muskietengaas gekocht, nu nog even naar de supermarkt voor een grotere fles.
Hoe het lukt laat ik nog wel weten indien iemand geinteresseerd is.
Tuurlijk is het geen knutseltopic maar aangezien de LOER zo duur is en aan materiaalkosten nog geen 50 euro kost en niet iedereen dat kan betalen vind ik dat je als echte paardenliefhebber het een ander ook moet gunnen om zoiets voor elkaar te krijgen. En ik begrijp ook dat de uitvinder niet wil dat we hem zelf namaken want dat scheelt hem inkomen.
Maar zeg nou eerlijk, hij had hem best wat bereikbaarder kunnen maken voor de wat kleinere portemonnee. Ook die hebben last van dazen.
En anders start ik of iemand anders toch een Topic over het knutselen van en de werking van een zelfgemaakte LOER ??
Vind je dat een beter idee T@nj@ ??
Loolapelooza schreef:Dazenseizoen is hier van start![]()
![]()
![]()
![]()
Wou ze net op de wei zetten en er zat letterlijk een zwerm rond de pony's van volgens mij wel 100 stuks. En ze bleven ze maar achtervolgen, in volle galop de wei door! Als ik ze allemaal had doodgeklopt kwam er een nieuwe zwerm aan...
Heb ze dus allemaal op stal moeten zetten en ik ben het kotsbeu! Als ze nu al zoveel zitten wil ik niet weten wat het volgende maand gaat zijn, het is hier echt ABNORMAAL!
Ik ga dus voor zo een loer, ben binnekort jarig en de rest leg ik zelf wel op.
Misschien dat er over een paar jaar nog maar 1/3 van het aantal dazen van nu zit en dan ben ik al héél erg blij!
Ik meen dat er hier een Loer-Boktambassatrice zat?
Verzenden ze ook naar het buitenland? (België)
En is er een wachtlijst?
Loolapelooza schreef:Dazenseizoen is hier van start![]()
![]()
![]()
![]()
Wou ze net op de wei zetten en er zat letterlijk een zwerm rond de pony's van volgens mij wel 100 stuks. En ze bleven ze maar achtervolgen, in volle galop de wei door! Als ik ze allemaal had doodgeklopt kwam er een nieuwe zwerm aan...
Heb ze dus allemaal op stal moeten zetten en ik ben het kotsbeu! Als ze nu al zoveel zitten wil ik niet weten wat het volgende maand gaat zijn, het is hier echt ABNORMAAL!
Misschien dat er over een paar jaar nog maar 1/3 van het aantal dazen van nu zit en dan ben ik al héél erg blij!
En is er een wachtlijst?
LCharlotte schreef:Loolapelooza schreef:Dazenseizoen is hier van start![]()
![]()
![]()
![]()
En is er een wachtlijst?
Oui, ce moiik zal het voor je navragen!
Ydnic schreef:Ik heb gisteravond een zelfmaakding opgehangen op stal,....