Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik kom er ook niet uit. Zweef nog steeds tussen D66 een GL. Voor d66 zou ik stemmen in de hoop dat Pechtold MP wordt en om punten voor het milieu in de coalitie te krijgen.
GL vind ik idealistisch beter, maar ik merk dat ik te oud ben om puur voor mijn idealisme te stemmen. Gaan ze het waarmaken? Waarschijnlijk niet.
Arghh
AfricanLady schreef:Zeg dan zeiken dat is teminste een wat meer fatsoenlijk woord.....
AfricanLady schreef:Kuggur schreef:Jullie commentaren inspireren me tot de suggestie "mekkeren".
Wat een gezemel zeg. Ik associeer die term totaal niet met de betreffende ziekte.
Jij mischien niet maar een hoop andere mensen die de ziekte dichtbij staat dus wel
Ailill schreef:Kuggur schreef:Da's dan al een verbetering, jammer dat anderen je daar op moeten wijzen en je niet zelf tot zo'n conclusie kunt komen.Jullie commentaren inspireren me tot de suggestie "mekkeren".
Wat een gezemel zeg. Ik associeer die term totaal niet met de betreffende ziekte.
Fenrir schreef:phormicola schreef:Ik kom er ook niet uit. Zweef nog steeds tussen D66 een GL. Voor d66 zou ik stemmen in de hoop dat Pechtold MP wordt en om punten voor het milieu in de coalitie te krijgen.
GL vind ik idealistisch beter, maar ik merk dat ik te oud ben om puur voor mijn idealisme te stemmen. Gaan ze het waarmaken? Waarschijnlijk niet.
Arghh
Ik ga zo het partijprogramma van GL lezen maar neig nu het meest naar D66
Electra63 schreef:Kuggur schreef:Grappig dat Nederlanders kankeren op hun OV. Hoe goed wil je het hebben?
Als je onregelmatig in de zorg, beveiliging of hier rondom Rotterdam in het havengebied werkt, dan is het vaak onmogelijk om op je werk te komen op bepaalde tijden.
phormicola schreef:Fenrir schreef:Ik ga zo het partijprogramma van GL lezen maar neig nu het meest naar D66
Laat me weten wat jij denkt en wat voor jou de doorslag gaf!
Electra63 schreef:Kuggur schreef:Grappig dat Nederlanders kankeren op hun OV. Hoe goed wil je het hebben?
Als je onregelmatig in de zorg, beveiliging of hier rondom Rotterdam in het havengebied werkt, dan is het vaak onmogelijk om op je werk te komen op bepaalde tijden.
Jildau schreef:Iemand hier wees me op Forum voor Democratie. Denk ik eindelijk een partij gevonden te hebben willen ze uit de EU. Zuuucht. Ik kom er nooit uit voor morgenavond.
Picasso schreef:Bigone: wij hebben een eigen bedrijf, kom van oorsprong ook uit een VVD-nest... Ik heb geleerd (al levende leert men) dat niet alles om geld draait, om aanzien, om allerlei materiele zaken. Wij komen ook niet in aanmerking voor wat voor toeslagen dan ook, maar dat betekent niet dat ik dat een ander niet gun. Ik zou graag willen dat iedereen naar de dokter kan als dat nodig is, zijn medicatie kan betalen, de generaties na ons ook nog kunnen leven in een schone(re) wereld...etc etc. En misschien heb ik wel makkelijk praten.... maar ik vind het klimaat en onze aarde iets waar we heel zuinig op moeten zijn....
Fenrir schreef:phormicola schreef:Ik kom er ook niet uit. Zweef nog steeds tussen D66 een GL. Voor d66 zou ik stemmen in de hoop dat Pechtold MP wordt en om punten voor het milieu in de coalitie te krijgen.
Arghh
Ik ga zo het partijprogramma van GL lezen maar neig nu het meest naar D66