Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hirespider schreef:superninus dat is ook zeker waar wat je zegt, maar het is ook zo dat mannen tegenwoordig anders tegen vrouwen aankijken en dat komt niet alleen door tv maar door de hele maatschappij. mannen hebben veel minder respect voor vrouwen. als je er een beetje goed uit ziet, dan gaan mannen in het uitgaansleven zelfs zomaar aan je zitten, ze denken dat ze dat recht hebben..
hirespider schreef:superninus dat is ook zeker waar wat je zegt, maar het is ook zo dat mannen tegenwoordig anders tegen vrouwen aankijken en dat komt niet alleen door tv maar door de hele maatschappij. mannen hebben veel minder respect voor vrouwen. als je er een beetje goed uit ziet, dan gaan mannen in het uitgaansleven zelfs zomaar aan je zitten, ze denken dat ze dat recht hebben..
Superninus schreef:Mannen zitten echt niet aan mij hoorHet is maar net hoe je je opstelt als vrouw. Zolang er vrouwen zijn die hun uiterlijk in de strijd gooien om hun zin te krijgen zullen mannen dat normaal blijven vinden.
Vrouwen willen zo graag gelijkwaardig zijn, maar als ik in de discotheek zie hoe sommige vrouwen zich gedragen
hirespider schreef:want ik hoor het namelijk best vaak van meisjes die er goed uitzien
Superninus schreef:hirespider schreef:want ik hoor het namelijk best vaak van meisjes die er goed uitzien
Ik ben hartstikke lelijkOok een manier om de mannen van je af te houden
hirespider schreef:en wat ben jij sam, van boven een vrouw en van onder een man?
hirespider schreef:en wat ben jij sam, van boven een vrouw en van onder een man?
hirespider schreef:als ik normaal in mn eentje sta te genieten van de muziek en er ongevraagd zomaar iemand naar me toe komt en aan me gaat zitten vind ik niet normaal en dat ik niet 1 keer gebeurd maar wel vaker. En ik kleed me normaal, lange broek, geen blote buik geen laag uitgesneden truitje, doodnormaal! en ik hoor het van vriendinnen en van mijn zus dat het hun ook overkomt