Citaat:
Nou dat vind ik niet zo gek. Wij moeten van een groot deel de hoofddoeken tolereren, op het werk rekening houden met de ramadan, en een aanzienlijk deel van de mannen luistert niet naar vrouwen, en een deel tolereert bijvoorbeeld onze homo’s niet.. En het worden er zo ontzettend er zelfs mensen bang worden dat wij straks ook een hoofddoek op moeten als zij met meer zijn. En ik denk dat de aller grootste ergernis is, dat sommige mensen crimineel gedrag vertonen. Als nou gewoon degenen die het verpesten voor de rest, het land uitgetrapt worden, is er denk ik niet eens zo heel veel meer aan de hand
Polen worden ook trouwens wel vaak als vervelend ervaren hoor... omdat een deel teveel zuipt.
En dit is dus de reden waarom er nog steeds racisme is.
Wist je trouwens dat in Nederland homo's ook niet altijd getolereerd worden door sommige Nederlanders. En dat de man/vrouw verhouding ook hier niet altijd gelijk is? Zeg je dan ook dat alle Nederlanders criminelen zijn?
Dit zijn mensen die bang zijn dat ze zelf een hoofddoek moeten dragen. Alleen maar omdat jij bang bent maak je racistische opmerkingen.
Laatst bijgewerkt door naranja1 op 11-07-23 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt