Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pompadour schreef:Vreemd verhaal en beetje raar dat de moeder haar kind brengt naar zijn slaapkamer
Ygritte schreef:Ik heb de directe quote gevonden uit het overhoren van de zus van Brett:
10 Q. Okay. So 365 nights he spent the night
11 alone with your brother in his room?
12 A. Yes.
(https://www.mjfacts.com/transcripts/Cou ... 6_2005.pdf, pagina 223)
Ygritte schreef:Het meest bizarre is dat één van de moeders haar zoon zelfs om 1 uur 's nachts heeft "afgeleverd" bij Neverland omdat Jackson haar 's avonds belde dat hij eenzaam was:
18 Q. You came home, and then both of you, late in
19 the night, drove to Neverland Valley Ranch, correct?
20 A. Correct.
21 Q. When you got to Neverland Valley Ranch, it
22 was about 1:30 in the morning, correct?
23 A. Correct.
24 Q. When you got there, you went to the guest
25 quarters and your son went to Mr. Jackson’s bedroom,
26 correct?
27 A. I don’t remember where I slept, but he did
28 go to Michael’s bedroom.
(https://www.mjfacts.com/transcripts/Cou ... 6_2005.pdf, p. 57).
Cayenne schreef:Maar het is de vraag ook niet of jonge jongens uberhaupt in zijn bed sliepen.
Daar zijn ook foto's en beelden van en Michael heeft dat ook zelf toe gegeven.
Ygritte schreef:Het is meer dat alle andere verklaringen en bewijzen de verklaringen van de jongens ondersteunen.
Ygritte schreef:Cayenne schreef:Maar het is de vraag ook niet of jonge jongens uberhaupt in zijn bed sliepen.
Daar zijn ook foto's en beelden van en Michael heeft dat ook zelf toe gegeven.
En toch wordt dit al vaak door fans ontkent (zelfs in dit topic).
Die zeggen dat het "slaapfeestjes" waren (met meerdere jongens dus), of dat Michael niet in hetzelfde bed sliep, of dat het maar "af en toe was", bij speciale gelegenheden. Terwijl er dus al genoeg bewijs is om te stellen dat er jarenlang, honderden keren, 1-op-1 met jongens elke nacht in bed is geslapen.
En dat Jackson heel ver ging om dat voor elkaar te krijgen, tot zelfs het midden in de nacht bellen van een moeder om een jongetje "af te leveren" en (zo verklaarden ouders) huilen als ouders eerst weigerden om hun zoon bij hem op de kamer te laten slapen.
Als je je dat realiseert, lijken de verklaringen van de jongens ineens niet zo'n verre stap meer. Want waarom zou een volwassen man zoveel moeite doen om elke nacht met een jongetje in bed te slapen?
Het is meer dat alle andere verklaringen en bewijzen de verklaringen van de jongens ondersteunen.
Janine1990 schreef:Ik ben bijzonder geschokt door de instagrampost van Gerard Ekdom, die het een hype noemt.
Niet zo zeer om zijn mening, want het verbaast mij niet dat iemand die sommige popsterren praktisch verafgood, zo'n statement maakt.
Het verbaast mij dat iemand met jonge kinderen dit statement maakt... Het zal je kind maar gebeuren...
Nies_ schreef:Janine1990 schreef:Ik ben bijzonder geschokt door de instagrampost van Gerard Ekdom, die het een hype noemt.
Niet zo zeer om zijn mening, want het verbaast mij niet dat iemand die sommige popsterren praktisch verafgood, zo'n statement maakt.
Het verbaast mij dat iemand met jonge kinderen dit statement maakt... Het zal je kind maar gebeuren...
Totaal getikt. Net als dit https://www.ad.nl/show/fans-michael-jac ... ~a903a189/
Nies_ schreef:Ik vind spandoeken naast de snelwegen toch echt wel een héél slecht signaal naar slachtoffers van misbruik toe. Je zegt feitelijk "hou je mond maar, want we geloven je toch niet". En dat vind ik echt heel erg kwalijk.
Ninette schreef:Dergelijke mensen....aardig ben je zeg tegen mensen die een andere mening hebben. Ik werk met kinderen....ook helemaal fout zeker...sterker nog heb eigen kinderopvang maar gelijk sluiten dan?
Ninette schreef:Dergelijke mensen....aardig ben je zeg tegen mensen die een andere mening hebben. Ik werk met kinderen....ook helemaal fout zeker...sterker nog heb eigen kinderopvang maar gelijk sluiten dan?
Ninette schreef:lol....de kinderen op de chreche en de ouders die je allemaal persoonlijk kent is echt iets heel anders als oordelen over iemand die je niet kent en waarvan je alleen verhalen over hoort
Janine1990 schreef:Ninette schreef:Dergelijke mensen....aardig ben je zeg tegen mensen die een andere mening hebben. Ik werk met kinderen....ook helemaal fout zeker...sterker nog heb eigen kinderopvang maar gelijk sluiten dan?
Als mijn kinderen naar een creche/gastouder/kinderopvang zouden gaan waarvan de eigenaar zo denkt, zou ik daar wel degelijk mijn twijfels bij hebben.
Niet omdat diegene anders denkt dan ik. Maar omdat diegene mij niet de indruk kan geven dat hij/zij voldoende pedagogisch en psychologisch onderlegd is om mijn kind voldoende te ondersteunen in het opgroeien.
Maar ik heb er verder geen moeite mee om onaardig gevonden te worden door mensen die dit niet inzien en dingen liever persoonlijk opnemen.
Furrow schreef:Ik zou sowieso bij die deur terugdraaien, een deurknop van 2 kussende kleine jongens vond ik al heel appart en niet direct mijn smaak. Of heeft het een sprookjes betekenis die ik mis. Ze is wel vervangen nu, als er niks vreemd aan is waarom dan snel vervangen?
Ik weet niet wat er gebeurd is, vind wel spijtig dat er zoveel gruwelijke Hollywood schandalen zijn. Ik snap sowieso het vergodelijke van mensen niet.
Jolien87 schreef:Ik vind het wat naïef gedacht wanneer iemand de onschuld ziet van een volwassen man die zo graag met jongens in één bed slaapt.
Is dit trouwens het veelbesproken interview van Oprah Winfrey?
[ Video ]