Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:
Yessy schreef:Pff ben van Utrecht naar Gouda (goverwelle) gegaan, heeft me 2u40min gekost, normaal nog geen 45
en ik moet vanavond voor 9 uur terug zijn..
steeffie schreef:Wow wat een weer...
Op het metro station werden we bijna het spoor opgeblazenEn toen kwamen we op Sloterdijk, reden er dus helemaal geen treinen.
Ik vind het vandaag wel heel erg hoor!
steeffie schreef:Wow wat een weer...
Op het metro station werden we bijna het spoor opgeblazenEn toen kwamen we op Sloterdijk, reden er dus helemaal geen treinen.
Wij zoeken naar een bus, komt er op een gegeven moment een bus naar Zaandam aan, iedereen rennen naar die bus! Wij zagen mensen achterlangs rennen, voor achter ingang. Dus wij daar achteraan, konden we er nog in ook! Echt mazzel want er waren een heleboel mensen die er niet bij pasten..
Uiteindelijk ergens aan de andere kant van Zaandam terechtgekomen, en daar heeft mijn vader ons opgehaald.
Maar verder is het hier ook echt noodweer! Iemand van mijn broertje's school was van de brug afgewaaid, dus alle kinderen mochten niet meer over de brug fietsen, de dijk mochten ze niet meer over. En het dak van de fabriek tegenover ons vloog inene de lucht inEn een deel van Amsterdam Centraal schijnt ingestort te zijn?
Ik vind het vandaag wel heel erg hoor!
Nicky_ schreef:er is al een 3e dode vermeld! (op Ned. 1 nieuws)