Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:28

Straks rtlln waarin ze het over Romy en Savannah gaan hebben en in Jinek ook nog later.
Ik ga kijken, misschien komen er nog nieuwe details of wordt er een beetje duidelijk wat er nu te gebeuren staat en hoever ze met het onderzoek zijn

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:30

dito schreef:
Begreep dat ouders het niet aankonden om mee te lopen maar oa de stille tocht als een warme deken voelen

"Als een warme deken van troost in een kille tijd." sprak onze burgervader.

Het voelde heel fijn om mee te kunnen lopen. Iets te kunnen doen voor de familie. Jammer van de opdringerige journalisten aan het eind, maar fijn dat het voor zovelen iets heeft kunnen betekenen.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:51

Was dat nou een verspreking van die agent? Hij zij in een van de eerste zinnen 'de dader'
Of zouden hun hem ook echt als dader zien onderling?
*edit* Bij RTL late night

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 22:54

idylle schreef:
Straks rtlln waarin ze het over Romy en Savannah gaan hebben en in Jinek ook nog later.
Ik ga kijken, misschien komen er nog nieuwe details of wordt er een beetje duidelijk wat er nu te gebeuren staat en hoever ze met het onderzoek zijn

Ik heb sterk het vermoeden dat de 16 jarige verdachte van Savannah niet alleen handelde, maar we zullen het horen, afwachten.

Het heeft mij net als vele andere enorm aangegrepen, het beangstigt je wel, heb zelf ook een dochter van 15...

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:24

Gooiske schreef:
idylle schreef:

Ik heb sterk het vermoeden dat de 16 jarige verdachte van Savannah niet alleen handelde, maar we zullen het horen, afwachten.

Het heeft mij net als vele andere enorm aangegrepen, het beangstigt je wel, heb zelf ook een dochter van 15...

De verdachte van Savannah denk ik ook dat hij niet alleen heeft gehandeld. Of misschien wel alleen, maar besproken heeft met anderen op zijn minst.

Bij de verdachte van Romy denk ik wel dat die alleen heeft gehandeld

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:40

En hoe kom je bij die gedachtes?

Stille toch zag er indrukwekkend uit,op tv.

idylle

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:47

Gewoon een gevoel...
Dat gevoel is net bevestigd door die mw van het OM bij Jinek.
De verdachte van Romy wordt verdacht van seksueel misbruik en moord en zoals het nu lijkt, alleen gehandeld. Het zal wel terug te zien zijn op internet

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:51

Wel "fijn" om te lezen dat Savanna thuis is en dat haar familie nog afscheid van haar kan nemen.

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 23:52

ik hoop nooit en dan ook nooit meer, t was mooi maar vreselijk |(

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 00:06

finnens schreef:
En hoe kom je bij die gedachtes?

Stille toch zag er indrukwekkend uit,op tv.

Hoe ik aan deze gedachtes kom?
Omdat haar fiets afgesloten op 50 meter van de bushalte stond, wat ik heb gelezen zo'n 6 km van de vindplaats van haar lichaam.
Als ze onvrijwillig mee was gegaan, zal dat mensen moeten zijn opgevallen, want hoe wil een 16 jarige haar daar ongezien naar toe krijgen?
Dood dan wel levend is daar een auto voor nodig, om haar ongezien op het industrieterrein te krijgen.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 00:18

Misschien is de dader wel met haar fiets naar de bushalte gefietst

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 00:27

YvonneV schreef:
Misschien is de dader wel met haar fiets naar de bushalte gefietst

We weten het niet, allemaal afwachten..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-17 01:21

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 07:53

idylle schreef:
Was dat nou een verspreking van die agent? Hij zij in een van de eerste zinnen 'de dader'
Of zouden hun hem ook echt als dader zien onderling?
*edit* Bij RTL late night

Maakt het wat uit?

Dat de jongen van 14 die betrokken is bij Romy nu echt verdacht wordt van moord (en niet van doodslag) vond ik (gisteren bij Jinek) schokkend om te horen.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 07:54

Die jongen heeft zelf bekend. Maar 14 jaar en zoiets al op je kerfstok hebben is wel heel naar.

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:05

Moord ja, onvoorstelbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:22

Jeetje... Echt moord? -O-

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 08:42

Idd moord... Ik wist niet wat ik hoorde toen ze dat zei.... altijd nog de 'hoop' gehad dat het doodslag ofzo zou zijn, want dan kan het nog 'per ongeluk' zijn gegaan....

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:22

Hallo, er staat dat hij verdachy wordt op de politiewebsite. Niet dat hij dit bekend heeft. Een bekennende verklaring kan heel veel betekenen, bovendien zou je er versteld van staan hoe makkelijk het is om een valse verklaring af te leggen zonder dat je het doorhebt. Daarom ook dat de beelden achteraf nog bestudeerd gaan worden om te kijken onder welke omstandigheden de verklaring af is gelegd

horsezz578

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 09:52

Misschien was het ook wel geen voorbedachte rade :=
Maar uit de hand gelopen oid. Het lijkt me heel sterk dat hij die ochtend opstond met dit verschrikkelijke idee.[/quote]

Romy zou naar regulier onderwijs gaan... Maar buiten dat om ik verbaas me wat er bij tieners van deze leeftijd allemaal gebeurd, van naakt foto's tot "ruk" filmpjes aan vrienden en vriendinnen die als ze ruzie krijgen de hele school door gaan en dan heb ik het over een normale goed bekend staande serieuze middelbare school.
Heel ver gaan en dan toch maar niet.....
Vraag me wel vaker af hoe het mogelijk is dat dit niet verkeerd gaat. Misschien was het "ho" punt niet duidelijk en is het uit de hand gelopen.
Ik wil niets goed praten het blijft vreselijk en eng maar simpel weg zeggen hij heeft haar verkracht en vermoord is misschien wel te kort door de bocht.[/quote]"

Verkrachting is verkrachting. het is kort door de bocht, maar voor je het weet krijg je iemand die zei dat de man zich niet in kon houden omdat ze door het warme weer een kortbroekje en een croptop aan had.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 10:09

Magrathea schreef:
Hallo, er staat dat hij verdachy wordt op de politiewebsite. Niet dat hij dit bekend heeft. Een bekennende verklaring kan heel veel betekenen, bovendien zou je er versteld van staan hoe makkelijk het is om een valse verklaring af te leggen zonder dat je het doorhebt. Daarom ook dat de beelden achteraf nog bestudeerd gaan worden om te kijken onder welke omstandigheden de verklaring af is gelegd

Hij heeft bekend.. is op meerdere (betrouwbare) bronnen te vinden. Hij kan maximaal 1 jaar celstraf in jeugddetentie krijgen en daarop volgt (waarschijnlijk) 3 tot 7 jaar jeugd TBS, als hij er dan nog niet 'klaar' voor is dan word dat traject nog eens vervolgd met 'normale' TBS. Dit zal hem zijn hele leven blijven achtervolgen en daar ben ik niet rouwig om. Als een 14 jarige hiertoe in staat is dan zit er echt een grote knoop in je bovenkamer. :n

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 13:28

Elke keer als ik dit topic open doe krijg ik tranen in mijn ogen. Hier zijn geen woorden voor. Elk woord dat ik ken is gewoon te zwak om het gevoel dat ik hierbij krijg te omschrijven. Mijn gedachten gaan uit naar de ouders van deze meisjes. Ik wens ze heel veel kracht en vooral ook heel veel menselijke steun en liefde toe van hun omgeving gedurende hun hele leven.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:06

Magrathea schreef:

Volgens mij wordt hier alleen gepost dat het OM hem verdenkt van moord. Dat suggereert iets over de toedracht, en dat is heftig.
Of de rechtbank het daar straks mee eens is weten we nog niet. Maar dat het OM dit stelt is niet niks.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:13

Pf ik hd het gelezen dat de dader had bekend. Maar waar ik ook van schrok is dat daar dus blijkbaar in de buurt een jeugddorp zit met een aantal tehuizen waar kinderen zitten bij pleegouders etc. Ik vond het behoorlijk heftig klinken. En dan ben je 14 jaar en heb je al een moord op je geweten..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-17 14:25

Waarom schrok je daarvan?