poes schreef:verootjoo schreef:
Dat is toch zo’n zacht wafelkoekje voor oude mensen?Hier in NL iig.
Nog nooit van gehoord
Deze

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danielleeee_ schreef:In Nederland heb je denk ik ook wel zulke wijken, vooral in grote steden als Amsterdam en Rotterdam. Maar ik woon zelf in een kleine stad, dus daar gebeurt eigenlijk bijna nooit wat.
Fenrir schreef:Danielleeee_ schreef:In Nederland heb je denk ik ook wel zulke wijken, vooral in grote steden als Amsterdam en Rotterdam. Maar ik woon zelf in een kleine stad, dus daar gebeurt eigenlijk bijna nooit wat.
Ik denk ook dat je het overal wel hebt maar vind het in NL zelf erg meevallen, in Amsterdam bijv. zijn er maar heel weinig plekken/wijken waar ik niet snel 's nachts zou lopen. Eigenlijk maar 1 of 2
Hoe dat in België zit en of dat daar erger is of minder erg zou ik niet weten.
Danielleeee_ schreef:DezeNaam schreef:Daar zijn ze gewoon onder invloed van euhmm..![]()
Nu vraag ik me af, in België zijn er zoal wat wijken of steden die erom bekend staan dat er nogel wat drugshandel gedaan wordt of dat je er 's nachts (als vrouw) beter niet alleen kan rondlopen. Hoe zit dat in Nederland?
Zoals Antwerpen in België, dat is echt een ramp 's nachts.
Ik ben toen ik in Antwerpen woonde ook meerdere keren gewaarschuwd om niet alleen over straat te lopen in de nacht. Ik dacht dat het wel mee zou vallen, maar heb het toch maar niet geprobeerd. Was misschien maar goed ook als ik jouw berichtje zo lees.
In Nederland heb je denk ik ook wel zulke wijken, vooral in grote steden als Amsterdam en Rotterdam. Maar ik woon zelf in een kleine stad, dus daar gebeurt eigenlijk bijna nooit wat.
xLaraaj schreef:Inderdaad molenbeek, laken, sint-joost en ook delen van anderlecht. Maar dan ook vb tubize als je net over de taalgrens gaat. Dacht dat het zelf in molenbeek was dat ze daar vroegen om een wijk onafhankelijk te maken en dat daar dan de sharia-wetten nageleefd moesten worden.
Ook als je kijkt naar niveau 4 (programma) .. ik was gewoon gechoqueerd om te zien hoe weinig respect sommige mensen hebben tegenover de politie of militairen
DezeNaam schreef:In een dronken bui ben ik ook al eens van een fuif naar een nachtwinkel gelopen in Antwerpen, beide keren 'lastig gevallen' door vervelende mannen (gelukkig niet meer dan gewoon even een arm rond je en vragen om seks). En toen ik samen met een vriendin was in Antwerpen rond 5uur in de nacht was het ook echt gewoon niet te doen.. Soms denk je dat die waarschuwingen overdreven zijn, maar reken er maar op dat het in Antwerpen echt niet zo geweldig is 's nachts.
DezeNaam schreef:Tuurlijk hangt dat wat van de buurt af.Maar ik heb het in dit geval echt over het centrum/de uitgaansbuurt.
Bloodymary schreef:Amyyy schreef:Dat heeft denk ik vooral met persoonlijke muzieksmaak te maken.
3fm (NL) is behoorlijk vergelijkbaar met Stubru.
Echt totaal anders zijn die zenders