Ik ga zo ook slapen hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosje01 schreef:Staat flink onderwater ja. Maar uiteindelijk zakt dat water weer weg toch als de orkaan voorbij is? Denk dat je dan pas de echte schade kunt overzien
Fennadev schreef:Ik wil graag die storm surge in naples nog zien. Lig al in bed maar kan de slaap nog niet vatten. Vind de verslaggeving erg boeiend!
Roosje01 schreef:Staat flink onderwater ja. Maar uiteindelijk zakt dat water weer weg toch als de orkaan voorbij is? Denk dat je dan pas de echte schade kunt overzien
Ann_Pam schreef:Roosje01 schreef:Staat flink onderwater ja. Maar uiteindelijk zakt dat water weer weg toch als de orkaan voorbij is? Denk dat je dan pas de echte schade kunt overzien
Dat denk ik ook.. zit mijn vakantie te overwegen voor volgende maand. T ziet er niet best uit nu![]()
Ga ook slapen, wordt wel een beetje laat nu. Slaap lekker allen! Lees de updates morgen wel weer!
sureido schreef:Vergeet niet dat Miami door moet gaan als miljoenenstad he. Trump heeft een verdrag getekend dat alle mogelijke hulp zsm op gang komt in Florida. St Maarten is een ander verhaal. Maar in Miami zit heeel veel gelddaarbij zijn niet alle delen van Florida hard getroffen.
Tot nu dan Haha.
Ik denk dat ze in die break ander nieuws laten zien maar omdat wij alleen hurricanr nieuws kijken we er dan uit worden gegooid
sureido schreef:Waar naartoe?
Wij hebben expres in mei geboekt naar Florida toen om deze reden. Maar dat is ook mosterd na de maaltijd voor je..over een maand kan er wel veel opgelost zijn en vooral in een stad als Miami.