linnie050 schreef:Ik wist dat niet van deze optie.
Ik heb ook een samsung.
Kan dat alleen met de allernieuwste?
Ik heb de s7, maar met de systeemupdates zou het me niets verbazen als het ook met minder nieuwe toestellen kan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMJ schreef:Wat heftig koper! Ook voor jouw kennis!
Als ik het goed begrijp moet iemand de jas er dus later neergegooid hebben?
Solica schreef:IMJ schreef:Wat heftig koper! Ook voor jouw kennis!
Als ik het goed begrijp moet iemand de jas er dus later neergegooid hebben?
Kan het niet zijn dat de jas met deze wind daar heen gewaaid is? Het heeft nogal hard gewaaid afgelopen week en ik kan me niet voorstellen dat zo'n jas dan op zijn plek blijft
Koper schreef:Solica schreef:
Kan het niet zijn dat de jas met deze wind daar heen gewaaid is? Het heeft nogal hard gewaaid afgelopen week en ik kan me niet voorstellen dat zo'n jas dan op zijn plek blijft
***.
Koper schreef:Sophie, stel dat dat zo was en dat ik dat zou weten. Zou dan
A- ik daar wat over schrijven op een openbaar forum en
B- zou het niet met grote koppen in de kranten staan?
Liesje1611 schreef:Wat wel even een puntje is: ik ken die vijver en mijn vriendin woont een steenworp verderop. Die zei al dat er regelmatig spullen worden gedumpt in die vijver.. dus een mes of telefoon hoeft niet direct te beteken dat het ook iets met Anne te maken heeft.
Luckystory schreef:En je kan ook iets over het hoofd zien natuurlijk.
Soms ben ik mijn autosleutels kwijt en zoek ik 10 keer op dezelfde plek voor ik ze vind. En dan waren ze daar ook niet achteraf neergelegd
Cayenne schreef:Ik had even gemist dat er vanochtend ook een mes is aangetroffen in de vijver. Dat staat op de twitterpagina van een bekende journalist en lees ik ook op een ander forum. Maar ik kan er verder in het nieuws niet direct iets over terug vinden?