Cowgirl schreef:Er zullen wellicht beelden vrij komen van die film maar ik hoop toch echt niet het allerlaatste beeld...daar zit ik nu echt niet op te wachten.
Verder werd er gezegd dat ie niet goed voor de beesten zou zijn.
Nou ik heb zijn dierentuin met eigen ogen bekeken en kan niks anders zeggen dat het er zo netjes en schoon uitzag.
Daar kunnen nog heel wat dierentuinen een voorbeeld aan nemen. Beesten hadden genoeg ruimte en de olifanten gingen een paar x per dag flink aan de wandel.
Wat betreft de risico's die hij nam...tuurlijk iedereen neemt in het dagelijks leven bepaalde risisco's de een meer als de ander.
Maar wat ik kan zeggen van zijn 2 shows die ik gezien heb is dat ie echt wel wist wat ie deed en uiterst geconcentreed bezig was.
Dat zelfde geld voor al zijn medewerkers!
.
Kan me best wel voorstellen dat sommige mensen zich er druk maakten om de baby scene, ik vond het zelf ook niet zo'n slimme zet. Maar hoe vaak zie ik wel niet dat ouder hun kind 'even' op het paard zetten zonder cap o.i.d.
Ik zie kleine kinderen langs paarden rennen, onder paarden door etc etc. Wel eens op de zuidlaardermarkt geweest? Waar al die moeder met kinder wagens door de mensen massa heen vlak achte de paarden langs lopen.
In feite zijn we dan net zo bezig als Steve allen in mijn ogen zelfs erger omdat veel mensen de ballen verstand hebben van paarden en paarden vaak onderschatten.
Overigens heeft ie later wel zijn excuses ervoor aangeboden!
Ik ga hem echt wel missen op TV .

Verder... jammer dat sommige mensen na iemands dood geen respect voor iemand op kunnen brengen, hoe erg je ook tegen zijn ideeen of werkwijze was...