nps schreef:Snap ik ook. Maar rekeningrijden is wel het eerlijkst - degene die het meest rijdt betaalt. Ik woon in het buitengebied, ben vergroeid met mijn auto, mijn hele familie woont in de randstad, dus ik rij wat af. Ik kies er zelf voor me in een positie te brengen waarvoor ik veel moet rijden.
Dat heb ik dus ook en ja ik koos hiervoor maar ik kies niet voor extra rekeningen die nergens opslaan.
Cer schreef:nou dat invalidevervoer en die taxibusjes werken ook niet vlekkeloos hoor.. hoe vaak dat misgaat..
Maar goed, stel dat dus je wegenbelasting eraf gaat, of in ieder geval lager wordt. En je rijdt ook nog eens op rustige tijden (dat is wat ik lijk te lezen uit je bericht) dan valt het wellicht mee? Waar baseer je dan op dat het hoe dan ook duurder wordt?
Vanaf 7 uur of half 7 is toch al spits.
Het is dan al druk op de wegen, mijn kant op is er gelukkig weinig tot geen file.
Ik zit sowieso tot een uur of 8 in de auto.
. 

precies wat je zegt; er zullen ongetwijfeld zaken zijn waar we zelf ook op achteruit gaan. In de basis echter hebben ze een uitvoerbaar plan (aangetoond door doorberekeningen) waarbij zowel de koopkracht als de gehele economie erop vooruitgaat. Ik vind dat belangrijk. Politici kunnen veel roepen, maar zoals je nu ook bij de PVV en BBB hebt gezien is de uitvoering toch lastig.