Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:The_Cat schreef:Dat is amper te bevatten hoeveel kubieke meters grond daar gewoon weg is.
Bizar he.. En waar gaat het heen? Heeft dat dan ook nog weer impact ergens? Ineens begrijp je ook hoe de Grand Canyon is ontstaan, zo bizar, die kracht van het water..
xoranlover schreef:Relaxed schreef:
Bizar he.. En waar gaat het heen? Heeft dat dan ook nog weer impact ergens? Ineens begrijp je ook hoe de Grand Canyon is ontstaan, zo bizar, die kracht van het water..
Daaronder was als ik het goed onthouden heb een mijn. Dus de grond kan in principe gewoon verdwijnen in die gangen. Als je me snapt.
Relaxed schreef:The_Cat schreef:Dat is amper te bevatten hoeveel kubieke meters grond daar gewoon weg is.
Jolliegirl schreef:Walkure schreef:Zie ook net de beelden van de kudde koeien die ingesloten is geraakt, ik hoop dat ze gered kunnen worden
En die boer mogen ze een hard woordje mee spreken.
Dit wist je op voorhand!
Boer in roermond heeft zn kudde in de steek gelaten...
mvdende schreef:[ [url=m/YU3RZU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Screenshot van NOS.
Er is een behoorlijke hoeveelheid grond weg, maar als je de vergelijking foto van vóór de overstroming ziet, vind ik het trouwens nog meevallen.
Er was dus al een "gat" gat is alleen een stuk groter geworden.
magda_90 schreef:Ooh wauw... in dat "alleen maar groter geworden gat" liggen in elk geval vier huizen...
mvdende schreef:magda_90 schreef:Ooh wauw... in dat "alleen maar groter geworden gat" liggen in elk geval vier huizen...
Ik zie geen ontbrekende huizen? Alle huizen die ik op de "voor" foto zie, zie ik óók op de "na" foto?
Iig dacht ik bij het eerst zien van de foto dat dat gat "uit het niets" was ontstaan.
Nu blijkt daar al een gat te hebben gezeten. De schade is natuurlijk groot, maar véél minder groot dan ik in eerste instantie had verwacht aan de hand van de foto.