Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:Begreep dat ouders het niet aankonden om mee te lopen maar oa de stille tocht als een warme deken voelen
idylle schreef:Straks rtlln waarin ze het over Romy en Savannah gaan hebben en in Jinek ook nog later.
Ik ga kijken, misschien komen er nog nieuwe details of wordt er een beetje duidelijk wat er nu te gebeuren staat en hoever ze met het onderzoek zijn
Gooiske schreef:idylle schreef:Straks rtlln waarin ze het over Romy en Savannah gaan hebben en in Jinek ook nog later.
Ik ga kijken, misschien komen er nog nieuwe details of wordt er een beetje duidelijk wat er nu te gebeuren staat en hoever ze met het onderzoek zijn
Ik heb sterk het vermoeden dat de 16 jarige verdachte van Savannah niet alleen handelde, maar we zullen het horen, afwachten.
Het heeft mij net als vele andere enorm aangegrepen, het beangstigt je wel, heb zelf ook een dochter van 15...
finnens schreef:En hoe kom je bij die gedachtes?
Stille toch zag er indrukwekkend uit,op tv.
idylle schreef:Was dat nou een verspreking van die agent? Hij zij in een van de eerste zinnen 'de dader'
Of zouden hun hem ook echt als dader zien onderling?
*edit* Bij RTL late night
Magrathea schreef:Hallo, er staat dat hij verdachy wordt op de politiewebsite. Niet dat hij dit bekend heeft. Een bekennende verklaring kan heel veel betekenen, bovendien zou je er versteld van staan hoe makkelijk het is om een valse verklaring af te leggen zonder dat je het doorhebt. Daarom ook dat de beelden achteraf nog bestudeerd gaan worden om te kijken onder welke omstandigheden de verklaring af is gelegd
Magrathea schreef:Hallo, er staat dat hij verdachy wordt op de politiewebsite. Niet dat hij dit bekend heeft. Een bekennende verklaring kan heel veel betekenen, bovendien zou je er versteld van staan hoe makkelijk het is om een valse verklaring af te leggen zonder dat je het doorhebt. Daarom ook dat de beelden achteraf nog bestudeerd gaan worden om te kijken onder welke omstandigheden de verklaring af is gelegd